Géén boekingskosten

Landal West Terschelling

Vakantiepark
NederlandWaddeneilandenTerschelling

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal West Terschelling voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 113 reviews
+17/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 113 reviews
  • 4.9Activiteiten
  • 7.9Onderkomen
  • 6.5Eetgelegenheden

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Landal West Terschelling in West-Terschelling biedt ruime verblijven voor de hele familie. De kids vermaken zich in de speeltuin en het strand ligt op loopafstand. Makkelijk is de fietsverhuur op het park, waardoor je de omgeving kunt ontdekken. West-Terschelling ligt op 1 kilometer. Wat verder weg ligt het wrakkenmuseum dat de moeite waard is.

113 Reviews over Landal West Terschelling

• 3Weekjeweg15-05-2022

Dikke nee. Maar het eiland is als altijd top!!

Receptioniste vriendelijk. 1 sleutel voor het appartement beschikbaar, bij navraag bleek er geen 2e beschikbaar.. deur wel open te draaien maar niet op slot te krijgen na dicht trekken. Vlokkige kussens. Geen faciliteiten behalve kinder speelplaatsje, en fijn, fietsenstalling (en parkeerplaats). Wel een feest in de bonte piet maar niet(s) voor gasten open.Schilders bezig die alles breeduit midden in de hal naar trap en lift op de grond hebben gezet. Gangen geen vakantiesfeer, maar bedompte bejaarden huis. Apartement was alle noodzakelijk aanwezig en netjes, met zicht op de Brandaris en huizen in de omgeving.

• 1Activiteiten
    • 6Onderkomen
    • 1Eetgelegenheden
  • 9Y05-05-2022

Top verblijf

Mooi, ruim en schoon appartement. Op een top lokatie, niet ver van het centrum van West Terschelling. En bushalte om de hoek. Prachtig eiland, waar je heerlijk kan wsndelen

• 6Activiteiten
  • 9Bouma11-12-2021

Prachtig ruim en luxe appartement

We hebben een prachtige midweek gehad. Het appartement was super, erg ruim en luxe met sauna wasmachine en wasdroger. De schoonmaak kan wel beter. De ligging is perfect aan de rand van West Terschelling. Als we weer naar Terschelling gaan, dan wordt het weer in dit appartement.

• 9Activiteiten
  • 8Fam.Boomgaard09-11-2021

Prachtig appartement met mooi uitzicht

Weer een fijne vakantie gehad in dit appartementencomplex. Restaurant voor gezellig uit eten of afhalen van maaltijden. Minpuntjes: echt niet goed schoongemaakt, vloer vies en veel zand, keuken vettig, badkamer niet goed schoon. Helaas komt dit in veel Roompot( voorheen Landal) accomodaties voor. Dames van de schoonmaak gingen na melding direct aan de schoonmaak maar het is toch iets waar je niet op wilt wachten in je vakantie. Schuin tegenover het vakantiecomplex woont een wat lawaaiig asociale familie die de geluidsinstallatie flink open zet als zij reden voor een feestje hebben. Pech voor de vakantieganger die op zijn balkon lekker buiten wil gaan zitten genieten.......Brandalarm is overigens alweer afgegaan op een avond tijdens deze vakantie, tijdens onze eerdere vakanties hier gebeurde dit ook. Iedereen dus snel naaf buiten, het geeft voor mij een onrustig gevoel tijdens het verblijf. Je denkt steeds wanneer zal het weer gebeuren..

• 8Onderkomen
  • 10Tineke Krikke10-06-2020

Vakantie heerlijk, onverwachte ziekte: vakmanschap

De lokatie en de appartementen zijn prima, dat is voor ons al jaren buiten kijf. Maar hoe wordt er geacteerd in onverwachte noodsituaties? Als vakantiegast van de vaste wal werd ik getroffen door heftige buikpijn, de ingeschakelde huisarts achtte het nodig dat ik zsm in het ziekenhuis terecht kwam. Binnen de kortste keren waren daar vakkundige en vriendelijke ambulanceverpleegkundigen,, adequaat begeleid door de medewerkers van Landal. Mijn man kon niet mee in de helikopter en werd zorgzaam opgevangen in Landal West Terschelling. In tijden van nood leer je de ware professionals en vrienden kennen! Na terugkeer de volgende dag, geopereerd en wel, was het herstellen hier een kuhroord waardig. En dat in de huidige coronatijd, waarvoor de richtlijnen hier ook perfect zijn ingevoerd. Samenvattend: geweldige plek om vakantie te vieren en mocht je dan ziek worden: aan te bevelen als herstellingsoord.

• 10Activiteiten
  • 9Martine09-10-2019

Fantastisch mooiste landal waar we zijn geweest

Wij kregen i.p.v. 4 persoons een 6 persoons appartement. Prachtig en netjes. Rustig en schoon. Ruime kamers. Niks op aan te merken.Wij zijn normaal gesproken geen landal-gangers maar dit is zeker voor herhaling vatbaar.

• 8Activiteiten
  • 9E en M J.14-06-2019

Fantastisch verblijf gehad!

Een zeer mooie plek op Terschelling West, dichtbij het centrum.

• 7Activiteiten
    • 10Eetgelegenheden
  • 9Elsbeth09-03-2019

Super

Eerste keer bij Landal west, andere jaren bij Landal residence in Midsland geweest maar dit park is sinds 01 jan Landal af. Landal West is echt super, prachtig ruim appartement, goed ingericht, alles wat je nodig hebt is aanwezig. Lekker schoon en fris en prima bedden. Wifi ontvangst was soms matig. Nieuwe schuifpui in woonkamer werkt heel goed. In 1 slaapkamer was deur naar balkon moeilijk te openen.

Goed startpunt voor div wandelingen. We hebben iedere dag 10-15 km gelopen, het is en blijft een top eiland.

• 8Activiteiten
  • 5Bas02-10-2018

Tegenvaller

Wij hadden een appartement op de begane grond (nr 13) met een soort van tuintje. Het betreft een 4 persoons appartement (2 slaapkamers met ieder 2 1-persoons bedden). De televisie op de slaapkamer hangt veel te hoog en die in de woonkamer is echt te klein (volstaat maar toch wel echt klein). De schoonmaak was ronduit slecht. Zelfs de wanden zaten onder het stof.

De appartementen zijn slechts 5 á 6 jaar oud maar er zijn echt wel wat aanmerkingen. De schuifpui was een aanfluiting (functioneerde gewoon totaal niet), afzuigkap werkt niet en de badkamer vertoonde al schimmel. De douchestraal is zeer zwak en de douche cel heeft slechts een klein wandje maar groten deels niet, veel water in de badkamer dus. De slaapkamer met televisie is aan de hal kant gesitueerd. Hier lopen achter in de wand leidingen van boven. Als iemand boven gaat douchen of doorspoelen is dit duidelijk hoorbaar. Ook de bovenburen zijn hoorbaar, voor ons niet weer!!

• 5Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 9Gradda de Bruijn02-08-2018

Leuke vakantie gehad

Leuk park, genoeg te doen voor kinderen. Texel heeft mijn voorkeur.

• 9Activiteiten
    • 8Onderkomen