Camping Nieuw Formerum

Camping Nieuw Formerum
9,2

3 tips over Camping Nieuw Formerum

M.B., 28-8-2014
Tijdens onze eerste week was de camping nog helemaal vol, maar tijdens onze laatste week (dat is de 5e wk van de zomervakantie midden (laat dit jaar) was het wel heel erg leeg). Een idee om de prijs te verlagen vanaf de 5e week, zo help je toch mee aan de vakantiespreiding en blijft er 'leven' op de camping.
Petra, 19-8-2012
Mannen van Hee (een must-see voor kids en stiekem hun ouders), de excursies van de waddenvereniging maar ook die van staatsbosbeheer.De foto's op de site van de camping geven een goed beeld van de activiteiten. O wat hadden we er graag nog een weekje aan ons verblijf vastgeplakt!!
m ten kate, 15-8-2012
de camping ligt dicht bij het strand! en dichtbij een supermarkt! het is een ideaale camping voor iedereen!