Géén boekingskosten

Vakantiepark Landal Schuttersbos

NederlandWaddeneilandenTerschelling

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiepark Landal Schuttersbos voor je op een rij gezet:

6.3VoldoendeScore uit 81 reviews

Meer vakantiepark info

82 Reviews over Landal Schuttersbos

• 9Jacques Klaver21-05-2022

Heerlijk Lang Weekend!

Prachtig lang weekend gehad op dit lieve parkje. Huisjes waren schoon. We hadden 2 chalets van type 4-6d met 7 volwassenen, vriendengroep. 1 van ons was eerder geweest en herkende het interieur niet. Bleek dat er afgelopen winter een re-styling heeft plaatsgevonden. Goed geslapen, bedden waren goed. We zijn fanatieke mtb-ers dus na het fietsen lekker liggen is erg fijn. We mochten een tuinslang lenen om de spullen af te spoelen bij de receptie! Auto's met fietsendragers konden we gewoon kwijt bij de woning. Schoon! Fris! Service! Vriendelijk! Alles was top. Volgende verblijf in de herfst al geboekt, auto blijft dan aan de wal in Harlingen maar de mtb gaat weer mee.

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen
  • 2Wilco09-05-2022

Nooit meer

Lijkt een heel mooi park, maar het tegendeel is waar. Weinig tot geen privacy bij de woningen, zeer krappe wegen, en hele kleine parkeerplaatsen bij de de chalets. De chalets zijn erg klein en voldoen absoluut niet meer aan de eisen van deze tijd. Wij hadden een 4 tot 6 persoons chaletje, gelukkig waren we maar met ons tweetjes, voor meer personen was er absoluut geen plaats. In het huisje was er slecht schoon gemaakt, het stinkt en ruikt muf binnen, waarschijnlijk vocht en schimmel problemen. Badkamer en wc zitten samen in een mega kleine ruimte, water komt er nauwelijks uit de douchekop, afzuiging kan condens niet afvoeren, badkamer blijft dus erg vochtig. Vloer in chalet hobbelt alle kanten op. Gelukkig zijn we hier alleen om te overnachten, comfort zoeken we buiten het park. Schandalig dat Landal hier absurd hoge prijzen voor durft te vragen, voor dat geld is er echt veel beters te huur op Terschelling.

• 1Activiteiten
    • 1Onderkomen
  • 8Marco N.29-04-2022

Heerlijk verblijf gehad!

Super lokatie midden op het eiland! De chalets hebben een mooie update gehad in de laatste maanden. Ik heb de recencies doorgelezen en de website bekeken. Gekozen voor een verblijf met 8 volwassenen in 2 huisjes. Alles wat op de website stond kwam overeen met de werkelijheid. Het paste ons prima, maar wel omdat we ons goed hadden voorbereid en wisten wat we zouden krijgen. Ik heb een aantal keer gelezen dat de bedden niet oke waren. Ik ben groot en zwaar en heb prima gelegen. Bleek bij navraag dat het park de bedden heeft vernieuwd afgelopen winter. We overwegen komende periode misschien in de zomer nog eens te gaan met onze 2 kinderen van 8 en 10. Daar lijkt het park en de plek op het eiland prima geschikt voor. Tip: maak gebruik van de parkeerservice in Harlingen en reserveer fietsen, dit alles via Landal of het park. Bagage vervoer vanaf West Terschelling naar het park en terug wordt eenvoudig geregeld door het park. Tot ziens!

• 10Onderkomen
  • 9Henk Boers25-12-2021

Super Park

Geweldig park en ze zorgen ervoor dat de gasten helemaal tevreden zijn

• 9Onderkomen
  • 6Maaike24-10-2021

Prima basic accommodatie, maar niet meer voor ons.

Waren met 2 volwassenen, 1 puber, 1 kleintje en een hond.

Prima basic accommodatie die ook redelijk schoon is.

Groot nadeel zijn (vinden wij) de bedden. Een veren (bonell- of grote pocketveer) matras met minimale afdeklaag. Dit betekent over het algemeen niet lekker slapen. Vooral niet voor mensen met klachten. Daarnaast is het huisje erg vochtig en daardoor ook schimmelig. De badkamer is gedateerd, incl. schimmel en verroestte radiator. In de kinderkamer ontbrak een veiligheidsding in het stopcontact terwijl het stopcontact ‘in’ het onderste bed zit, dus die hebben wij er zelf ingedaan. Veiligheid voorop! Toilet zit in de badkamer, dus niet apart. Voor ons was dit een uitdaging. We misten ook de stopcontacten naast het bed in de ‘ouderslaapkamer’.

Bij ‘t uitchecken werd niet gevraagd om ervaring. Zonde!

Klinkt allemaal ernstig, maar het is verder een prima basic accommodatie! Met ook een kleine en grotere speeltuin.

• 3Activiteiten
    • 6Onderkomen
  • 8Niels Bronckhorst06-09-2021

volgend jaar weer!

Wij hebben een geweldige tijd gehad in augustus 2021 Het chalet is inderdaad geschikt voor een gezinnetje, met 4 of meer volwassenen moet je eerst goed naar de indeling kijken op de website van het park voor je besluit of het bij je past. De inrichting was prima in orde, schoonmaak kon iets beter, onderhoud was helemaal niets mis mee. Wel vonden ook wij de matrassen iets minder. Ja je betaald veel, maar ja dat is deze rare tijd, we hadden ook thuis kunnen blijven. We gaan volgend jaar terug dan hopen we dat de prijzen weer wat normaler zijn. Prima park, receptie gewoon goed te bereiken, en iedere ochtend aanwezig, noodnummer wordt overal aangegeven maar hebben we helemaal niet nodig gehad. Tip; huur een fiets en laat de auto in Harlingen, dan neem je automatisch al minder mee en wordt de bergruimte in de woning ook al meer passend. 2 weken met met 2 jonge kinderen, wisselend weer en prima verblijf in en rond de woning. Service top!!

• 8Onderkomen
  • 4Jan Bleij 👍05-09-2021

Kom ik niet meer terug

Het is geen huis maar meer een verkapte stacaravan. Krap, weinig luxe, prijs kwaliteit zeer slecht. Slechte bedden, geen kasten of opberg ruimte. Badkamer zeer klein je kunt je kont niet keren Zithoek prima. Niet geschikt voor 4 personen

• 5Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 4Max09-08-2021

Meer een stacaravan-erg duur

Ik begrijp de hoge beoordeling niet. Het is geen huis maar meer een verkapte stacaravan. Krap, weinig luxe, prijs kwaliteit zeer slecht. Slechte bedden, benauwde krappe bedstee met weinig privacy en zonder bedlampjes. Je slaapt in de woonkamer. Veels te weinig stopcontacten en alleen op onlogische plekken. geen nachtkastjes, geen apart toilet, alleen in kleine badkamer, oud interieur. Kinderkamer kan je je kont niet keren. Sterk overgewaardeerd en erg duur voor wat je ervoor krijgt. Receptie alleen in de ochtend open.

• 2Activiteiten
    • 3Onderkomen
  • 3Suzan06-07-2021

Voor ons nooit meer Landal

Wij hadden met 4 volwassenen een huisje voor 4 personen. Dit huisje is niet geschikt voor 4 volwassenen maar voor 2 volwassenen en 2 kleine kinderen. De kussens waren heel plat, klein en niet gevuld. De bedden waren een dun, kunststof matrasje. De douche zat vol schimmel, het afzuigkapje vol stof en troep en het licht knipperde en werkte niet goed. In de “kinderkamer” zat de stoppenkast, dit is niet zo veilig. De stoelen buiten waren oud en krakte direct door toen mijn vriend erop ging zitten (we kregen wel een nieuwe). De receptie is zeer slecht bereikbaar. Er is geen noodnummer beschikbaar voor als je problemen hebt. De receptie was ook tijdens het uit checken (08:30 uur) niet open dus hebben we op hoop van zegen de sleutel door de brievenbus gegooid. Je koffer/ tas paste niet in de kamer omdat deze zo klein was dus moest dit in de woonkamer liggen en moesten we ons in de woonkamer omkleden. Prijs kwaliteit zeer slecht.

• 1Activiteiten
    • 5Onderkomen
  • 6Nic05-07-2021

Prijs/kwaliteit niet in verhouding

Het park ligt mooi, de chalets zijn goed ingericht, maar met 6 personen veel te krap. Wij komen er toch graag steeds weer tijdens de Oerolweek. Het ligt fantastisch centraal op het eiland. Maar de prijs is omhoog geschoten, ook wilde Landal aan de topprijs niks doen ivm het niet doorgaan van Oerol. Voor het eerst hebben we niet voor het komende jaar geboekt.

• 6Activiteiten
    • 5Onderkomen