Camping Nieuw Formerum

Camping Nieuw Formerum
9,2

26 reviews over Camping Nieuw Formerum in het Nederlands

Mooi gelegen en ruim opgezette camping

Jeroen
6-8-2018

Mooi gelegen en ruim opgezette camping met precies de juiste faciliteiten, niet te gek, maar al het noodzakelijke is aanwezig. Ruime camping plekken. Schone en fijne sanitaire/douche voorzieningen. De nieuwe broodjes service in het golfkarretje dat tot aan je tent rijd is top. Met ruime keuze aan broodjes, koffie en sapjes. 10 minuutjes fietsen van het strand bij de Zanzeebar,

Super gezellige camping voor alle leeftijden.

Ronald en Henriette
4-8-2017

Een camping, zo compleet als je maar zelden tegenkomt. Aparte velden voor tenten en caravans met en zonder stroom. Zon en schaduw. Super schone was en douchegelegenheid. Kinderactiviteiten, wasmachine, centrifuge en voor wie wil zelfs een strijkplank. Centraal gelegen op het eiland.

Helaas wel erg luidruchtige buren in de vorm van een jongerencamping, waar de hele dag muziek is en tot diep in de nacht dronkenmansgelal.

Uitstekende en schone camping, vriendelijk

Edu van Dijk Gerty Dost
30-9-2016

Flexibel in plekje in laagseizoen zoeken, rekening met de harde wind houdend. Zeer proper sanitair geen zwerfvuil op de kampeerplekken.

Heerlijke plek om tot rust te komen

Rianne van Dalsum
22-9-2016

Nieuw Formerum is een geweldige plek om uit te rusten, nieuwe vrienden te ontmoeten en je er thuis voelen

Camping nieuw formerum is heel mooi gelegen. In de natuur. Eet tentjes en supermarkt vlakbij. Midden op het eiland. Grote camping, maar door kleine en grotere veldjes heel erg gezellig. Al het personeel is heel behulpzaam. Ze hebben de hele dag een lach op hun gezicht.en herkennen je. Sanitair is nieuw en heel netjes.

Voor jong en oud een echte aanrader.

Fantastisch! Volgend jaar weer....

Familie V
17-8-2015

Wat een geweldige camping. Mooie grote plekken. Weinig poespas maar meer dan genoeg te doen voor de kinderen. Zeer schoon en keurig sanitair. Eén en al natuur en heel vriendelijke mensen. Een aanrader: een heerlijke en relaxte tijd op deze mooie camping. Zeer kindvriendelijk!

Puur genieten..

Hans
29-7-2015

Hejaa...nu na een aantal keren te hebben mogen genieten van een mooie (Chevy) (Camper) (plaats op een mooi groen veld, laat ik graag even lezen dat een terugkerende klant een gewaardeerd gevoel krijgt...Ik was daar met één persoon minder...kreeg zonder het te willen vragen, mijn euro's terug.....;-) Thanks Kees....prijs/kwaliteit/gezelligheid...ja heerlijk om van daaruit je dag te starten....zelfs in de Oerolgekte was het toiletgebouw nog steeds een waar genot om er te mogen...uh..hihi...Groetsz van mij...Hans

Camping zonder toeters en bellen!

M.B.
28-8-2014

Een camping zonder toeters en bellen. Dat vinden wij positief! Prachtige plekken op ruime velden: waar op goed gevoetbald, gevolleybald en gekorfbald kan worden. Leuke mensen, veel kinderen die allemaal willen en kunnen spelen. Prima sanitair. Goed schoongemaakt. Aardige beheerders.

Goede uitvalbasis voor het eiland. Leuk programma voor kids, heerlijk basic! Een aanrader is een vlieger maken. Deze doet het en goed! 's Avonds voor de oudere kinderen bosspel. Supermarkt om de hoek. Alles op het eiland bereikbaar met fiets.

Natuurlijk kamperen

sillis
11-8-2014

Wij waren met de caravan over naar Terschelling en hebben genoten op deze tenten camping. Er zijn maar 4 kleine veldjes voor caravans, de overige velden zijn voor tenten. Ze hebben een leuke samenwerking met de waddenvereniging. De camping ligt ideaal op het eiland, dicht bij het strand en dicht bij de supermarkt. Een prima uitvalsbasis.

Het sanitair was in orde, maar een extra schoonmaakbeurt is voor de kampeerder altijd fijn binnenkomen. Ook het buitentheater is een bezoekje waard met de kinderen. Af en toe een activiteit ondernemen met het animatieteam, maar er is genoeg tijd over om het eiland te ontdekken.

een zeer goede plek

tjerk stienstra
31-3-2014

hier heb je de rust en de ruimte

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Nieuw Formerum in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Nieuw Formerum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Nieuw Formerum scoort een 9.2 uit 10 op basis van 26 reviews.