Vakantiepark Landal West Terschelling

• Activiteiten7,6
  • Onderkomen9,2

14 tips over Vakantiepark Landal West Terschelling

karine, 3-1-2016
ga eten bij de walvis, als je aankomt met de boot aan je linkerhand op het strand, je kunt alleen niet reserveren.
Joris Kemps, 23-6-2015
Huur fietsen bij de receptie, kun je al van tevoren aangeven, neem dan met elektrische trapondersteuning, want het waait bijna altijd. Een boottocht naar de zeehonden met de Talisman en een wandeling met een boswachter van StaatsBosBeheer zijn aanraders, beiden via de VVV te boeken.
Mark, 2-6-2015

Boven de receptie bevindt zich een pooltafel. Daar kwamen wij zelf iets te laat achter. Ideaal voor jongeren in ieder geval.

Als je houdt van zon op je terras in de namiddag, kun je beter niet een kamer nemen op de boskant, hoewel het uitzicht het dan wel weer goed maakt ;-)

Tot slot is het aan te raden fietsen te huren met trapondersteuning. Niet duur, wel duurzaam en wel zo prettig met die stevige wind op het eiland ;-)

Als je een Duvel bestelt, krijg je een gratis opener(s) ;-)

We hebben een aantal aanbieders voor Landal West Terschelling voor je op een rij gezet:

Martijn, 2-5-2015
Het Wrakkenmuseum ( http://wrakkenmuseum.nl/ ) kan je eigenlijk niet overslaan. En als je (kleinere) kinderen heb is het eigenlijk verplicht vanwege de 'speeltuin' (al dekt dit woord de lading niet) achter het museum
H en L, 23-9-2014
Terschelling is een fietseiland. Lekker met de wind door het haar door duinen en bossen fietsen, lunchen bij 'De Branding'op het strand van Midsland of verder fietsen en feesten en/of eten bij Hessel. Midsland is een prima dorpje met verrassende winkeltjes en goed eten doe je ook bij de Heksenketel of het Raadhuis in West.
José van helden, 7-9-2014

Ga in west aan zee in het strandpaviljoen koffie met cranberry cheesetaart

eten

vaanhold, 31-5-2014
Huur een electrische fiets. Fietspaden in genoeg maar ook heuvels in overvloed.
H. Bijlstra, 29-5-2014
Zeer aan te bevelen voor ouderen, die graag veel wandelen of fietsen en 's avonds rust willen. Centrum is op redelijke loopafstand. Strand moet per fiets of auto. Let op evt. wensen t.a.v. zon v.m. of n.m. op het appartement.
Camiel Schlatter, 24-3-2014
Huur meteen een fiets.Lopen naar de haven en het dorp valt best tegen omdat je een heuvel over moet. Bus 120 stopt trouwens ook voor de deur. Kan ook prima.
Tineke, 18-11-2013
Boek een huifkartocht bij Puur Terschelling. Hartstikke leuk om te doen voor jong en oud!