Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.6Staat v/h sanitair

Vakantiepark info

• Rolstoel toegankelijk
Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

124 Reviews over Mast

• 9familie Joling23-10-2022

Heerlijke herfstvakantie op een toplocatie!

We hebben genoten in Dok 26B, een heerlijke terras lodge! Achterop de camping staan twee van deze lodges. Voorzien van een complete inventaris en CV. Ook een heerlijke buitenbank en hangmat maakten de vakantie compleet! Vanuit de lodge loop je in een half uurtje naar het strand. Een heerlijke route! En na een fijne strandwandeling is het heerlijk vertoeven in de Zandzeebar! De supermarkt is op loopafstand, dat is ideaal! Formerum ligt mooi centraal op het eiland. Het is ongeveer 7 km richting West-Terschelling en ook 7 km richting Oosterend. We hadden fantastisch weer deze week, dus veel gewandeld en gefietst! Het drenkelingenhuisje is een aanrader! Ook nog even naar Hessel geweest in de Groene Weide! Nostalgie..... De camping maakt een zeer nette indruk, goed verzorgd. Er stond een klein wijntje klaar met een duidelijke informatiemap! Ook de Wifi was voor onze kinderen perfect! Kortom, een top verblijf gehad!

• 9Onderkomen
    • 8Eetgelegenheden
  • 7christine27-08-2021

nooit meer,.

Hoewel de campingeigenaar aardig en behulpzaam is en alle voorzieningen er zijn en t schoon is, vonden wij het een absolute hel.t verbaast me dat niet meer mensen dit hebben geschreven.Je zit van sochtends heel vroeg tot half elf s aonds in een oorverdovend lawaai en komt nooit tot rust.t gekrijs begint s ochtends al van de kleine kinderen en houdt nooit op...werkelijk de longen uit t lijf schreeuwen en geen ouder die ingrijpt...de skelters die over de stenen paden tussen de tenten door gaan maken een oorverdovend lawaai en mogen ook tot savonds heel laat (ik geloof half elf weer ) bereden worden..dus zit je de hele dag en avond in t verschrikkelijke lawaai van de mega skelters met tientallen kinderen.Er is ook nog een springtent en een hele zware generator.wanneer je de pech hebt op een plaats vooraan te staan dicht bij de ingang dan ben je volledig de klos.ik was helemaal uitgeput en kapot na deze week !!!

• 7Eetgelegenheden
  • 8Vriendenclubje10-08-2021

Ontzettend leuk!

Een fijne camping met oa safaritenten, centraal gelegen op Terschelling.Een toppertje!

• 7Activiteiten
    • 8Eetgelegenheden
  • 10Ron & Anita Bosch09-08-2021

Het Was weer een geweldig verblijf op Vacantiepark /Camping MastAlles was weer TipTop in orde

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 9Otto Nobbe12-07-2021

Top verblijf

Vriendelijk schoon. En een super restaurant .

• 7Activiteiten
  • 10Jeannet en Otto Nobbe10-07-2021

Mooie en Schoone camping , vriendelijk

We hebben geen minpunten te melden . Maar het restaurant op de camping is super ,ik Otto een mietje als het om eten gaat geeft dit restaurant een 10 dus dat wil wat zeggen .

• 10Annette vd B01-10-2020

wat een fijne camping in n prachtige omgeving.

mooie camping, vriendelijke gastvrije familie, restaurant op de camping, Jumbo, andere restaurants, fietsenverhuur en snackbar vlakbij. Moderne douches, strand en Midsland op wandelafstand. We komen zeker terug. In naseizoen mocht de hond mee. Korting voor de overtocht met de camper.

• 9Sleebos16-09-2020

fijne camping, vriendelijke medewerkerswerke

camping met goede faciliteiten, mooie ruime plaatsen, schoon sanitair en prima keuken in de kajuit!! Aanrader!

• 10Peter van S12-09-2020

Gezellige en centraal gelegen camping

Fraaie camping met aparte open velden voor de staplaatsen van afwisselend caravans, tenten en campers. Daarnaast staan er op ieder veld ook fraaie Safaritenten. In het midden van het veld is er speelgelegenheid voor de kinderen. Ieder veld is omzoomd met struiken en bomen waardoor er verder geen uitzicht is naar de omgeving, maar er daardoor wel een redelijke beschutting is. De centrale ligging op het eiland is fantastisch en daardoor zijn zowel West-Terschelling als Oosterend goed per fiets bereikbaar en ben je zo in het leuke plaatsje Midsland. Camping is rustig, goed verzorgd en met uitstekende sanitaire voorzieningen. Daarbij is er een leuk restaurant de Kajuit direct bij de ingang op het camping terrein. We hebben daar een aantal keren heerlijk gegeten met een uitstekende prijs/ kwaliteitverhouding. De staf is attent en uiterst vriendelijk en verdient een pluim!

• 9Aml10-09-2020

Zeer gastvriendelijke camping!

Schone, goed georganiseerde camping met een heerlijk restaurant en zeer vriendelijk personeel!

Vakantiepark Mast info

Camping-informatie