Appartement Noordenwind

3 reviews over Appartement Noordenwind in het Nederlands

wat een heerlijk huisje!

Annelies
4-10-2017

Noordenwind is een heel gezellig huisje. Wat het voor ons zo heerlijk maakte was de open haard. Zo fijn 's avonds met een goed boek en een knapperend haardvuur :)

Terschellingse nostalgie

Harm Gernaat
22-6-2017

Appartement is wel zweervol maar heeft een gedateerde keuken en badkamer ( er was gerookt)

De trap naar boven is voor mensen die slecht ter been zijn moeilijk beloopbaar.

Bedden zijn goed maar slaapkamers klein en onder schuine kap.

Vond de eigenaars niet vriendelijk

Oude reviews (archief)

Nooit meer

Pauline
5-3-2010

Stopcontacten zaten los van de muur, bedden waren doorgezakt etc.

Pluspunt: open haart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Noordenwind in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Noordenwind zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Noordenwind scoort een 6 uit 10 op basis van 3 reviews.