Vakantiepark Résidence Terschelling Wellness Waddenresort

• Sauna
Meer vakantieparkinfo

233 reviews over Vakantiepark Résidence Terschelling Wellness Waddenresort

• 7P.T. Vellema16-10-2019

Goed maar niet uitmuntend,verbeteren zie review

app.22 had 1 slaapkamer die niet gelucht kon worden. Reducie van het verwarmingssysteem werkt niet, Verder O.K.

• 8Hans Engels10-10-2019

Top locatie

Mooi appartementencomplex met moderne inrichting. Alles is schoon, zeer ruime zitkamer, mooie badkamer. Alleswerkt. We komen zeker terug voor nog een heerlijk weekje.

• 6Activiteiten

Met vrienden

• 4Ineke29-09-2019

Te duur voor wat er geboden wordt.

Het appartement (6 pers) is ruim, maar matig ingericht, ongezellig. Het hotel wordt verkocht als Wellness, maar tot rust kom je er niet, schreeuwende kinderen die in het zwembad springen, de jacuzzi bezet houden en de rustruimte bij de sauna verstoren. Ik vind kinderen geen probleem, echter dan moet je het niet als Wellness verkopen, maar als hotel met zwembad. Het appartement was vuil bij aankomst, melding bij receptie gemaakt, ze zouden er werk van maken, helaas niemand gezien. Receptie beperkt open, geen toezicht op het resort.

• 3Activiteiten
    • 5Onderkomen

Met jonge kinderen

• 7stef26-09-2019

Goed genoeg om de nadelen te aanvaarden.

Let goed op als je boekt dat je een appartement kiest dat al dan niet voor huisdieren toegankelijk is. Wij hadden dit niet gezien. Ons appartement rook onprettig en dat had met hondenlucht en hondenharen te maken. Zeker als je allergisch bent kan dit erg vervelend zijn. Het appartement kon goed gelucht worden, dat hielp. Het heeft goede bedden en verdere voorzieningen. Zakelijke uitstraling. Lekker zwembad. Ligt aan doorgaande weg, dus als je stilte en rust wilt, let ook hierop. Al met al hebben we een fijne tijd gehad, mede dankzij het geweldige eiland dat Terschelling is.

• 4Wilma22-09-2019

Tegenvaller

Na een heel prettig verblijf vorig jaar als Landal park terug gekomen. We moesten fors meer betalen dan het jaar ervoor, maar toch gedaan. Helaas, nu een appartement naast de voordeur met uitzicht op de parkeerplaats en de drukke weg in plaats van over de weilanden en veel privacy, zoals het jaar daarvoor. In het weekend 's nachts dronken mensen voor het slaapkamer raam. Op je terrasje zit je te kijk, omdat de heg deels ontbreekt. Appartement was niet schoon, prullenbak niet geleegd, douche deur met viezige aanslag, douchekop dicht van de kalk, binnen temperatuur niet goed te regelen en daardoor benauwd. De dames bij de receptie reageren hierop als "smaken verschillen" en het went wel. Kortom ruim meer geld betaald voor minder comfort en service. Daarom extra irritant om na een week een mail te krijgen van Résidence met de titel "Wat was het geweldig" en het verzoek om een review te schrijven.

• 4Onderkomen

• 7Jaap Verkerk18-09-2019

Prima, maar volgende keer iets anders.

Mooi 4 pers. appartement aan de voorzijde 1e verdieping. Ochtendzon, dus vraag om middag/avondzon als je dat wilt. Balkon van hout, niet schoon, ook tafel niet. Balkonrand groen uitgeslagen van vochtigheid en allerlei aangroeiend mos. Tweede slaapkamer zonder raam, dus donker en bedompt. Goed maar geen 4 sterren.

• 6Activiteiten

• 7jellie veen16-09-2019

mooi gebouw mooie ligging

dat je exstrabetalen moet voor een uitslaaparrangement en op ruimen.je betaald al een heel bedrag.

• 4Activiteiten
    • 6Onderkomen

• 7Jolanda16-09-2019

voor herhaling vatbaar

Prettig groot appartement. Van alle gemakken voorzien. Kleine kanttekening; temperatuur in het appartement is niet goed te regelen, het was enorm warm 24.8 C. Ligging is perfect.

• 7Activiteiten

• 5Familie Poelman11-09-2019

Helaas, nooit weer

Het appartement was modern en schoon, maar naar mijn mening wel sfeerloos. Ik miste de gezelligheid. Wel een heel mooi uitzicht. Het was er erg benauwd. In de slaapkamers zitten kantelramen in het plafond, die hadden we een klein stukje open gezet, met als gevolg dat na een regenbui alle matrassen nat waren. Daar is met de bouw niet over nagedacht!! De appartementen zijn erg gehorig. De ligging is perfect, lopend naar Midsland was ook prima te doen. En Midsland aan zee is ook vlakbij.

• 7Activiteiten

Heerlijk ontspannende omgeving

• 8Activiteiten

13 tips over Vakantiepark Résidence Terschelling Wellness Waddenresort

• Bernadette Jansen, 20-05-2014

maak een fietstocht door de polder je weet niet wat voor een rustige omgeving je terecht komt,ook daar valt genoeg te zien en te ontdekken voor een natuurliefhebber

• Marc, 18-03-2014

wandelpakket is een aanrader of koop het boekje en kaart los. Staan hele leuke tochten in met veel achtergrond informatie.

• Cees, 03-07-2012

Concert van Hessel in Hoorn. Prachtig, wat een sfeer!

2 vragen over Vakantiepark Résidence Terschelling Wellness Waddenresort

• bolt , 15-04-2018

Is het zwembad tegen betaling toegankelijk voor niet- gasten?

• familie de Groot, 12-08-2010

opladen electrische fiets

Wie kan mij vertellen of er mogelijkheden zijn om mijn z.g. electrische fiets op te laden. Wij gaan in juni 2011 logeren op de bagane grond. Kun je je fiets in het appartement zetten of is dit "raar"???

oscar, 10-10-2011

je kan je fiets opladen, waar weet ik niet maar het is mogelijk

Sandra, 17-01-2012

er is aan de zijkant van het complex (bij de fietsenstalling) mogelijkheid tot opladen.

Beppie, 06-06-2013

Als u in één van de onderste etages logeert de fiets "gewoon" naar binnen rijden. Wel via de woonruimte...! Staat-ie meteen veilig en droog! Tip: als u een appartement met een sauna huurt en die sauna gaat gebruiken vragen/"doordrammen" bij de receptie of er gecontroleerd is/wordt op legionella (stilstaand water). Wij hebben een nare ervaring..! Gelukkig ten-goede-gekeerd!!

Vakantiepark info

• BBQNiet toegestaan