Hotel Nap

Hotel Nap
8,5

95 reviews over Hotel Nap in het Nederlands

Wat een tophotel op een toplocatie!

Bernard de Vries
20-5-2018

Wat een fantastisch hotel! Het interieur is ingericht met veel afbeeldingen en schaalmodellen van boten. Tja een lust voor het oog.

Vriendelijk personeel en vriendelijke eigenaar/eigenares, goed gevarieerd ontbijt, prima (gerenoveerde?) kamer (nr. 8). Prima bedden, mooie badkamer. Elke dag wordt de kamer weer op orde gebracht. Het hotel ziet er erg netjes en schoon uit en ja...het staat bijna tegen de Brandaris aan! Wat wil je nog meer?! Terrasjes te kust en te keur binnen 'struikelafstand'. We hadden graag op het terras van hotel Nap gezeten maar dat lukte niet vanwege de harde wind.

Héérlijk thuiskomen

Bianca vd Meulen
19-3-2018

kom al jaren bij Nap en ALTIJD heerlijk ‘thuiskomen’. Even toestand bij aankomst met mij onbekende gastheer. Niet fijn. Maar werd volgende dag door de eigenaar méér dan goedgemaakt! Wát is Nap, met captain Chris én de enorm vriendelijke dames & heren van huishouding tot bediening, toch een plek om blij van te worden, tot rust te komen en met weemoed weer te vertrekken. Verheugend op de volgende ontmoeting.

Voor herhaling vatbaar 👍

Fam Paauw
4-3-2018

Keurig schoon hotel, net ontbijt, prima service. Complimenten voor behulpzaamheid en meedenken naar oplossingen tijdens ziekte van mijn man. Komen zeker weer terug!

We hebben een aantal aanbieders voor Nap voor je op een rij gezet:

Heel erg fijn en gezellig familie hotel

Marry Kuiper
12-2-2018

De ligging is fantastisch, het eten goed en de bediening ook !een aanrader

Alles was goed !!!

Gezellig hotel maar wel graag updaten

Morien
2-1-2018

Het personeel is leuk en ongedwongen, het eten is ook goed en leuke zithoek om de krant of een boek te lezen, maar wat een beroerde kamer, veel te klein het bed is veel te laag en te zacht met een kussen wat de naam kussen niet eens mag dragen, geen nachtkastjes (we gebruikten de koffer als nachtkastje) de douche is mooi maar je kan elkaar niet passeren mijn winterjas hing in de badkamer,en het enigste meubilair is een krukje

Super!

M. van Dijk
1-1-2018

Oud en nieuw doorgebracht bij Hotel Nap. De hond kon zelfs mee, dus dat was al een grote plus. Warm welkom, extreem vriendelijk personeel, nette kamers en uitstekende badkamers. Kortom: super! Een aanrader. We komen zeker nog eens terug!

Voor herhaling vatbaar

Els
27-11-2017

Heel gezellig hotel. Wij hadden een leuke eenvoudige kamer met prima bedden en mooie badkamer. Alles netjes en schoon. Bediening ook prima. Leuke mensen. ontbijt eenvoudig maar voldoende. Eten heel goed. Top. Wij hadden via bon geboekt

Prima hotel

S Beumkes
27-9-2017

Een prima hotel. Vriendelijke ontvangst en de kamer was in orde. Het eten is prima. Het ontbijt was goed. Op de kamer wel even de kastjes nakijken. De haardroger vonden we net voor ons vertrek. De douche in het bad, kan voor sommige gasten problemen opleveren. De kamer is strak en modern.

Geweldig komen hier al jaren met ons gezin

Fam Rusman
14-9-2017

Prima hotel met heel veel persoonlijke aandacht,zeker de laatste keer dat mijn man er nog bij kon zijn ondanks zijn ziekte.

top locatie aan de voet van de Brandaris

Suzy70
7-9-2017

samenvatting arrangement:je zit aan de voet van de Brandaris, het is op loopafstand van de haven,leuk klein gezellig hotel, kamers zijn simpel,maar schoon en netjes,fietsverhuur zit ook op loopafstand. een heerlijke loungeruimte om op het gemak te lezen of om wat te drinken,gezellig terras, ontbijt en diner zijn erg uitgebreid en variërend. personeel is vriendelijk en verzorgd.

We hebben een aantal aanbieders voor Nap voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nap in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nap zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nap scoort een 8.5 uit 10 op basis van 95 reviews.