Hotel Paal 8 Hotel aan Zee

Hotel Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Paal 8 Hotel aan Zee voor je op een rij gezet:

215 reviews over Hotel Paal 8 Hotel aan Zee

• 6Marleen05-08-2019

Goede ligging maar gedateerd

De kamers zijn erg gedateerd. Geen föhn aanwezig in de badkamer, die is wel aanwezig in de kleerkast incl stopcontact aldaar?! Kamers heel minimaal ingericht en ongezellig . Relatief veel honden en kinderen aanwezig . Verder vriendelijk personeel en mooie ligging. Maar 4 sterren is echt iets teveel.

• 9Baarda10-05-2019

Super, geweldig hotel

Wat een geweldig hotel is dit. Zo vriendelijk zo heerlijk allemaal. Nergens over zeuren , word mee gedacht met alles. Super hotel waar we absoluut vaker heen gaan.

Met oudere kinderen

• 8Ruud01-03-2019

Fantastische locatie en zeer vriendelijk personeel

Fantastische locatie en zeer vriendelijk personeel!

We waren hier afgelopen dagen en kijken terug op een heerlijk verblijf. Prima kamers en zeer betrokken en behulpzame medewerkers. Het ontbijt is prima en goed verzorgd. We hadden ondanks onze bon een prachtige kamer met uitzicht op zee, vanaf ons terras liepen we zo de duinen in. De kamers zijn goed onderhouden en worden prima schoongehouden. Het zwembad is heerlijk, niet alleen netjes en schoon maar ook een heerlijke temperatuur. De sauna is een welkome aanvulling. Groot pluspunt van dit hotel is de directe ligging aan zee met een zeer prettige strandtent. kortom, zeer goed bevallen en we gaan hier zeker weer terug komen!

• 7CKA11-01-2019

Prachtige ligging, wel aandachtspunten.

Het hotel is prachtig gelegen, je bent zo op het strand. De parkeerplaats is helaas iets verder gelegen en ontzettend donker. Het hotel wil graag verlichting echter dit staat de gemeente niet toe. De kamers hebben een update nodig en de schoonmaak is niet geweldig. Een leeg glas bleef op het nachtkastje staan, beddengoed met vlekken bleef liggen, kussens bleven op de grond. Het bed was veel te zacht met in het midden een kuil. Op dit niveau en voor deze prijs moet dit allemaal anders. De kamers waren wel lekker warm en er waren meer dan voldoende handdoeken. Het ontbijt was prima, niet luxe maar steeds van alles meer dan genoeg. De lunch en het diner waren geweldig, qua opmaak en smaak! De bediening was helaas ver onder de maat en wekte zelfs ergernis op. Beneden is een klein zwembad en een kleine, onrustige sauna. Helaas zijn er veel te weinig ligbedden.

• 10Marc Saanen10-01-2019

Fijn hotel op een mooie locatie vlak bij zee

Mooi hotel met heel gastvrij, vriendelijk en klantgericht personeel. Wij hadden een ruime suite op de 1ste verdieping. Vanaf het balkon mooi uitzicht op de zee en strandopgang. Meubilair is enigszins gedateerd weliswaar maar zeker functioneel. Kamer is van alle gemakken voorzien. Mooie ruime badkamer met douche en bad en wat erg fijn is een aparte WC. De suite was keurig gepoetst. Het ontbijt is heel erg goed. Alles word op tijd aangevuld indien nodig. Ruime keuze en erg lekker. Wij hebben er een keer gedineerd. Aangezien wij een arrangement stond het menu vast. Iets wat zeker geen straf was. Heerlijk gegeten. En ook hier erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Dit hotel is zeker een aanrader !

• 8Evita08-01-2019

Prachtig

Accomodatie ligt iets verder waardoor je wel afhankelijk bent van het openbaar vervoer of fietsen. Uitzicht in fantastisch zowel zee als bos zijde.

Ruime kamer. Daar betaal je ook voor. Ontbijt is prima. Niet spannend, maar gewoon netjes en ruim.

Wij verbleven hier met twee kleine kinderen die zich uitstekend hebben vermaakt. In de omgeving kun je heerlijk wandelen. Of naar het strand.

Wij komen graag terug.

Met jonge kinderen

• 9Sandra Eman06-01-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Perfecte locatie, buiten hoogseizoen minder goed bereikbaar met OV. Uitzicht op de Noordzee vanuit onze suite, prima eten, bijzonder vriendelijk personeel, schone kamers en sanitair. Wij hadden een arrangement met een zeer goede prijs-kwaliteit verhouding.

• 2018
    10Ilse18-11-2018

Fantastisch!

Echt geweldig!! Aardig personeel, mooie grote luxe kamer en heerlijk ontbijt.

• 7Jennifer06-08-2018

Prachtige omgeving, bot bedienend personeel.

Hotel lag prachtig tegen de duinen en zee aan. Kamers waren groot en goed verzorgd. Ontbijt was zeer goed. Minpunt was dat bij gebruik van diner in het hotel de kinderen zeer onaardig bejegend werden: jullie moeten niet vragen (ze vroegen naar het dessert) maar gewoon keurig afwachten wat er komt. Ook een tussendoor besteld drankje werd niet op prijs gesteld (dat had je net ook kunnen doorgeven). Het zette een domper op het geheel. Bij navraag zeiden ze liever geen kinderen te ontvangen omdat die 'lastig' waren. Onbegrijpelijk omdat ze wel Familiekamers (waarvan wij er 1 hadden) verhuren en dat de directe aanwezigheid van het strand de kinderen aanspreekt! Omgeving is fantastisch om in te fietsen, fietsverhuur was overal mogelijk. Mogelijkheid voor busvervoer (voor wie slecht ter been was) is direct tegenover hotel.

• 5Nic15-07-2018

Terschelling wel dit hotel liever niet

Ligging is mooi, de hygiëne van de kamers is een groot aandachtspunt! Vieze deuren bed mag wel een van de kant er lag nog een hele pruik van de voorgangers! Veel kalk en vieze waas in de badkamer

33 tips over Hotel Paal 8 Hotel aan Zee

• Ikke, 02-05-2014

Via het strand naar strandpaviljoen de Branding (Midsland aan zee) lopen, half uurtje lopen. Erg lekker eten daar:)

• Angelique Knobben, 18-03-2014

De familiesuite (204) is ideaal voor een gezin met kinderen, een maisonnette met 2 slaapkamers en op de verdieping een woonkamer met kitchenette met een balkon aan weerszijden met spectaculair uitzicht over de zee en duinen!. Wij hebben een jeep safari over het strand gemaakt, opgehaald bij het hotel en hebben een prachtige zonsondergang en zeehondjes gezien, een echte aanrader! Ook de huifkartocht met Puur-Terschelling mag niet ontbreken, erg leuk voor kinderen!.

• Keeris, 17-03-2014

Een fiets huren is prettig omdat je wat ver van het centrum af zit. Geniet!

2 vragen over Hotel Paal 8 Hotel aan Zee

• Wout Meelhuysen, 29-10-2014

transfer van en naar veerhaven

Welke vervoersmogelijkheden zijn er om van en naar de veerhaven te reizen en tegen welke kosten. Wij komen het weekeinde van week 45 naar uw hotel. Naar het zich laat aanzien zal het weer sterk bepalen welk vervoer onze voorkeur krijgt. Graag uw info.

Met vriendelijke groet,

Wout Meelhuysen.

F H P A, 26-04-2015

Er staat gratis een bus klaar voor het vervoer van en naar uw hotel. Op reguliere tijden.

• de Graaf, 22-06-2014

Zijn duin en zeezijde kamers hetzelfde

Wij zijn 3 maanden geleden een lang weekend naar dit prachtige hotel geweest. We verbleven toen in een kamer met zicht op de duinen. ( volgens mij een basic kamer) De kamer beschikte over een heerlijke ruime zitgedeelte met een bank en stoel. We vonden het heerlijk dat het zitgedeelte afgeschermd kon worden van het slaapgedeelte. Nu willen we graag nog een keer naar dit hotel alleen dan een kamer met zicht op zee. Nu vragen we ons af of deze kamer qua indeling hetzelfde is als die met zicht op de duinen. Op een foto op deze website zie ik namelijk een bed met 2 stoelen staan, dit is vaak bij andere hotels het zitgedeelte. Het zou super zijn dat de kamer met zeezijde ook een heerlijke bank etc heeft. Tevens vragen we ons af of het zicht op zee op alle kamers hetzelfde is. Kun je vanuit alle zeezijde kamers daadwerkelijk de zee zien?

a jacobs, 20-07-2014

we hadden een kamer op de begaande grond. Hier was er weinig zeezicht. We hadden twee bedden en twee fauteuils. We zouden aanraden gewoon tuinzijde te pakken. De meerprijs is dat kleine stukje zee echt niet waard.

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages