Vakantiepark Landal West Terschelling

Kleine hotelsWeer vandaag14°10°
Vakantiepark Landal West Terschelling

• Activiteiten7,7
  • Onderkomen9,3

We hebben een aantal aanbieders voor Landal West Terschelling voor je op een rij gezet:

103 reviews over Vakantiepark Landal West Terschelling in het Nederlands

Leuke vakantie gehad

Gradda de Bruijn
2-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen8

Leuk park, genoeg te doen voor kinderen. Texel heeft mijn voorkeur.

Prima service van de receptie!

Ineke en Linda
25-7-2018
  • Onderkomen8

Heerlijk rustige accommodatie op 1 km van het levendige dorp.

Ga er niet voor de tweede keer heen

PETER
28-6-2018
  • Activiteiten5
  • Onderkomen6

Appartement was netjes de ligging perfect, schoonmaken mager zesje.

Heerlijke week, voor herhaling vatbaar 👍

Henriette
23-4-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Midweek buiten het seizoen, en het was heerlijk zonnig en rustig. Lekker gewandeld, gefietst op een e-bike (fantastisch), tripje met de bus, zeehonden tocht. Ruim, schoon, goed uitgerust appartement met uitzicht op de Brandaris. Fietsverhuur bij het complex.

Verder weinig faciliteiten, maar ook niet nodig, op het eiland zelf is genoeg te doen. De receptie kan wel allerlei boekingen voor je doen.

Heerlijk ook in de winter

Familie de Jong
17-1-2018
  • Onderkomen10

Heerlijk relaxt weekend gehad en in de winter zeker niet duur.

Fantastisch personeel en mooi ruime schone appartement.

Het gezellige West Terschelling op loopafstand

appartement met alles erop en eraan

Jan van der Veen
25-11-2017
  • Onderkomen9

Bijna alles goed behalve de zwakke douchestraal. Hadden we onze fietsen meegenomen, dan hadden die buiten moeten staan.

Geweldig!

Joke
27-10-2017
  • Onderkomen10

Vriendelijk personeel, mooie locatie, ruim appartement van alle gemakken voorzien. Ideaal dat er een wasmachine en droger in eigen appartement zitten!

Prachtige omgeving al is dat wel een eindje lopen.

Heerlijk gegeten in de Bonte Piet. Ook afhalen was perfect.

blijft een topper

Dirk en Aletta Pels
24-9-2017
  • Onderkomen10

Wij komen al enkele jaren in Landal West-Terschelling en ervaren iedere keer dat het gastheer/vrouw-schap optimaal is!! Zelf niet meer zo vlot ter been, geen probleem, alles wordt geregeld om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Bijvoorbeeld, er worden steunen in de douche geplaatst, een speciale stoel wordt neergezet, de driewieler mag in de hal aan de oplader! Het iedere keer terug keren is bijna geen vakantie adres meer, maar een thuiskomen. Doordat je iets mankeert zijn juist de kleine dingen die het doen, geweldig hoe hier op ingespeeld wordt, met dank aan het hele team.

Dijkhuizen
20-9-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Wij zijn in September hier 14 dagen geweest, in nummer 52 .

Het appartement is gewoon Fantastisch.

Alleen is er een parkeer probleem en dat is erg jammer.

30 parkeer plekken op 79 appartementen,

Daar zijn er 5 van buiten het terrein , en 3 worden bezet gehouden voor de fietsen

d.m.v. verplaatsbare hekken.

De hele dag staat het parkeer terrein vol, waardoor ik denk niet meer terug kom.

Veend02
8-9-2017
  • Onderkomen8

Wij zijn van 4 tot 8 september naar Terschelling geweest. Wij zaten in Landal West, appartement 65 (voorkeursboeking)

Het is een mooi appartement en nog maar een jaar of 5 oud. Enige kritiek puntjes wat wij hadden waren:

- Bank was doorzakt

- De voordeur is te zwaar, waardoor deze te snel achter je dichtvalt

- De douchecabine is niet geloten, waardoor er water in de badkamer komt

- De tv is te klein, ten opzichte van de grote van de kamer

Het appartementencomplex staat midden in een woonwijk. Je bent op 5 minuten fietsen of 10 minuten lopen zomaar in het centrum van West Terschelling. Het is een gezellig centrum met verschillende restaurantjes en winkels (waaronder Hema, Dio en spar supermarkt). Daarnaast is een wandeling langs de haven ook de moeite waard, en de vele fietspaden laten je een mooi stuk van Terschelling zien.

Bij aankomst op Terschelling hadden wij fietsen gehuurd. Deze bracht de bagage naar het appartementencomplex en op dag van vertrek werd deze ook weer voor je naar de haven gebracht.

Het heeft ons goed voldaan, volgend jaar gaan wij weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal West Terschelling in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal West Terschelling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.