Hotel Nap

Hotel Nap
8,5

6 tips over Hotel Nap

Ruurd Faber, 24-5-2018
In 2017 betaalde ik Eu 70,00 voor kamer met ontbijt, diner en fietshuur. Voor dit jaar werd mij een prijs geoffreerd van Eu 87,00 voor enkel kamer met ontbijt. Deze prijsstijging is exorbitant. Ik heb snel van een reservering afgezien. De prijzen van de hotels op Terschelling zijn op Amsterdams niveau. Slaat nergens op!
Stok, 2-3-2017
Ik kreeg van mijn kinderen een grouponbon cadeau en bij het reserveren ging het al fout. Ze werd al afstandelijk toen ze groupon hoorde. En idd, geen weekenden meer beschikbaar in grouponkamers. Wij wilden bijbetalen voor een gewone kamer, maar dan moesten we de volle mep betalen. DE BON WAS NOG TWEE MAANDEN GELDIG en geen restricties bij het afsluiten van de deal!!! Daar trapten we dus niet in. Ons tripje naar Nap eindigde al bij de boeking. Groupon heeft alles geannuleerd.
hans en wieske hofenk, 19-12-2014
Ach, alle kamers zijn aan te bevelen. Verwacht geen uitzicht op haven of zee. Daar staat tegenover de blik naar binnen, letterlijk en figuurlijk, de goede sfeer, de eigenaar Chris die als het druk is zelf ook in de bediening gaat, honkvast en aardig personeel met zeebenen op de werkvloer!

We hebben een aantal aanbieders voor Nap voor je op een rij gezet:

Bianca, 3-7-2014
    Scooter of fiets huren, wandelen op het (Groene) strand, café de Zeevaard
    rgmvk, 5-9-2013

Op veel plekken kun je eten. Aanraders:

Amsterdamsch Koffijhuis en Storm: zeer betaalbaar, goede kwaliteit.

Het Raadhuis: een fractie duurder, maar kwalitatief uitstekend; zowel lunch als diner.

A.van der Geest, 7-7-2013
    Ga eens eten bij restaurant De Duyf, gelegen vlak bij de haven in een kleine zijstraat van de Torenstraat. Modern ingericht, professionele service, een uitstekende kok en normale prijzen.

We hebben een aantal aanbieders voor Nap voor je op een rij gezet: