Vakantiepark Landal West Terschelling

8,4

• Onderkomen8,4
  • Activiteiten7,6

Omschrijving
Landal West Terschelling in West-Terschelling biedt ruime verblijven voor de hele familie. De kids vermaken zich in de speeltuin en het strand ligt op loopafstand. Makkelijk is de fietsverhuur op het park, waardoor je de omgeving kunt ontdekken. West-Terschelling ligt op 1 kilometer. Wat verder weg ligt het wrakkenmuseum dat de moeite waard is.

We hebben een aantal aanbieders voor Landal West Terschelling voor je op een rij gezet:

Laatste review

Tegenvaller

Bas,
2-10-2018
  • Activiteiten5

Wij hadden een appartement op de begane grond (nr 13) met een soort van tuintje. Het betreft een 4 persoons appartement (2 slaapkamers met ieder 2 1-persoons bedden). De televisie op de slaapkamer hangt veel te hoog en die in de woonkamer is echt te klein (volstaat maar toch wel echt klein). De schoonmaak was ronduit slecht. Zelfs de wanden zaten onder het stof.

De appartementen zijn slechts 5 á 6 jaar oud maar er zijn echt wel wat aanmerkingen. De schuifpui was een aanfluiting (functioneerde gewoon totaal niet), afzuigkap werkt niet en de badkamer vertoonde al schimmel. De douchestraal is zeer zwak en de douche cel heeft slechts een klein wandje maar groten deels niet, veel water in de badkamer dus. De slaapkamer met televisie is aan de hal kant gesitueerd. Hier lopen achter in de wand leidingen van boven. Als iemand boven gaat douchen of doorspoelen is dit duidelijk hoorbaar. Ook de bovenburen zijn hoorbaar, voor ons niet weer!!

Kenmerken

Gradda de Bruijn,
2-8-2018
  • Activiteiten9
  • Activiteiten9

Leuk park, genoeg te doen voor kinderen. Texel heeft mijn voorkeur.

Prima service van de receptie!

Ineke en Linda,
25-7-2018
  • Onderkomen8

Heerlijk rustige accommodatie op 1 km van het levendige dorp.

Ga er niet voor de tweede keer heen

PETER,
28-6-2018
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6
  • Activiteiten5

Appartement was netjes de ligging perfect, schoonmaken mager zesje.

Heerlijke week, voor herhaling vatbaar 👍

Henriette,
23-4-2018
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Midweek buiten het seizoen, en het was heerlijk zonnig en rustig. Lekker gewandeld, gefietst op een e-bike (fantastisch), tripje met de bus, zeehonden tocht. Ruim, schoon, goed uitgerust appartement met uitzicht op de Brandaris. Fietsverhuur bij het complex.

Verder weinig faciliteiten, maar ook niet nodig, op het eiland zelf is genoeg te doen. De receptie kan wel allerlei boekingen voor je doen.

Heerlijk ook in de winter

Familie de Jong,
17-1-2018
  • Activiteiten10

Heerlijk relaxt weekend gehad en in de winter zeker niet duur.

Fantastisch personeel en mooi ruime schone appartement.

Het gezellige West Terschelling op loopafstand

appartement met alles erop en eraan

Jan van der Veen,
25-11-2017
  • Onderkomen9

Bijna alles goed behalve de zwakke douchestraal. Hadden we onze fietsen meegenomen, dan hadden die buiten moeten staan.

Geweldig!

Joke,
27-10-2017
  • Activiteiten10

Vriendelijk personeel, mooie locatie, ruim appartement van alle gemakken voorzien. Ideaal dat er een wasmachine en droger in eigen appartement zitten!

Prachtige omgeving al is dat wel een eindje lopen.

Heerlijk gegeten in de Bonte Piet. Ook afhalen was perfect.

blijft een topper

Dirk en Aletta Pels,
24-9-2017
  • Activiteiten10

Wij komen al enkele jaren in Landal West-Terschelling en ervaren iedere keer dat het gastheer/vrouw-schap optimaal is!! Zelf niet meer zo vlot ter been, geen probleem, alles wordt geregeld om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Bijvoorbeeld, er worden steunen in de douche geplaatst, een speciale stoel wordt neergezet, de driewieler mag in de hal aan de oplader! Het iedere keer terug keren is bijna geen vakantie adres meer, maar een thuiskomen. Doordat je iets mankeert zijn juist de kleine dingen die het doen, geweldig hoe hier op ingespeeld wordt, met dank aan het hele team.

Dijkhuizen,
20-9-2017
  • Activiteiten8
  • Activiteiten8

Wij zijn in September hier 14 dagen geweest, in nummer 52 .

Het appartement is gewoon Fantastisch.

Alleen is er een parkeer probleem en dat is erg jammer.

30 parkeer plekken op 79 appartementen,

Daar zijn er 5 van buiten het terrein , en 3 worden bezet gehouden voor de fietsen

d.m.v. verplaatsbare hekken.

De hele dag staat het parkeer terrein vol, waardoor ik denk niet meer terug kom.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal West Terschelling in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal West Terschelling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.