Géén boekingskosten

Meer chalet info

79 Reviews over Noorderlicht

• 9Dhr.&Mw. Faasen06-09-2022

Heerlijke vakantie op Noorderlicht Terschelling

Wederom (dit was de 4de keer) een heerlijke vakantie gehad op Noorderlicht dit keer in het nieuwe Tiny House Tucana. Wat helemaal niet zo Tiny is maar van alle gemakken voorzien en zeer luxe. De nieuwe taxi service van en naar de haven is zeer goed maar dan natuurlijk we de fietsen bij Noorderlicht huren dan staan ze netjes bij het je huisje bij aankomst. Dat is weer de goede service van de familie Damstra. Familie Damstra bedankt weer voor de gastvrijheid en wij komen zeker terug.

• 8Henriette28-08-2022

Fantastisch chaletje op een rustig en groen parkje

Heel leuk chaletje van vriendelijke behulpzame beheerders. Klein puntje van aandacht; matrassen vh 2-persoonsbed waren erg zacht. Als je wat zwaarder bent, lig je in een kuil. Verder helemaal top! Ik kom graag terug.

• 9Leo22-08-2022

Al bijna 20 jaar op dit adres.

Al een reeks van jaren boeken wij onze vakantie op Terschelling bij Noorderlicht.Elk jaar ziet ons verblijf er keurig uit.Rust en privacy en onze chalet is van alle gemakken voorzien.De vriendelijkheid en uitstekende dienstverlening en de gunstige ligging,zijn de waarborg voor de vakantie.Reden waarom we elk jaar bij de familie. Damstra terugkomen. Ook bij leven en welzijn in 2023.

• 8Natuur
  • 10Monique08-08-2022

Weer een fijn verblijf

Weer een fijn verblijf op vakantiepark Noorderlicht, Formerum Terschelling. Een klein maar fijn vakantiepark. Vriendelijke eigenaren, goede fietsen om te huren en fijne, goed onderhouden huisjes. Formerum ligt ongeveer in het midden van het eiland, dus alles is goed 'te befietsen'. Alles is in de buurt aanwezig. Leuke dorpjes, Noordzee, Waddenzee. Een heel fijn vakantiepark op een heerlijk eiland.

• 10Natuur
  • 8Plemper van Balen29-07-2022

Genieten

Centraal gelegen huisjes op formerum, Park en huisjes worden Keurig onderhouden, prettig verblijf. Vriendelijke eigenaren, staan altijd klaar voor vragen, Wij Komen al meerdere jaren terug naar deze locatie, Voor ons de iediale vakantie bestemming

• 9Elly21-06-2022

Genieten!

Tijdens Oerol weer enorm genoten van het verblijf in chalet Taurus op het park van familie Damstra. Taurus is niet groot van binnen, maar heeft een ruim terras met een aangrenzend stuk tuin. Rustig gelegen. Supermarkt en horeca vlakbij. En je ( elektrische ) fiets huur je natuurlijk ook bij Noorderlicht. Ze waren bij aankomst zelfs al bij het huisje gezet! Prima service dus. Dat we terugkomen, staat als een paal boven water!

• 10Fam. Kootstra-Luimes24-08-2021

Fijn park, fijne huisjes

Een heerlijk klein en overzichtelijk park. Met eigen fietsenverhuur en voor kleine kinderen een speeltuintje, waar de grotere kinderen 's avonds ook even kunnen 'hangen'. Fijne luxe huisje (badkamer, tv, uitgebreide keuken) op een prachtig eiland. Heerlijk fietsen, wandelen en leuke dingen om te doen.

• 9Jan en Elly23-08-2021

Sfeervol, aardige mensen, mooie huisjes

Dorp ligt centraal midden op het eiland , dicht bij de supermarkt, klein park met leuke huisjes. Wij hadden huisje Feldeblomke met een afgezet tuintje voor onze hond, ideaal, jammer dat dit niet meer mag.

• 9Martien10-08-2021

Compleet en schoon.

De lattenbodems waren aan vervanging toe, bleek na 1 nacht. Eerst werden er nieuwe latten geplaatst en dag er na kregen we nieuwe stevigere latten bodems. Waren besteld na onze klacht. Super. Koelkast, het blijft een ding wat mankementen kan krijgen, maakte een ratelende geluid bij aanslaan. Monteur kwam volgende dag en euvel verholpen. Goed gereageerd op onze "klacht". Het was weer fijn om hier de vakantie door te brengen. Centrale ligging. Top

• 8Elly10-08-2021

Heerlijk!

Afgelopen week voor het tweede achtereenvolgende jaar een heerlijk verblijf gehad in chalet Taurus. Klein, maar fijn en brandschoon. Ruim voldoende buitenruimte. Gunstig gelegen op loopafstand van supermarkt en horeca.De ( elektrische) fietsen hebben we uiteraard ook bij Noorderlicht gehuurd.Prima fietsen , zeer voordelig geprijsd.We kijken nu al uit naar onze volgende vakantie op Terschelling, die we natuurlijk graag weer op het park van de familie Damstra willen doorbrengen.

Chalet Noorderlicht info

• CafeNiet beschikbaar