Tijdelijk €25 aanbetaling

• 7Eetgelegenheden

Vakantiepark info

• Sportfaciliteiten
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

244 Reviews over Résidence Terschelling Wellness Waddenresort

• 2Luc13-09-2022

Zeer vies en onhygiënisch!

Nog nooit zo’n vies appartement meegemaakt. Overal spinnenwebben, schimmels op de muren, overal stof, vieze glazen in de vaatwasser, gele vlekken in de matrassen en uitwerpselen die nog in de wc rand van de wc zaten. Echt onbegrijpelijk vies en zeer onder de maat.

Echt jammer, want het appartement is mooi gelegen en verder qua facilitair goed. Wij gaan hier in ieder geval nooit meer heen en zullen ook niemand aanraden om hier ooit een overnachting te boeken.

• 3Onderkomen
    • 5Eetgelegenheden
  • 8Lady Di30-07-2022

Zeker een aanrader

Toen we aankwamen kregen we te horen, dat ze nog even een na controle van het appartement aan het doen waren. Het appartement was schoon, ruim en netjes. De bedden lagen goed alleen een kamer heeft geen ramen naar buiten, dus met de deur open slapen en de ramen in de woonkamer open zetten, was het goed te doen. Het ontbijt wat we erbij geboekt hadden was echt fantastisch, het was zelfs zoveel dat we voor de lunch ook meer als genoeg hadden. Het zwembad was niet groot maar na een dagje strand heerlijk en ook de sauna is erg lekker. Parkeer plekken voor de auto zijn er niet zoveel, maar we hebben geen een keer gehad dat we hem niet kwijt konden. In de omgeving is voldoende te doen.

• 9Eetgelegenheden
  • 5BtA24-08-2021

Smoezelig

Mooi groot appartement (nr. 52) voor 4 volw. en 2 kinderen, wij waren met 4 personen. Prachtige ligging daar is niks op aan te merken maar de hygiëne was ver te zoeken. Bij aankomt stond er nog vaat in de vaatwasser, er stonden kapotte glazen in de kast, kruimels in de combi magnetron. De vloer was vies, vooral in de slaapkamer. De deurtjes van de douchecabine gingen heel moeilijk open en dicht vanwege kalkaanslag. Ik heb 1500 euro betaald voor een weekje vakantie, dan verwacht ik op z'n minst een schoon en fris appartement. De receptie reageerde vrij laconiek, we moesten het maar doorgeven aan de schoonmaak???? Voor ons geen 2e keer, heel erg jammer dit.

• 6Activiteiten
  • 9Charlotte28-05-2020

Geweldig! Genieten!

We hebben weer ontzettend genoten van een midweek in Waddenresort Residence Terschelling. Ruime en nette appartementen. Heerlijk terras aan appartement beneden met nieuwe terrastafel en stoelen. Kids hebben zich goed vermaakt in speeltuin. Jongste zoon slaapt nog tussen de middag, we mochten wat langer in het appartement blijven zodat hij kon slapen. Super service! Personeel altijd heel aardig en en bereidwillig. Appartementcomplex ligt heel centraal op het eiland. In 10 minuten sta je op het strand en in 5 minuten ben je in het dorp. Voor ons voelt het als ons tweede huis, we zijn hier zo graag! Gaan in de zomervakantie weer terug!

• 9Onderkomen
  • 10A Folkertsma09-02-2020

Wat hebben we genoten! :)

Het is een heel fijne bestemming in de buurt van het strand en van Midsland. De mensen zijn ontzettend aardig en de appartementen zijn ruim, schoon en modern. Het eiland is geweldig, wij komen zeker nog eens terug!

• 10Mark Wichers09-02-2020

HELEMAAL PERFECT!

We hebben enorm genoten van ons verblijf. De appartementen zijn mega ruim, de faciliteiten zijn schoon, modern en luxe. Wij komen zeker weer terug bij dit ontzettend fijne verblijf met hele leuke mensen!!

Voordelen: - mooie appartementen, alles top - perfecte ligging, dichtbij het dorp en het strand - schoon, ruim en luxe faciliteiten - onwijs fijn personeel

• 7Jolien14-01-2020

Leuke uitvalsplek

Leuk appartement met fijn zwembadje. Wel een erg gladde vloer en kinderen glijden snel uit. In de zomer is er in slaapkamers onvoldoende ventilatie. Er kunnen geen ramen worden geopend. De prijs is hoog in verhouding tot comfort, inrichting en omgeving. Speeltuin bereikbaar via drukke weg of parkeerplaats. Binnendoor zou veiliger zijn. Op loopafstand van dorp

• 5Activiteiten
  • 9Eveline wijnants05-01-2020

Fantastisch!!!!!

Het zijn heerlijke schone ruime appartementen. Elk jaar weer een dik feestje als we er weer zijn. Zwembad is fijn en een goede service ♡

• 9Activiteiten
  • 10Marloes23-12-2019

Fantastisch!

Een heel mooi vakantie resort, waar je heerlijk kan ontspannen in de sauna! Een prachtige omgeving, op loopafstand van het dorpje Midsland. Heel vriendelijk personeel en mooie,ruime appartementen (van alle gemakken voorzien) Zeker voor herhaling vatbaar!

• 9Maria20-11-2019

Heerlijk weekend op Terschelling!

Fijne plek midden op het eiland en op loopafstand van Midsland dorp. Wandelingen naar zee zijn prima te doen en mooi door bos en heide. De residence is verzorgd, lekker zwembad en sauna. De appartementen zijn niet heel bijzonder, lijkt een beetje op een XXL hotelkamer, en in de slaapkamers zijn geen ramen om te luchten. Prijs / kwaliteitsverhouding is Top! En de bedden zijn prima. Heerlijk voor een weekendje eiland met vriendinnen.

Vakantiepark Résidence Terschelling Wellness Waddenresort info

Camping-informatie