Géén boekingskosten

Meer vakantiepark info

9 Reviews over Noordkaap

• 9Fam de Jong-Smit Heerenveen04-08-2020

Heerlijke vakantie plek!

De afgelopen 4 jaar hebben wij verschillende chales gehuurd op de Noordkaap. Alle 4 keer is ons zeer goed bevallen en zeker komen wij graag terug. De chalets zijn keurig verzorgd, schoon en je hebt ook privacy op een eigen, voldoende stukje grond. Het park zelf is keurig verzorgd. De contact met de beheerder van het park, mevr. Lugtmeijer, is ook prettig. De ligging van het park is centraal op het eiland waardoor je gemakkelijk met de fiets het hele eiland kan bereiken.

• 8Activiteiten
  • 8Evert09-02-2016

Een schitterend gelegen vakantiepark vlakbij zee.

Het huisje dat wij huurden was erg gezellig ingericht en volledig gerenoveerd. De tuin gaf veel privacy. Minpunten kan ik eigenlijk niet noemen.

• 6Activiteiten
  • 9bheijkoop05-09-2013

heerlijk park.

Goede ligging, vlakbij zee. En leuk voor kinderen.

• 9Karen27-08-2012

Ideaal voor gezinnen met of zonder kinderen

De huisjes zijn prima. Alle chalets hebben een vrij grote tuin met veel privacy. Centraal op het park is een groot speeltoestel met een klimrek, glijbaan, schommels en er staan twee pingpong tafels. Verder is er een jeux de boulesbaan. Het park is autovrij. Auto's worden geparkeerd op de grote parkeerplaats voor het park Voor gezinnen zonder kinderen en senioren is het ook een prima plek vanwege de privacy en rust. Heerlijk buiten in het zonnetje een boek lezen. Het park is lekker centraal gelegen vlakbij restaurants en het winkelgebied van Midsland en aan de andere kant ligt de heide en het strand.

• 8Activiteiten
  • 10Bas Jan09-07-2010

GE WEL DIG

ik ben daar tijd geleden geweest in 2000 volgens mij al nou 1 woord voor geweldig het is daar echt super als kind heb ik hier echt van genoten.

• 10Activiteiten
  • 7A.20-06-2010

Midden in de duinen

In 2004 hier geweest, met de fiets vanaf de haven. Je kunt bij het huisje ook fietsen huren die ze dan bij de haven klaar zetten bij aankomst. Huisje is verder erg klein. De ligging is direct aan de duinen. Het strand is een stukje verderop met de fiets makkelijk te bereiken. Ideaal voor een natuur vakantie. Een zwembad is in West-Terschelling.

• 7Activiteiten
    • 7Onderkomen
  • 8Fam. Havinga14-05-2010

Mooi centraal gelegen: aanrader!

Rustig, centaal gelegen park met veel privacy. Iedere chalet is omringd door een tuin met hoge heg. Voor de kinderen een aantal speeltoestellen, grasveldje en 2 ping pong tafels. Snackbar en warme bakker op loopafstand.

• 9R.M. Oostmeijer25-01-2009

Super !!

gezellige gezinscamping klein van opzet . lekker dicht bij dorp en strand en bos. aan de rand van de duinen.

• 7Edwin Hinfelaar13-08-2007

veel rust en privacy, alles voorzieningen plus stand & zee binnen handbereik

• 9Onderkomen

Vakantiepark Noordkaap info