Camping Landzicht (vak.boerderij)

Nederland, Waddeneilanden, Terschelling

8.9Fantastisch

• 8.9Staat v/h sanitair

Meer camping info

39 reviews over Camping Landzicht (vak.boerderij)

• 7de Vries29-09-2020

Leuk verblijf, maar hier niet weer

Wij hebben een lang weekend overnacht in de Pod. Kleine accommodatie, maar prima vertoeven met z'n tweeën. Het enige dat ik echt miste was een wasbak. Water moest je halen bij het toiletgebouw. Deze was nog geen 5 stappen van de Pod, maar wel vervelend, aangezien er wel een waterkoker en koffiezetapparaat staat en je er verder ook kunt koken. Vind dit nog echt een tip om deze er wel in te maken. Verder is het misschien fijn om de deur van het sanitair gebouw er in de maand september weer in te zetten. De deuren van de toiletten en douches zitten zo'n 20 cm boven de grond, lijkt heel leuk, maar is heel koud! Met een deur voor het sanitairgebouw en een verwarming is het sanitairgebouw veel fijner! Verder vond ik het wel heel ouderwets dat er nog met douchemuntjes/euromunten wordt gewerkt voor de douche en dat je ook nog een keer moet betalen voor warm afwaswater. Laat de mensen dan een paar euro meer betalen en ga werken met timers.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2020

• 10Francisca Mebius03-06-2020

Wij komen zeker terug!

Het pinksterweekend verbleven wij in een van de spiksplinternieuwe safaritenten. Een aanrader! De tent is van alle gemakken voorzien en volledig ingericht: een tweepersoonsbed, stapelbed, keukentje met kookplaat, eettafel en een heerlijk terras met picknicktafel en loungebank: een luxe manier van kamperen dus. Wij hadden prachtig weer, maar ook met minder weer zit je in een safaritent goed. Ook de rest van de accommodatie is leuk. Je krijgt bij Landzicht echt het gevoel van kleinschalig kamperen bij de boer. De kids vermaken zich met een van de fietsjes, tractoren of ander speelgoed dat ze mogen gebruiken. Daarnaast kunnen ze hun hart ophalen bij alle dieren: (baby)geitjes, konijnen en cavia's die ze mogen aaien en oppakken. Ook de ligging is top: vlakbij de haven, West en West aan zee. Het sanitair is ietwat verouderd, maar voldoet en is zeer schoon. Eigenaren Martien en Ilmar zijn heel gastvrij en geven je een welkom gevoel!

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juni 2020

• 9Dorien23-05-2020

Fantastische safaritent!

Wat een geweldige dagen hadden wij op camping Landzicht. De nieuwe safaritenten zijn top!

Gereisd met partner in mei 2020

• 2019
    10Piet23-06-2019

Prachtige camping voor gezin.

Wat hebben we genoten van ons verblijf op Camping Landzicht. Heerlijk om daar met de kinderen een weekend of week door te brengen.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2019

• 2018
    10Ankie Uitentuis26-09-2018

Geweldig,

Komen hier al jaren laatste weekend van Oerol. Fantastisch plekje,prettige sfeer, mooie accommodatie. Was in juni hier met partner en vrienden in het chalet en in september met een vriendin in bungalow 't Land. Zeer comforfabel. En Terschelling verveelt nooit ook al ken je elk fietspad hier.

Gereisd met partner in juni 2018

• 10A Hekman18-09-2018

Hoop nog jaren hier te komen

We hebben voor de zoveelste keer weer genoten bij Camping Landzicht. Rustige camping. De chalets zijn erg schoon en verzorgd. Leuke eigenaren.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 9Familie Habraken29-07-2018

Meer heb je niet nodig, Terschelling met kids!

Op het kleinschalige tentenveld (ca. 15 plaatsen) hebben wij het al een aantal jaren erg goed naar onze zin. De kinderen genieten met volle teugen. Er zijn speeltoestellen op de camping, geitjes, konijnen en cavia's. Af en toe verschijnt er een spingkussentje of een attractie zoals een stormbaan. Er zijn ook picknicktafels voor algemeen gebruik. Als je aan de achterkant de camping uitloopt zit je op een heuvel in het bos met fantastisch uitzicht en volop stilte. Een paradijs voor huttenbouwen en avontuurlijke struintochtjes... zeker als je de 'dwergenmijnen' ( =bunkers) vindt. Terschelling is zeer hondvriendelijk. Op de fiets ben je heel snel bij West aan Zee en kom je onderweg ook nog de Bessenschuur tegen (eilanderproducten én museum). In het dorp West-Terschelling zijn allerhande winkels. Alles is dichtbij. Op de fiets vanaf de boot... je bagage wordt gehaald en gebracht op verzoek en de bushalte is voor de deur. Geweldige plek!!!

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Erik09-06-2018

Heerlijke groot huis voor een fijne vakantie

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• Oude reviews

9Hilde28-04-2017

Fijne plek voor gezinnen

Aantal dagen verbleven in keurig chalet, dat erg schoon was. Fijne gemoedelijke camping. Uitzicht op bos en duin. Gratis wifi en bagagevervoer. Voor kinderen meerdere speelgelegenheden en dieren om te aaien. Gastvrij ontvangst.

Tip: Ga uiteten bij de pizzeria met je kinderen op 5 min loopafstand van de camping, als je voor half 6 binnen bent eten de kinderen gratis mee!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 9Karen19-04-2017

Paasweekend genoten

lang weekend zijn wij in een chalet verbleven. Chalet was schoon en alles aanwezig. De camping heeft onze bagage afgehaald bij de boot waardoor je gelijk je handen vrij hebt. WiFi was top, mijn zoon was erg blij!

Beheerders waren vriendelijk en de borg was de dag na vertrek alweer bijgeschreven.

Ik ben aangenaam verrast, zeker na de vernietigende reviews die ik heb gelezen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in april 2017