Appartement Maximahoeve

Weer vandaag21°
Appartement Maximahoeve
9,6

6 reviews over Appartement Maximahoeve in het Nederlands

Fantastisch, we hebben genoten. Volgend jaar komen

Mark
8-6-2019

Heerlijke vakantie met onze 2 pubbers. Vakantie woning in de Maximahoeve op Terschelling. Lekker fietsen. Dicht bij het strand. En daarna lekker bijkomen en spelletjes doen in dit ruime appartement. Op nog geen 50 meter heerlijk uit eten geweest. Paardgereden bij Puur Terschelling. Uitzicht op de duinen. Keuken echt van alles voorzien. Heerlijk bad. Gewoon Top. Hel3 vriendelijke eigenaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gezellig en comfortabel

J. Van der Hoek
30-12-2017

Gezellige comfortabel appartemen. Van alle gemakken voorzien. Overal is aan gedacht. Wij komen al 5 jaar. Volgend jaar zeker weer.

Gereisd Met vrienden in Fri Dec 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

echt super vakantie adres.

walter en anna
26-10-2017

Ik snap die slechte rivieu niet. ontzettend lieve eigenaar. appartementen mooi en schoon. mooi uitzicht. we zijn hier lekker tot rust gekomen. volgend jaar zeker weer.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit weer

Arjan
20-7-2017

Bij aankomst alles helemaal onder het stof. Op de bovenverdieping allemaal spinnenrag en spinnen.. gebeld naar de eigenaar die er binnen 10 minuten was. Haalt de schouders op bij binnenkomst en vraagt wat er aan de hand is. Ze heeft wel voorgesteld ander appartement te betreden maar na overleg besloten dat ze het hier eerst gaat schoonmaken aangezien die andere appartementen alleen maar beschikbaar waren voor 6 dagen ipv 7. Eigenaar had in 20 jaar geen klachten gehad zei ze... (ik kan me dat niet voorstellen als je zo een appartement binnenkomt) Benedenverdieping opzich ok.. niet super. Bovenverdieping erg oud.. en gedateerd. Douchen is ook niet echt een pretje met allemaal schimmel. Ook de wc brillen zijn kapot. Schuifpui naar de tuin kapot. Wij zoeken voortaan wel iets anders..

Gereisd Anders in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

heerlijk ruim met kinderen naar Terschelling

hanna van der veen
25-3-2012

Dit zomerhuis, appartement op Terschelling "Maximahoeve"is ons echt goed bevallen. Ruim, licht, lux etc.alles wat je maar kunt wensen. De Kinderen genoten heerlijk van de speel en klim toestellen, terwijl wij heerlijk op het teras vertoefden. Lieve eigenaren bedankt voor deze onvergetelijke vakantie

Gereisd Met jonge kinderen in september 2011

wat een unieke ervaring

j.verhoeven
14-2-2009

wat een heerlijk appartementenhoeve tegen de duinen, en je kijkt vanaf de bovenverdieping over de waddenzee uit. geweldig

Gereisd Met partner in februari 2009

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, TV, Wasmachine

• SaunaAanwezig

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maximahoeve in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maximahoeve zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.