Vakantiehuis Liberty Glo

34 reviews over Vakantiehuis Liberty Glo in het Nederlands

Hier kom ik graag weer

SuDuBo
19-5-2018

Heerlijk klassiek huisje met fantastisch ruim terras en fijne duinpannen om het huisje heen waar de kinderen lekker kunnen spelen. Bedden liggen goed.

Je moet de kleintjes wel goed in de gaten houden, want tuin is niet omheind en er staan ook wat prikkebossen en hier een daar een steen waar ze op zouden kunnen vallen bij pech.

Wij hebben een heerlijk weekend gehad. Ik zou er graag nog eens terug gaan.

heel erg fijn!

joris
26-2-2018

Heerlijk weekend gehad in een erg fijn huisje. Het huisje ligt middenin het duingebied, op zo'n 500m van het strand aan een rustig (doodlopend) weggetje. Het was een bar koud weekend, maar het huis was prima warm te krijgen. Leuk ingericht en voorzien van een goede basisuitrusting en was- en afwasmachine bovendien. een van de slaapkamers heeft een fijn boxspring bed zodat je na een dag wandelen ook nog eens heerlijk slaapt. Kortom: Een heerlijke plek om een aantal dagen of langer te verblijven!

Ligging is prachtig, maar huisje helaas sfeerloos

Van der Stee
8-1-2018

Het huis ligt prachtig in de duinen. Je bent binnen enkele minuten op het mooiste strand van Nederland. Ook was het huis heel schoon en de bedden zijn prima. Zeer simpele keuken, maar alles is aanwezig. Wel zijn wij van mening dat 4 personen maximaal is voor het huis. De zitplekken (bank en een zogenaamde loveseat) geven dit al aan. Wat wij erg jammer vonden, was dat het huis erg sfeerloos ingericht is, met name qua verlichting.

prima

familie de waard
30-10-2017

niet; ligt 5 km van winkels vandaan, huisje is wat aan de kleine kant

wel; heerlijk rustig, midden in de duinen en vlakbij het strand

Heerlijk!!

Arja
21-10-2017

De ligging in de duinen bij Midsland aan Zee is fantastisch! Het huisje is niet erg groot maar voor 6 personen prima geschikt. De inrichting is gezellig. Inderdaad is het aantal comfortabele zitplekken wat beperkt, maar dat heeft ons geenszins gestoord.

Alle lof voor de vriendelijkheid en service van de beheerder. Het senseo-koffiezetapparaat was defect en er is direct een nieuw nespresso-apparaat gebracht.

Heerlijke ligging bij strand. Centraal op eiland.

Fam. Kuipers
29-4-2017

Te weinig lekkere zitstoelen voor 6 personen. Huisje heeft alles wat je nodig hebt. Voor 6 volwassenen inderdaad weinig leefruimte. Maar in ons geval geen probleem, waren grootste deel van de dag buiten.

Goede wasmachine (handig wanneer je niet zoveel meegenomen hebt naar het eiland) en fijn dat er een vaatwasser is.

Het huisje is simpel maar gezellig en zeer geschikt voor een familie.

Jammer dat de terrasdeur vast zit, want je kunt al snel lekker in de zon uit de wind buiten zitten.

Prima huisje

Fam. Bouwhuis
        30-12-2016

Net terug, kerst gevierd op Terschelling in Liberty Glo. Prima huisje, alles wat je nodig hebt was aanwezig. Fijn om in een schoon huis aan te komen.

Beheerder goed bereikbaar, kwam snel om een klein probleempje op te lossen.

Wordt verhuurd als 6 persoons huis; er zijn idd 6 prima bedden, maar de ruimte in de rest van het huis lijkt meer voor 4 tot 5 personen. Wij waren er met 5 personen en een hond, daarmee was het echt wel vol naar ons idee.

Fijne ligging, binnen 5 minuten sta je op het strand.

Al met al fijne week gehad. (Bunker-excursie bij de Tigerstelling is trouwens een aanrader)

Oude reviews (archief)

Het is een goed huisje op een prima plek op het eiland. Alles wat je nodig hebt is aanwezig. De verwarming werkt prima. Wij waren samen en hadden genoeg ruimte.

Wat ik miste was een douchegordijn, je kunt geen handdoek ophangen in de doucheruimte zonder dat hij nat wordt. De verlichting zou wat sfeervoller kunnen.

Fijn huis!

JLS
        9-11-2016

Liberty Glo is een heerlijk huis, voorzien van vele gemakken. De ligging is super.

Zoals bij vele huizen is het aantal geadviseerde mensen (6) lastig haalbaar, maar met een groepje van 4 personen is het heerlijk toeven.

Paar punten voor de verhuurders; idd een tweede bank zou niet verkeerd zijn en graag iets van een gordijn/hoekje in de douche om te voorkomen dat al je spullen nat worden.

Verder helemaal top, absoluut prettig en makkelijk in gebruik. Wij komen graag weer een keer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Liberty Glo in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Liberty Glo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Liberty Glo scoort een 7.86 uit 10 op basis van 34 reviews.