Appartement Parnassia

6 reviews over Appartement Parnassia in het Nederlands

Erg leuk!

fam. Bakker
10-5-2011

In de meivakantie een week in dit appartement verbleven. Nette appartementen in een prachtige omgeving, we komen hier vast nog wel eens terug!

Gereisd Met vrienden in januari 2011

Thuis weg van huis

chris
1-3-2010

Als je na 15 jaar (eens een jaartje niet, en dan weer 2 keer 2 weken per jaar) nog steeds reikhalzend uitkijkt naar de dag dat je mag vertrekken naar Parnassia, dan hoeft dat toch niet méér uitleg?

Gereisd Met partner in oktober 2009

Een super plek !!

Marit
7-5-2009

Begin mei ben ik een lang weekend met mijn dochter in Parnassia 3 (2 pers. app.) geweest en wij vonden het een heel gezellig en knus appartement, alles wat je nodig hebt is er en de bedden liggen lekker !! Wij komen beslist nog eens terug !!!

Gereisd Met partner in mei 2009

2008

Geweldig!

Fred en Annette Kruis
11-9-2008

We hebben genoten! Hartelijke en gastvrije ontvangst met o.a. een heerlijk potje (zelfgemaakte?) Terschellinger cranberryjam. De bungalow is schoon, netjes, compleet ingericht en heerlijk knus door de voorraad leesboeken, tijdschriften, kruidenpotjes, koffie, suiker, thee enz. Wij hebben uiteraard de voorraad aangevuld voor de volgende bewoners. De Parnassia appartementen (wij bewoonden app. 1) zijn een aanrader voor iedereen! Tot ziens!

Gereisd Met partner in september 2008
2007

Mooi (klein) appartement, met alles erop en eraan

te winkel
6-9-2007

Mooi (klein) appartement, met alles erop en eraan. Vele malen beter en mooier, dan de foto's doen vermoeden. Echt super, wij komen vast nog een keer weer.

Gereisd Familie in augustus 2007

Heb bij Parnassia Appartementen in Hoorn inmiddels een is

Joop
3-5-2007

Heb bij Parnassia Appartementen in Hoorn inmiddels een paar appartementen mogen bewonen, alles is daar prima in orde. Schoon, geen overdreven luxe (je bent per slot van rekening op vakantie), lekkere bedden en zeker in het 5-persoons appartement een zee van ruimte waar je ook nog lekker met rust wordt gelaten. Een abolute aanrader in elk jaargetijde waar ook onze honden van harte welkom zijn.

Gereisd Familie in Fri Sep 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Parnassia

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Parnassia in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Parnassia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.