NederlandWaddeneilandenTerschellingResorts TerschellingVakantiepark Résidence Terschelling Wellness Waddenresort

Vakantiepark Résidence Terschelling Wellness Waddenresort

• 8.2Activiteiten
  • 9.1Onderkomen

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark infoTonen op kaart

244 Reviews over Résidence Terschelling Wellness Waddenresort

• 5BtA24-08-2021

Smoezelig

Mooi groot appartement (nr. 52) voor 4 volw. en 2 kinderen, wij waren met 4 personen. Prachtige ligging daar is niks op aan te merken maar de hygiëne was ver te zoeken. Bij aankomt stond er nog vaat in de vaatwasser, er stonden kapotte glazen in de kast, kruimels in de combi magnetron. De vloer was vies, vooral in de slaapkamer. De deurtjes van de douchecabine gingen heel moeilijk open en dicht vanwege kalkaanslag. Ik heb 1500 euro betaald voor een weekje vakantie, dan verwacht ik op z'n minst een schoon en fris appartement. De receptie reageerde vrij laconiek, we moesten het maar doorgeven aan de schoonmaak???? Voor ons geen 2e keer, heel erg jammer dit.

• 6Activiteiten
  • 9Charlotte28-05-2020

Geweldig! Genieten!

We hebben weer ontzettend genoten van een midweek in Waddenresort Residence Terschelling. Ruime en nette appartementen. Heerlijk terras aan appartement beneden met nieuwe terrastafel en stoelen. Kids hebben zich goed vermaakt in speeltuin. Jongste zoon slaapt nog tussen de middag, we mochten wat langer in het appartement blijven zodat hij kon slapen. Super service! Personeel altijd heel aardig en en bereidwillig. Appartementcomplex ligt heel centraal op het eiland. In 10 minuten sta je op het strand en in 5 minuten ben je in het dorp. Voor ons voelt het als ons tweede huis, we zijn hier zo graag! Gaan in de zomervakantie weer terug!

• 8Activiteiten
    • 9Onderkomen
  • 10A Folkertsma09-02-2020

Wat hebben we genoten! :)

Het is een heel fijne bestemming in de buurt van het strand en van Midsland. De mensen zijn ontzettend aardig en de appartementen zijn ruim, schoon en modern. Het eiland is geweldig, wij komen zeker nog eens terug!

• 10Mark Wichers09-02-2020

HELEMAAL PERFECT!

We hebben enorm genoten van ons verblijf. De appartementen zijn mega ruim, de faciliteiten zijn schoon, modern en luxe. Wij komen zeker weer terug bij dit ontzettend fijne verblijf met hele leuke mensen!!

Voordelen: - mooie appartementen, alles top - perfecte ligging, dichtbij het dorp en het strand - schoon, ruim en luxe faciliteiten - onwijs fijn personeel

• 7Jolien14-01-2020

Leuke uitvalsplek

Leuk appartement met fijn zwembadje. Wel een erg gladde vloer en kinderen glijden snel uit. In de zomer is er in slaapkamers onvoldoende ventilatie. Er kunnen geen ramen worden geopend. De prijs is hoog in verhouding tot comfort, inrichting en omgeving. Speeltuin bereikbaar via drukke weg of parkeerplaats. Binnendoor zou veiliger zijn. Op loopafstand van dorp

• 5Activiteiten
  • 9Eveline wijnants05-01-2020

Fantastisch!!!!!

Het zijn heerlijke schone ruime appartementen. Elk jaar weer een dik feestje als we er weer zijn. Zwembad is fijn en een goede service ♡

• 9Activiteiten
  • 10Marloes23-12-2019

Fantastisch!

Een heel mooi vakantie resort, waar je heerlijk kan ontspannen in de sauna! Een prachtige omgeving, op loopafstand van het dorpje Midsland. Heel vriendelijk personeel en mooie,ruime appartementen (van alle gemakken voorzien) Zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Maria20-11-2019

Heerlijk weekend op Terschelling!

Fijne plek midden op het eiland en op loopafstand van Midsland dorp. Wandelingen naar zee zijn prima te doen en mooi door bos en heide. De residence is verzorgd, lekker zwembad en sauna. De appartementen zijn niet heel bijzonder, lijkt een beetje op een XXL hotelkamer, en in de slaapkamers zijn geen ramen om te luchten. Prijs / kwaliteitsverhouding is Top! En de bedden zijn prima. Heerlijk voor een weekendje eiland met vriendinnen.

• 8Activiteiten
  • 7Greta van Beek06-11-2019

Prima, jammer van die (afwezigheid van) ramen

Op zich prima appartement maar dat er geen ramen in de slaapkamer (begane grond) zitten vind ik (en mijn veiendinnen) helemaal niks. De plastic hoezen om de matrassen dat ging nu in november wel, maar moet ik niet aan denken in de zomer. Dat er geen toiletpapier (genoeg) en bv waxinelichtjes waren was een verrassing. Plek is prima en er is geen lawaai, bedden zijn comfortabel.

• 10laura04-11-2019

fantastisch!

wat een ruime appartementen en zo compleet! heerlijke zithoek met grote smart-tv en mooie ruime eethoek met open keuken waar alles in zit! zowel een gewoon koffiezetapparaat als een Nespresso , dat is fijn! heerlijket bedden ook! mooie wellness met zwembad en verrassende tuin met zitjes en speeltoestellen...lekker centraal op loopafstand van gezellige dorpje Midsland en iets meer dan een kilometer (ook te lopen voor ons) van het strand met gezellige strandtent de Branding..de service is ook prettig, humor bij de receptie en de heren van de techniek en toch meldingen serieus nemen.... .fantastisch fietsen hier, geen auto nodig...voor herhaling vatbaar..

• 9Activiteiten

Vakantiepark Résidence Terschelling Wellness Waddenresort info