Vakantiepark Landal Schuttersbos

D.
24-8-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

We zijn inmiddels 3 keer op dit park geweest. Het ligt heel centraal op het eiland, zodat je eenvoudig elke kant op kan gaan. De kinderen vinden het heerlijk andere kinderen te ontmoeten op de camping, hiervoor hebben ze geen animatie nodig. Het speeltoestel aan de rand van de camping is een ideale ontmoetingsplaats. En het is altijd vechten wie er in de bedstede mag!

Helaas zien we door de jaren heen wel dat de huisjes achteruit gaan in onderhoud, het zijn wat dat betreft maar eenvoudige huisje die te lijden hebben onder de jaren van gebruik. De service is verder prima, de receptie is erg vriendelijke en behulpzaam en de wasmachines zijn ideaal geregeld. En de bagage van en naar de haven wordt door Zeelen prima verzorgd.

We zullen zeker terugkomen, al is het alleen al omdat Terschelling ons nummer 1 eiland is!

Fantastisch park!!

de Jong
6-8-2018
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Een heerlijk vakantiepark zonder poespas. Goede service aan de balie, erg behulpzaam voor het boeken of uitzoeken voor een leuke activiteit op het eiland. In ons geval sleepnetvissen en zeehonden spotten. S morgens is er een broodjesservice en Midsland ligt op 5 min fietsen voor de overige boodschappen. Ook het strand ligt op fietsafstand van dit Park. De huisjes bieden alle comfort, waren goed onderhouden en schoon. Onze kinderen vermaakten zich prima want er is voldoende ruimte om het huisje om lekker te spelen, voetballen. We hebben een heerlijke week gehad en komen zeker nog eens terug!!

Rust!

Ina
11-12-2017
  • Onderkomen9

Het is een eindje lopen vanaf de bus (vanwege het weer was fietsen geen optie), maar goed te doen. Bagage werd door Zeelen gebracht. Het park ligt heerlijk rustig, tegen de duinen. Dorp en restaurants (Aanrader: El Leon Rojo) op loopafstand. Gezellige frisse huisjes. Verse broodjes te bestellen.

Mooi in het groen met een fijne crew

MB
1-7-2017
  • Onderkomen7

Centraal op het eiland gelegen.

Huisjes liggen prachtig ingebed in het groen, zodat er voldoende privacy is.

De service van de staf is uitstekend.

Huisjes zijn netjes van binnen.

We waren er met Oerol. Inmiddels begint de prijs/ kwaliteitverhouding uit balans raken.

De huisjes zijn geschikt voor 4 volwassen.

Tip: een nespressomachine voor betere koffie.

Een plek voor als je rust zoekt.

Loes Lankreijer
13-5-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen8

Mooi gelegen park met "kabouterhuisjes".

Oma kon in de bedstee.

Fantastisch verblijf in mooi huisje veel privacy

Henk Merkens
16-9-2016
  • Activiteiten3
  • Onderkomen9

Goede accomodatie schoon rustig. Veel privacy

Heerlijk uitwaaien

Fam. Fichtner
2-5-2016
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Al diverse keren met vriend en hond verbleven op Schuttersbos. Altijd heerlijk. Vriendelijke receptiemedewerkers en fijne verblijven. Er zijn weinig faciliteiten, voor ons perfect. Alle vragen kunnen beantwoord worden, fietsen staan klaar voor de deur en verse broodjes kunnen elke dag geleverd worden.

Tot de volgende keer!

Heerlijk en perfect!

Ruud Hagen
7-3-2016
  • Onderkomen10

Het park heeft geen voorzieningen, dat staat ook duidelijk op de site. dat hebben een aantal mensen die een review plaatsen niet gezien. ook de ruimte was in orde, het is niet groot maar als je weet wat je boekt dan kan je daar op instellen. Staat ook op de site; aantal kamers, soort bedden etc etc Het ontbreken van voorzieningen was voor ons juist reden te boeken. De receptie was tijdelijk in een huisje ondergebracht want het originele gebouw was door brand verwoest. er wordt hard gebouwd en eigenlijk geen overlast. perfect. De vervangende receptie was in orde.

ideale plek voor rustzoekers

s. koopman
17-1-2016
  • Activiteiten6
  • Onderkomen8

Fijne uitvalbasis voor rustzoekers die vanuit de mooie lokatie met fraaie huisjes het eiland per fiets willen verkennen

Heerlijk!

HeleenP
23-12-2015
  • Onderkomen10

Wat een fijn huisje en een heerlijk rustig park! De complete uitzet in de keuken was zeer fijn. Fijne terras met tuintje.

Paar kleine minpuntjes; weinig bergruimte en het kleine kamertje was, na het plaatsen van een babybedje, verder onbruikbaar.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Schuttersbos in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Schuttersbos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.