Camping Mast

WebsiteLink naar websiteWeer vandaag14°11°
Camping Mast

105 reviews over Camping Mast in het Nederlands

Met jonge kinderen

Hier komen wij zeker weer!

Greetje Vos
2-9-2018

Heerlijk lang weekend gehad op camping Mast. Wc's en douches schoon en echt leuke mensen van de camping. De hele dag door kom je dezelfde mensen tegen in diverse rollen om de camping te runnen. Petje af!!

Erg fijn

E.H Luders-Fockema Andreae
26-8-2018

Fijne gezins camping goede en vooral schone sanitair gebouwen. Leuke kidsclub. Zeker voor herhaling vatbaar. Fijn restaurant op de camping heerlijk gegeten.

Fantastische camping

Fam Jordens
10-7-2018

Wij hebben in 2017 een 6 persoons tent gehuurd. Nette, kindvriendelijke camping.

De eigenaren Sape en Mirjam zijn behulpzaam, enthousiast en werken hard om het een ieder naar de zin te maken.

Ligt mooi centraal op het eiland.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Fantastische

Fam. Baas
13-6-2018

De camping is echt een aanrader , schoon erg lieve mensen, wij hebben er met veel plezier gestaan. De cp. Is vlak bij de Jumbo. En de cp. Is midden op het eiland. Verder hebben we bij De Kajuit heerlijk gegeten.

Een heerlijke gezinscamping. Goed onderhouden. Ruime plaatsen en een gemoedelijke sfeer. Sanitair heel goed en schoon!! . M.n. ook de speciale kinderdouches die aanwezig zijn is erg praktisch en fijn. Vriendelijke eigenaren en voldoende animatie. Er wordt ook echt rekening gehouden met de verschillende leeftijden van de kinderen. Wij en onze kinderen hebben genoten. Gaan dit jaar weet terug. Wat wij nog nooit eerder hebben gedaan.

De ligging is ook heel erg fijn. Centraal gelegen op het eiland. Met de fiets kun je dan ook alle kanten op. Wat ook zeker een pluspunt is. Is de supermarkt die om de hoek zit.

Wil direct weer boeken!

Mieke
10-3-2018

Een heerlijke camping op t midden van Terschelling...we verbleven in een ingerichte tent...deze was zeer compleet en de kachel zorgde voor de nodige warmte op wat killere avonden. Flexibele campingbeheerder die meedacht en altijd voor een vraag open stond.

Camping heel centraal gelegen ...dichtbij de supermarkt en vlakbij leuke restaurantjes. Fietsenverhuur vanaf de boot maar ook tegenover de camping. Koffers werden bezorgd op de camping dus we konden heerlijk vanaf de boot fietsen naar de camping...niets dan lof...wil er nu ik er over schrijf direct wel weer naartoe.

Leukste camping van Terschelling!

Familie Broekman
7-9-2017

Geweldige gezinscamping. Ik kom hier al sinds mijn jeugd toen het nog een jeugdcamping was en nu met mijn gezin. De kinderen hebben het altijd reuze naar hun zin. Op elk veldje is er wel een speeltoestel en bij de ingang een grote speeltuin. In het restaurant op de camping kun je prima eten en niet duur. Verder hebben ze een uitgebreid animatieprogramma voor de kinderen. De camping wordt altijd keurig onderhouden. Vriendelijke eigenaar en personeel. Al met al een top camping.

fantasties

Buursma
30-8-2017

kind vriendelijke camping alles goed verzorgd

Geweldige plek voor kamperen

Fam. Donken
29-8-2017

Vriendelijke eigenaren, mooie ligging, ruime plaatsten , schoon sanitair , heerlijk restaurant. Wat wil een mens nog meer. The place to be😀

Een geweldig mooie vakantie !!!

S.de Jong
22-8-2017

De ligging is prachtig centraal op het eiland.

Het sanitair is schoon en netjes verzorgd.

Velden worden regelmatig gemaaid en liggen er goed bij.

Het eten in de Kajuit is prima en lekker.

Je voelt je daar thuis, de eigenaars ( Sape & Mirjam + kids ) zijn fijne mensen die proberen om het een ieder naar de zin te maken.

Ook voor de kinderen is er veel vertier, een speeltuin, skelters, zandbakken enz. en in de vakantie een animatieteam.

Het douchen is gratis en de prijs van het kamperen valt reuze mee.

De supermarkt is op 2 minuten en de fietsenmaker nog dichterbij.

Dit was voor ons het derde jaar en hebben er 2x 3 weken gestaan en komen zeker weer terug.

Direct boeken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mast in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mast zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.