Hotel Oepkes

Kleine hotelsWebsiteLink naar websiteWeer vandaag18°10°
Hotel Oepkes
8,8

88 reviews over Hotel Oepkes in het Nederlands

Gezellig hotel met behulpzame eigenaar en dito personeel.

Bagage kan op dag van aankomst t/m moment van vertrek naar de boot in beheer gegeven worden

Uitermate tevreden.

C Van ROOIJEN
14-9-2018

Zeer leuk hotel. Centraal gelegen. De kamer was enigzins gedateerd maar alles was goed en de kamer was zeer schoon. Het personeel was uitermate vriendelijk. Goed en volledig ontbijt. Voor herhaling vatbaar.

Vriendelijke eigenaar en medewerk(st)ers.

Wilma
13-9-2018

Hotel Oepkes is een prima gunstig gelegen hotel waar gast EN hond welkom zijn. De kamer was netjes, schoon en ruim genoeg. Het gezonde ontbijt werd goed verzorgd en er was voldoende keuze. Het terras ligt aan de overkant van de straat.

Direct boeken

Hotel Oepkes is een fantastisch hotel

Joan en Corrie Klop
31-7-2018

Hotel Oepkes is een geweldig hotel.

Hoteleigenaar en het personeel is zeer vriendelijk.

De kamers zijn netjes en schoon, en ook de bedden liggen goed.

Ook het ontbijt is prima en goed geregeld.

Hotel Oepkes is een absolute aanrader.

Superleuk hotel op een geweldig eiland!

Manon
11-9-2017

Zeer vriendelijk en gastvrij daar bij Oepkes.

Prima kamers en een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Als je met de boor aankomt dan loop je eigenlijk zo het straatje met alle drukte en gezelligheid al in en net even een klein steegje links daarvan geeft Hotel Oepkes een heerlijke rust.

Charme hotel ;-)

Geweldig

Els Floor
6-8-2017

Prima bedden,aardig personeel,goede ligging ,lekker ontbijt!

Top hotel in centrum Terschelling West

fam dingemanse
4-8-2017

Hoteleigenaar en personeel zeer klantvriendelijk. Niets is ze teveel. Ontbijt is heerlijk, wordt goed aangevuld. De bedden liggen erg goed. Een fijn terras waar je uit de wind goed kan vertoeven op lounge banken, of waar je kan lunchen en dineren. Je kan uiteraard ook binnen eten.Het diner is erg goed, smaakvol en gewone prijs. Vegetarisch is lekker en gevarieerd. Hotel is hondvriendelijk. Hotel ligt in een zijstraatje van de winkelstraat. Daardoor rustig gelegen, wat wij fijn vonden. Centrum is gezellig, ook met fijne restaurants, oa de Brandaris. Lunchen is leuk en lekker bij Dis. Op Terschelling is genoeg te ondernemen, paardrijden bij Puur Terschelling is top, huifkartocht bij Terpstra, korte natuurtocht van 3 uur, is mooi. Pluktuin is leuk en lekker, fruit, bloemen. Je kan er ook wat drinken en zelfgemaakt lekkers eten. Zeehonden kijken met de Talisman is bijzonder. Je komt heel dichtbij. Heerlijk fietsen en wandelen. Met minder mooi weer ook genoeg te ondernemen, musea's , strandbus. De sfeer op het eiland is relaxed, voor ons voor herhaling vatbaar!

Prima bedden, de brandariskamer is lekker ruim, inclusief tafel en stoelen. Mooi uitzicht op de vuurtoren en het centrum. Koffie en thee faciliteiten op de kamer. Kamer netjes schoon. Prima ontbijt.

Geweldig hotel

Geralda Holtkamp
5-8-2016

Wat een heetlijk hotel om te verblijven. Op loopafstand van de boot, gezellig en compleet ingerichte kamer en heel vriendelijk personeel. Prima restaurant, à la carte en vriendelijk geprijd dagmenu. Het ontbijt is erg lekker en divers. Wij zijn hier met veel plezier geweest en zullen het iedereen aanraden. Juist vanwege het kleinschalige en persoonlijke karakter.

Prima vriendelijk kleinschalig hotel

Irma van Leeuwen
11-7-2016

Wij hadden een 4-persoonskamer geboekt voot twee nachten.

Het is ons prima bevallen. Hotel ligt op loopafstand van de boot en aan een zijstraat van de hoofdstraat. Dus dichtbij de gezelligheid en ver genoeg van de drukte. Wij komen graag nog eens terug

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oepkes in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oepkes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.