Appartement Maximahoeve

5 reviews over Appartement Maximahoeve in het Nederlands

Gezellig en comfortabel

J. Van der Hoek
30-12-2017

Gezellige comfortabel appartemen. Van alle gemakken voorzien. Overal is aan gedacht. Wij komen al 5 jaar. Volgend jaar zeker weer.

echt super vakantie adres.

walter en anna
26-10-2017

Ik snap die slechte rivieu niet. ontzettend lieve eigenaar.

appartementen mooi en schoon. mooi uitzicht. we zijn hier lekker tot rust gekomen. volgend jaar zeker weer.

Nooit weer

Arjan
20-7-2017

Bij aankomst alles helemaal onder het stof. Op de bovenverdieping allemaal spinnenrag en spinnen.. gebeld naar de eigenaar die er binnen 10 minuten was. Haalt de schouders op bij binnenkomst en vraagt wat er aan de hand is. Ze heeft wel voorgesteld ander appartement te betreden maar na overleg besloten dat ze het hier eerst gaat schoonmaken aangezien die andere appartementen alleen maar beschikbaar waren voor 6 dagen ipv 7. Eigenaar had in 20 jaar geen klachten gehad zei ze... (ik kan me dat niet voorstellen als je zo een appartement binnenkomt) Benedenverdieping opzich ok.. niet super. Bovenverdieping erg oud.. en gedateerd. Douchen is ook niet echt een pretje met allemaal schimmel. Ook de wc brillen zijn kapot. Schuifpui naar de tuin kapot. Wij zoeken voortaan wel iets anders..

heerlijk ruim met kinderen naar Terschelling

hanna van der veen
25-3-2012

Dit zomerhuis, appartement op Terschelling "Maximahoeve"is ons echt goed

bevallen. Ruim, licht, lux etc.alles wat je maar kunt wensen.

De Kinderen genoten heerlijk van de speel en klim toestellen,

terwijl wij heerlijk op het teras vertoefden.

Lieve eigenaren bedankt voor deze onvergetelijke vakantie

wat een unieke ervaring

j.verhoeven
14-2-2009

wat een heerlijk appartementenhoeve

tegen de duinen, en je kijkt vanaf

de bovenverdieping over de waddenzee

uit. geweldig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maximahoeve in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maximahoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.