Hotel Oepkes

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag16°11°
Hotel Oepkes
8,7

84 reviews over Hotel Oepkes in het Nederlands

Superleuk hotel op een geweldig eiland!

Manon
11-9-2017

Zeer vriendelijk en gastvrij daar bij Oepkes.

Prima kamers en een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Als je met de boor aankomt dan loop je eigenlijk zo het straatje met alle drukte en gezelligheid al in en net even een klein steegje links daarvan geeft Hotel Oepkes een heerlijke rust.

Charme hotel ;-)

Geweldig

Els Floor
6-8-2017

Prima bedden,aardig personeel,goede ligging ,lekker ontbijt!

Top hotel in centrum Terschelling West

fam dingemanse
4-8-2017

Hoteleigenaar en personeel zeer klantvriendelijk. Niets is ze teveel. Ontbijt is heerlijk, wordt goed aangevuld. De bedden liggen erg goed. Een fijn terras waar je uit de wind goed kan vertoeven op lounge banken, of waar je kan lunchen en dineren. Je kan uiteraard ook binnen eten.Het diner is erg goed, smaakvol en gewone prijs. Vegetarisch is lekker en gevarieerd. Hotel is hondvriendelijk. Hotel ligt in een zijstraatje van de winkelstraat. Daardoor rustig gelegen, wat wij fijn vonden. Centrum is gezellig, ook met fijne restaurants, oa de Brandaris. Lunchen is leuk en lekker bij Dis. Op Terschelling is genoeg te ondernemen, paardrijden bij Puur Terschelling is top, huifkartocht bij Terpstra, korte natuurtocht van 3 uur, is mooi. Pluktuin is leuk en lekker, fruit, bloemen. Je kan er ook wat drinken en zelfgemaakt lekkers eten. Zeehonden kijken met de Talisman is bijzonder. Je komt heel dichtbij. Heerlijk fietsen en wandelen. Met minder mooi weer ook genoeg te ondernemen, musea's , strandbus. De sfeer op het eiland is relaxed, voor ons voor herhaling vatbaar!

We hebben een aantal aanbieders voor Oepkes voor je op een rij gezet:

Prima bedden, de brandariskamer is lekker ruim, inclusief tafel en stoelen. Mooi uitzicht op de vuurtoren en het centrum. Koffie en thee faciliteiten op de kamer. Kamer netjes schoon. Prima ontbijt.

Oude reviews (archief)

Geweldig hotel

Geralda Holtkamp
5-8-2016

Wat een heetlijk hotel om te verblijven. Op loopafstand van de boot, gezellig en compleet ingerichte kamer en heel vriendelijk personeel. Prima restaurant, à la carte en vriendelijk geprijd dagmenu. Het ontbijt is erg lekker en divers. Wij zijn hier met veel plezier geweest en zullen het iedereen aanraden. Juist vanwege het kleinschalige en persoonlijke karakter.

Prima vriendelijk kleinschalig hotel

Irma van Leeuwen
11-7-2016

Wij hadden een 4-persoonskamer geboekt voot twee nachten.

Het is ons prima bevallen. Hotel ligt op loopafstand van de boot en aan een zijstraat van de hoofdstraat. Dus dichtbij de gezelligheid en ver genoeg van de drukte. Wij komen graag nog eens terug

Prima hotel

Elly
23-6-2016

Ongeveer om 12.00 uur aankomst bij het hotel, we konden direct op kamer. Kamer was schoon en alles is aanwezig wat nodig is. Hotel ligt op ongeveer 5 minuten wandelen vanaf de boot. Ontbijt goed en personeel vriendelijk.

Leuk Hotel!

Henk ter Haar
3-6-2016

Fijn hotel met een geweldig ontbijt en zeer vriendelijk personeel!

klasse

jan Hoogendoorn
29-5-2016

Vriendelijk en onvergetelijk

In de watten Gelegd!

K. Bals
9-5-2016

Van inchecken tot uitchecken voelden we ons thuis. Bagage werd naar boven gebracht en gehaald. Eten was heerlijk. Lekker vers en voldoende keuze (vriendin vegetarisch. Risotto kroket had ze nog nooit gehad. Heerlijk!) en wat een prachtige omgeving. Weer opgeladen naar huis

We hebben een aantal aanbieders voor Oepkes voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oepkes in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oepkes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Oepkes scoort een 8.67 uit 10 op basis van 86 reviews.