Vakantiepark Landal West Terschelling

Vakantiepark Landal West Terschelling
9,1

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Landal West Terschelling voor je op een rij gezet:

100 reviews over Vakantiepark Landal West Terschelling in het Nederlands

Heerlijke week, voor herhaling vatbaar 👍

Henriette, 23-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Midweek buiten het seizoen, en het was heerlijk zonnig en rustig. Lekker gewandeld, gefietst op een e-bike (fantastisch), tripje met de bus, zeehonden tocht. Ruim, schoon, goed uitgerust appartement met uitzicht op de Brandaris. Fietsverhuur bij het complex.

Verder weinig faciliteiten, maar ook niet nodig, op het eiland zelf is genoeg te doen. De receptie kan wel allerlei boekingen voor je doen.

Heerlijk ook in de winter

Familie de Jong, 17-1-2018
  • Onderkomen10

Heerlijk relaxt weekend gehad en in de winter zeker niet duur.

Fantastisch personeel en mooi ruime schone appartement.

Het gezellige West Terschelling op loopafstand

appartement met alles erop en eraan

Jan van der Veen, 25-11-2017
  • Onderkomen9

Bijna alles goed behalve de zwakke douchestraal. Hadden we onze fietsen meegenomen, dan hadden die buiten moeten staan.

Geweldig!

Joke, 27-10-2017
  • Onderkomen10

Vriendelijk personeel, mooie locatie, ruim appartement van alle gemakken voorzien. Ideaal dat er een wasmachine en droger in eigen appartement zitten!

Prachtige omgeving al is dat wel een eindje lopen.

Heerlijk gegeten in de Bonte Piet. Ook afhalen was perfect.

blijft een topper

Dirk en Aletta Pels, 24-9-2017
  • Onderkomen10

Wij komen al enkele jaren in Landal West-Terschelling en ervaren iedere keer dat het gastheer/vrouw-schap optimaal is!! Zelf niet meer zo vlot ter been, geen probleem, alles wordt geregeld om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Bijvoorbeeld, er worden steunen in de douche geplaatst, een speciale stoel wordt neergezet, de driewieler mag in de hal aan de oplader! Het iedere keer terug keren is bijna geen vakantie adres meer, maar een thuiskomen. Doordat je iets mankeert zijn juist de kleine dingen die het doen, geweldig hoe hier op ingespeeld wordt, met dank aan het hele team.

Dijkhuizen, 20-9-2017
  • Onderkomen9

Wij zijn in September hier 14 dagen geweest, in nummer 52 .

Het appartement is gewoon Fantastisch.

Alleen is er een parkeer probleem en dat is erg jammer.

30 parkeer plekken op 79 appartementen,

Daar zijn er 5 van buiten het terrein , en 3 worden bezet gehouden voor de fietsen

d.m.v. verplaatsbare hekken.

De hele dag staat het parkeer terrein vol, waardoor ik denk niet meer terug kom.

Veend02, 8-9-2017
  • Onderkomen8

Wij zijn van 4 tot 8 september naar Terschelling geweest. Wij zaten in Landal West, appartement 65 (voorkeursboeking)

Het is een mooi appartement en nog maar een jaar of 5 oud. Enige kritiek puntjes wat wij hadden waren:

- Bank was doorzakt

- De voordeur is te zwaar, waardoor deze te snel achter je dichtvalt

- De douchecabine is niet geloten, waardoor er water in de badkamer komt

- De tv is te klein, ten opzichte van de grote van de kamer

Het appartementencomplex staat midden in een woonwijk. Je bent op 5 minuten fietsen of 10 minuten lopen zomaar in het centrum van West Terschelling. Het is een gezellig centrum met verschillende restaurantjes en winkels (waaronder Hema, Dio en spar supermarkt). Daarnaast is een wandeling langs de haven ook de moeite waard, en de vele fietspaden laten je een mooi stuk van Terschelling zien.

Bij aankomst op Terschelling hadden wij fietsen gehuurd. Deze bracht de bagage naar het appartementencomplex en op dag van vertrek werd deze ook weer voor je naar de haven gebracht.

Het heeft ons goed voldaan, volgend jaar gaan wij weer.

Goed appartement, mooi eiland, voor herhaling!

Tweetjes, 20-8-2017
  • Onderkomen9

Pluspunten:

bad, wastafel met dubbele kraan (wel dwerghoogte), verwarmde spiegel, vaatwasser, combi-magnetron, senseo- en koffieapparaat, schoon/netjes bestek/servies/pannen, prima bankje ('t is geen hangbank), fauteuil, tv, radio, tafel/stoelen, goede/brede matrassen, netjes/schoon apart toilet, Grote garderobe. Aparte kast met wasmachine met droogfunctie, stofzuiger, droogrek.

Geen jongeren, alleen stellen of gezinnen met kinderen. Wel zo prettig!

Minpunten: (maar dat zijn meer luxeproblemen)

- haarföhn ontbreekt,

- afzuiging van de keuken doet het niet goed. Het is mechanische ventilatie maar als je hem op stand 3 zet, gaat die in de wc hoger i.p.v. de keuken. Dus je etenslucht blijft lang hangen (even schuifpui openzetten). Ontruimingsalarm ging daardoor denk ik af in het hele gebouw doordat iemand te veel rook produceerde...

- Waterdruk douche is laag (4e verdieping)

- slaapkamer niet afsluitbaar (één grote ruimte)

- weinig laadpunten elektrische fiets. Irritant net zoals met het 'handoekje leggen' dat mensen stopcontacten bezet houden met hun lader terwijl ze met de fiets op pad zijn. Van de fietsverhuurder mochten we die laders eruit halen en aan de kant leggen. Het hotel zou daar een briefje over moeten ophangen. Beste mensen: neem ze mee of leg ze bij de receptie.

- Totaal wel aan de dure kant.

- Het is rookvrij maar als de mensen onder je op het balkon roken, dan komt de lucht in jouw appartement. Zelfs met de pui dicht.

tips: leuk eten bij de Walvis met zonsondergang. Wrakkenmuseum (ook lekker voor een bakkie koffie), fietsen over het eiland, bunkertocht, prachtige stranden! Leuke dorpje op loopafstand, lekker visje eten of kaas halen bij Het Lokaal :)

Al met al voor ons zeker voor herhaling vatbaar!!

Helmaal super!

Ellis, 29-7-2017
  • Activiteiten7
  • Onderkomen10

Prachtige ruime, luxe appartementen van alle gemakken voorzien.

Ontbijten kan bij mooi weer op het ruime balkon. Als je aan de goeie kant zit heb je nog net zicht op de Brandaris.

Het complex staat aan de rand van het dorp en op de fiets zit je meteen in bos en duin.

Heerlijk voor een lang weekend of midweek maar langer is zeker geen straf. We komen graag terug!

Mooi appartement, schoon en netjes

Dhr. Vd Burg, 29-7-2017
  • Onderkomen9

Prima service, goed ontvangst van de gastheer/vrouw. Goed restaurant erbij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal West Terschelling in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal West Terschelling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal West Terschelling scoort een 9.11 uit 10 op basis van 101 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: