Appartement Mooi Uitsig

3 reviews over Appartement Mooi Uitsig in het Nederlands

Prachtig appartement

Margot,
16-7-2017

Ideaal gelegen appartement, aan de rand van Midsland met prachtig uitzicht. Geweldige tuin, van alle gemakken voorzien, relaxede eigenaar

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Heerlijk huisje!

Els Lamers
9-10-2015

Binnen knus en gezellig, buiten weids en open met prachtige zonsondergangen! De vijver is er niet meer maar het uitzicht vanaf het heerlijke terras blijft magnifique. Op vijf min. lopen naar het dorp met supermarkt, kroeg en restaurantjes. Aardige eigenaresse woont ernaast maar volop privacy.

Gereisd met vrienden in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke accomodatie

Rian
6-6-2014

De foto's kloppen precies met de werkelijkheid! Midden in Midsland en toch een rustig en vrij gevoel in deze accommodatie, binnen loopafstand winkels en restaurants en terrasjes. Midden op het eiland dus je verblijft heel centraal en kunt het eiland Terschelling heerlijk verkennen. Een echte aanrader.

Gereisd anders in mei 2014

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mooi Uitsig in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mooi Uitsig zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.