Camping Mast

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag12°8°
Camping Mast
8,9

101 reviews over Camping Mast in het Nederlands

Een heerlijke gezinscamping. Goed onderhouden. Ruime plaatsen en een gemoedelijke sfeer. Sanitair heel goed en schoon!! . M.n. ook de speciale kinderdouches die aanwezig zijn is erg praktisch en fijn. Vriendelijke eigenaren en voldoende animatie. Er wordt ook echt rekening gehouden met de verschillende leeftijden van de kinderen. Wij en onze kinderen hebben genoten. Gaan dit jaar weet terug. Wat wij nog nooit eerder hebben gedaan.

De ligging is ook heel erg fijn. Centraal gelegen op het eiland. Met de fiets kun je dan ook alle kanten op. Wat ook zeker een pluspunt is. Is de supermarkt die om de hoek zit.

Wil direct weer boeken!

Mieke, 10-3-2018

Een heerlijke camping op t midden van Terschelling...we verbleven in een ingerichte tent...deze was zeer compleet en de kachel zorgde voor de nodige warmte op wat killere avonden. Flexibele campingbeheerder die meedacht en altijd voor een vraag open stond.

Camping heel centraal gelegen ...dichtbij de supermarkt en vlakbij leuke restaurantjes. Fietsenverhuur vanaf de boot maar ook tegenover de camping. Koffers werden bezorgd op de camping dus we konden heerlijk vanaf de boot fietsen naar de camping...niets dan lof...wil er nu ik er over schrijf direct wel weer naartoe.

Leukste camping van Terschelling!

Familie Broekman, 7-9-2017

Geweldige gezinscamping. Ik kom hier al sinds mijn jeugd toen het nog een jeugdcamping was en nu met mijn gezin. De kinderen hebben het altijd reuze naar hun zin. Op elk veldje is er wel een speeltoestel en bij de ingang een grote speeltuin. In het restaurant op de camping kun je prima eten en niet duur. Verder hebben ze een uitgebreid animatieprogramma voor de kinderen. De camping wordt altijd keurig onderhouden. Vriendelijke eigenaar en personeel. Al met al een top camping.

fantasties

Buursma, 30-8-2017

kind vriendelijke camping alles goed verzorgd

Geweldige plek voor kamperen

Fam. Donken, 29-8-2017

Vriendelijke eigenaren, mooie ligging, ruime plaatsten , schoon sanitair , heerlijk restaurant. Wat wil een mens nog meer. The place to be😀

Een geweldig mooie vakantie !!!

S.de Jong, 22-8-2017

De ligging is prachtig centraal op het eiland.

Het sanitair is schoon en netjes verzorgd.

Velden worden regelmatig gemaaid en liggen er goed bij.

Het eten in de Kajuit is prima en lekker.

Je voelt je daar thuis, de eigenaars ( Sape & Mirjam + kids ) zijn fijne mensen die proberen om het een ieder naar de zin te maken.

Ook voor de kinderen is er veel vertier, een speeltuin, skelters, zandbakken enz. en in de vakantie een animatieteam.

Het douchen is gratis en de prijs van het kamperen valt reuze mee.

De supermarkt is op 2 minuten en de fietsenmaker nog dichterbij.

Dit was voor ons het derde jaar en hebben er 2x 3 weken gestaan en komen zeker weer terug.

Perfect!

Monique, 21-8-2017

Onze tent was volledig ingericht met zelfs echte bedden! Heerlijk geslapen.

Fantastische camping

Jansen, 19-8-2017

Op deze camping hebben wij genoten! De receptie is helemaal vernieuwd en dat is echt top! Bij hetrestaurant en het animatieteam word je goed geholpen. Het sanitair is in goede staat en je kunt er gratis douchen Een top vakantie gehad!

Heerlijk vertrouwd alles perfect geregeldf

Jan v ommering, 19-8-2017

eten in de kajuit super lekker bijna alle gerechten gegeten allemaal top toiletgeboouwen netjes en schoon

Komen hier nu al vier jaar en de gedrevenheid waarmee de camping wordt gerund is in alles terug te zien. Mooie velden, schoon en goed sanitair, goed eten, zeer kindvriendelijk met een superleuke kidsclub/animatie. Ook leuke activiteiten voor oudere kinderen/volwassenen. Lekker Centraal op het eiland.

We hebben een aantal aanbieders voor Mast voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mast in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Mast scoort een 8.91 uit 10 op basis van 102 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: