Tijdelijk €25 aanbetaling

Landal Schuttersbos

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Schuttersbos voor je op een rij gezet:

5.9VoldoendeScore uit 85 reviews
+24

5.9VoldoendeScore uit 85 reviews
  • 6.3Onderkomen
  • 3.5Activiteiten

Vakantiepark info

Meer vakantiepark info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

85 Reviews over Landal Schuttersbos

• 8Maksaar18-09-2022

Fijne week!

Fijn park met bijna niets te doen, helemaal top! Tof huisje, niets mis mee, alles was schoon en fris, alleen de badkamer heeft wel aandacht nodig. De kitranden zijn aan vervanging toe, die zijn best vies. Volgens ons ligt dat ook aan de afzuiging in de badkamer, die is erg slecht.

In de keuken prima apparatuur, van goede merken en niet die flutzooi die je vaak in huisjes ziet. Prima bank en stoelen. Wij vonden het prima vertoeven!

• 8Onderkomen
  • 9willem simon11-09-2022

Kan vaker!

Heerlijke plek, inderdaad wat prijzig maar prima week gehad met onze 2 kinderen van 11 en 5. Voor die oudste was er niet veel op het park te doen, maar dat wisten we va tevoren. Kleinschalig park, kleine huisje en geen faciliteiten, daar hebben we het op uitgezocht. Alles mooi vol in het groen, wij vonden het mooi, maar smaken verschillen. Paar jaar terug waren we met zijn 2en, het valt ons op dat het huisjes een complete opfris beurt heeft gehad met een nieuwe inrichting en stijl. Receptie beperkt open, maar die hebben we ook helemaal niet nodig gehad. 1x moeten bellen voor een defect dat snel werd opgelost. Als onze oudste het wil gaan we nog een keer. Samen gaan we sowieso terug. Boeking al gemaakt voor december :-)

• 9Onderkomen
  • 3Rick van Beek09-09-2022

Leuk maar te duur

Leuk huisje, badkamer gedateerd en zeer slecht schoongemaakt. Tuinmeubilair oud en vuil. Alleen ouderslaapkamer voorzien van goede matrassen, kinderkamer en bedstee voorzien van dunne flutmatrasjes. Weinig kastruimte. Groen om huisje behoorlijk verwilderd, was daardoor geen zon bij huisje, 5 meter vanonds terras bleek de naburige camping te beginnen, gezellig mee genieten van de luidruchtige buren. Zeer krappe parkeerplaats bij huisje, erg smalle paden op park. Absoluut niet in verhouding met de prijs. Helaas, maar volgende keer iets anders boeken.

• 1Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 4Bas04-08-2022

Achterstallig (groen)onderhoud, duur

Mooie ligging. Huisje voldoet. Geen activiteiten, "saaie camping", Speciaal 35 euro opslag betaald voor een huisje bij de speeltuin, echter heeft dit niet meer omvang dan een (baby)glijbaan en een (baby)schommel. Niet geschikt voor onze kinderen van 8. Totale achterstand op het groenonderhoud (de heggen hebben uitschieters tot een meter) vind ik voor deze prijs (2000 per week in hoogseizoen) onacceptabel. Weinig privacy in de huisjes. Volgende keer zullen wij niet meer snel voor Landal kiezen.

• 2Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 9Jacques Klaver21-05-2022

Heerlijk Lang Weekend!

Prachtig lang weekend gehad op dit lieve parkje. Huisjes waren schoon. We hadden 2 chalets van type 4-6d met 7 volwassenen, vriendengroep. 1 van ons was eerder geweest en herkende het interieur niet. Bleek dat er afgelopen winter een re-styling heeft plaatsgevonden. Goed geslapen, bedden waren goed. We zijn fanatieke mtb-ers dus na het fietsen lekker liggen is erg fijn. We mochten een tuinslang lenen om de spullen af te spoelen bij de receptie! Auto's met fietsendragers konden we gewoon kwijt bij de woning. Schoon! Fris! Service! Vriendelijk! Alles was top. Volgende verblijf in de herfst al geboekt, auto blijft dan aan de wal in Harlingen maar de mtb gaat weer mee.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 2Wilco09-05-2022

Nooit meer

Lijkt een heel mooi park, maar het tegendeel is waar. Weinig tot geen privacy bij de woningen, zeer krappe wegen, en hele kleine parkeerplaatsen bij de de chalets. De chalets zijn erg klein en voldoen absoluut niet meer aan de eisen van deze tijd. Wij hadden een 4 tot 6 persoons chaletje, gelukkig waren we maar met ons tweetjes, voor meer personen was er absoluut geen plaats. In het huisje was er slecht schoon gemaakt, het stinkt en ruikt muf binnen, waarschijnlijk vocht en schimmel problemen. Badkamer en wc zitten samen in een mega kleine ruimte, water komt er nauwelijks uit de douchekop, afzuiging kan condens niet afvoeren, badkamer blijft dus erg vochtig. Vloer in chalet hobbelt alle kanten op. Gelukkig zijn we hier alleen om te overnachten, comfort zoeken we buiten het park. Schandalig dat Landal hier absurd hoge prijzen voor durft te vragen, voor dat geld is er echt veel beters te huur op Terschelling.

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
  • 8Marco N.29-04-2022

Heerlijk verblijf gehad!

Super lokatie midden op het eiland! De chalets hebben een mooie update gehad in de laatste maanden. Ik heb de recencies doorgelezen en de website bekeken. Gekozen voor een verblijf met 8 volwassenen in 2 huisjes. Alles wat op de website stond kwam overeen met de werkelijheid. Het paste ons prima, maar wel omdat we ons goed hadden voorbereid en wisten wat we zouden krijgen. Ik heb een aantal keer gelezen dat de bedden niet oke waren. Ik ben groot en zwaar en heb prima gelegen. Bleek bij navraag dat het park de bedden heeft vernieuwd afgelopen winter. We overwegen komende periode misschien in de zomer nog eens te gaan met onze 2 kinderen van 8 en 10. Daar lijkt het park en de plek op het eiland prima geschikt voor. Tip: maak gebruik van de parkeerservice in Harlingen en reserveer fietsen, dit alles via Landal of het park. Bagage vervoer vanaf West Terschelling naar het park en terug wordt eenvoudig geregeld door het park. Tot ziens!

• 10Onderkomen
  • 9Henk Boers25-12-2021

Super Park

Geweldig park en ze zorgen ervoor dat de gasten helemaal tevreden zijn

• 9Onderkomen
  • 6Maaike24-10-2021

Prima basic accommodatie, maar niet meer voor ons.

Waren met 2 volwassenen, 1 puber, 1 kleintje en een hond.

Prima basic accommodatie die ook redelijk schoon is.

Groot nadeel zijn (vinden wij) de bedden. Een veren (bonell- of grote pocketveer) matras met minimale afdeklaag. Dit betekent over het algemeen niet lekker slapen. Vooral niet voor mensen met klachten. Daarnaast is het huisje erg vochtig en daardoor ook schimmelig. De badkamer is gedateerd, incl. schimmel en verroestte radiator. In de kinderkamer ontbrak een veiligheidsding in het stopcontact terwijl het stopcontact ‘in’ het onderste bed zit, dus die hebben wij er zelf ingedaan. Veiligheid voorop! Toilet zit in de badkamer, dus niet apart. Voor ons was dit een uitdaging. We misten ook de stopcontacten naast het bed in de ‘ouderslaapkamer’.

Bij ‘t uitchecken werd niet gevraagd om ervaring. Zonde!

Klinkt allemaal ernstig, maar het is verder een prima basic accommodatie! Met ook een kleine en grotere speeltuin.

• 3Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 8Niels Bronckhorst06-09-2021

volgend jaar weer!

Wij hebben een geweldige tijd gehad in augustus 2021 Het chalet is inderdaad geschikt voor een gezinnetje, met 4 of meer volwassenen moet je eerst goed naar de indeling kijken op de website van het park voor je besluit of het bij je past. De inrichting was prima in orde, schoonmaak kon iets beter, onderhoud was helemaal niets mis mee. Wel vonden ook wij de matrassen iets minder. Ja je betaald veel, maar ja dat is deze rare tijd, we hadden ook thuis kunnen blijven. We gaan volgend jaar terug dan hopen we dat de prijzen weer wat normaler zijn. Prima park, receptie gewoon goed te bereiken, en iedere ochtend aanwezig, noodnummer wordt overal aangegeven maar hebben we helemaal niet nodig gehad. Tip; huur een fiets en laat de auto in Harlingen, dan neem je automatisch al minder mee en wordt de bergruimte in de woning ook al meer passend. 2 weken met met 2 jonge kinderen, wisselend weer en prima verblijf in en rond de woning. Service top!!

• 8Onderkomen

Vakantiepark Landal Schuttersbos info