Terschelling

Reviews over Terschelling

Het mooiste Waddeneiland!

H. Schoonbeek
    17-3-2019

Een fijn eiland met een prachtige natuur waar je echt tot rust komt. Wat wij teleurstellend vinden is het vele honde stront. Zelf jaren met hond op vakantie geweest en altijd alles in zakjes keurig gedeponeerd in de daarvoor bestemde afvalbakken. Vraag me af of eilanders hier zelf wel zo secuur op zijn.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Fantastisch!

Marc
    17-1-2019

Wat een ontdekking is Terschelling, en dat in eigen land! Prachtige, wijdse stranden, heel vriendelijke bevolking, prachtige natuur op de Boschplaat en fantastische luchten bij zonsondergang. Echt geweldig! We komen zeker nog een keer.

Gereisd Met partner in januari 2019

Terschelling verveelt nooit! Heerlijk top eiland!

Rein
    15-1-2019

Terschelling is een geweldig eiland waar ik al jaren van geniet. Ik kwam er als kind met mijn ouders en verbleven dan op camping de Kooi. Later ontdekte ik met vrienden het nachtleven en gingen we graag naar de Braskoer en de Wyb. In 2006 ben ik getrouwd in de Brandaris en hebben we daarna een heerlijke lunch genoten bij de Branding! Wat een speciaal gevoel gaf dat. Nog meer verbonden met het eiland! Nu kom ik er met mijn eigen kinderen en geniet ik nog steeds elke keer als we aankomen in West. Heerlijk om vanuit de haven naar onze bestemming te gaan. Wandelen in de natuur geeft me veel energie. In het bos, langs de zee of midden in de duinen het verveelt nooit. Lekker eten en drinken kan ook prima op Terschelling. Wij gaan graag naar de brasserie de Brandaris, de Walvis of naar de Branding op het strand. Maar een goede kop koffie met cranberry gebak is ook heerlijk in de Bessenschuur. We gaan weer in de zomer en in de winter!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Rob
    9-1-2019

Terschelling is een fantastisch eiland in elk jaargetijde. De rust vind je langs kilometerslange, brede stranden, de waddendijk, polders en duinen. In West-Terschelling en de andere kleinere dorpjes is relatieve reuring door restaurants en cafe’s. Erg gezellig!!

Gereisd Met partner in december 2018

gauw weer terug!

Anne Mirjam de Bruin
    18-9-2018

2 uur wandelen door duin en langs strand en niemand tegenkomen,heerlijk stil en rustig!Heel brede stranden,maar ook bos en polderlandschap en natuurlijk het wad. Hippe strandpaviljoens,gezellige terassen,alles is er.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2018
Terschelling scoort een 9 uit 10, op basis van 1316 reviews