Appartement Landerum 24-7

Appartement

4 reviews over Appartement Landerum 24-7 in het Nederlands

Een super sfeervol, gezellig verblijf !!

Rob en Helen
26-8-2016

Tijdens de kennismaking van "de Olifant" waren we niet alleen blij verrast door de gezellige, comfortabele inrichting maar ook door de gevulde kastjes, de eitjes van de kip van de eigenaren! Dit gaf ons een huiselijk en goed gevoel. Ook mede door de fantastisch fraaie locatie en de centrale ligging van het huisje met het schitterende uitzicht heeft er toe bij gedragen dat we een heerlijke week hebben gehad!

Gereisd Met partner in augustus 2016

dit nooit meer

marga visser
2-4-2015

het app. ziet er mooi uit vooral de liggen, op eerste gezicht schoon maar verder was het heel erg smoezelig. Toen wij er waren ging de eigenaars de volgende dag zelf op vakantie. Wij hebben een 06 gekregen en omdat de wifi en tv na 2 dagen al uitviel , zelf nog wat geprobeerd met stekkers te vervangen, hebben we een aantal berichtjes gestuurd maar helaas geen reactie. Ja toen we terug reden naar huis. Thuis nog een mail gestuurd ook nog steeds geen reactie. Ik vind dit niet een echte professionele houding

Gereisd Met partner in februari 2015

Apaartement de olifant in landrum GEWELDIG!

Alice Bennink
19-3-2013

We kwamen binnen in ons appartement, en voelden ons meteen thuis! Kastjes gevuld, bedden opgemaakt, sfeervol en schoon. Alles in een prijs.

Er is veel natuur en aan cultuur is nzeker ook gedacht.

Min puntje vond ik het VVV ze konden daar weinig vertellen en moest zelf alles uitzoeken dat was minder,

Gaan we ooit terug...... dan zeker de olifant

Gereisd Met vrienden in maart 2013

2008

mooi, gezellig en sfeervol appartement de ligging was om

Dorette Smirs
      1-5-2008

mooi, gezellig en sfeervol appartement de ligging was perfect om in een aantal dagen al heel veel van het eiland te zien

Gereisd Met partner in april 2008

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Landerum 24-7

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landerum 24-7 in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landerum 24-7 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.