Vakantiepark Landal Schuttersbos

70 reviews over Vakantiepark Landal Schuttersbos

• 2019
    7Frank Dusbaba24-08-2019

Leuk kleinschalig park

Er wordt melding gemaakt op de website dat niet alle huisjes een parkeerplaats in de nabijheid hebben, alleen de nummers hiervan vermelden ze niet, daar krijg je een week van te voren pas bericht over. Als je met een voorkeursboeking een huisje hebt geboekt en je krijgt achteraf bericht dat er precies bij jouw gehuurde huisje geen parkeerplaats is (ook niet te zien op Google Earth) en je rekent daar wel op dan is dat zwaar balen, je moet dan buiten het park parkeren. De huisjes waar geen parkeerplaatsen in de nabijheid zijn: Huisje 1, 5, 10, 26 en 30. Dus wil je een huisje boeken met een parkeerplaats zonder buiten het park te moeten parkeren, dan moet je deze huisje niet nemen. Nog een tip, rijd niet met je auto over de landweggetjes (vooral de weg om de hoek van het park) als je op de helft een boerenkarhengst tegenkomt met een tractor en oplegger dan kun je de 600 meter achteruit rijden met je auto, want je kunt niet passeren.

• 3Activiteiten
    • 7Onderkomen

Gereisd met partner in augustus 2019

• 5Bert31-05-2019

Nooit meer

Landal biedt de chalets aan als bungalows, maar dat dekt de lading niet echt. In indeling laat veel te wensen over. Kleine slaapkamer met stapelbed allen geschikt voor kleine kinderen. Bedstee in de huiskamer is benauwd en biedt weinig privacy. Ouderslaapkamer is redelijk, maar de CV zit in een kast direct naast het bed verstopt. Niet echt veilig als je ernaast ligt te slapen. Toegangspas naar huisje is te smal. Bij uitladen 3x auto moeten verplaatsen, want we hadden bij ons verblijf geen parkeerplaats. Schoonmaak had weinig werk gehad, want de ramen waren met kinderhandjes, de keuken was smoezelig. De thermostaat van de CV leefde een eigen leven

• 4Activiteiten
    • 3Onderkomen

Gereisd met partner in mei 2019

• 2018
    8D.24-08-2018

We blijven terug komen!

We zijn inmiddels 3 keer op dit park geweest. Het ligt heel centraal op het eiland, zodat je eenvoudig elke kant op kan gaan. De kinderen vinden het heerlijk andere kinderen te ontmoeten op de camping, hiervoor hebben ze geen animatie nodig. Het speeltoestel aan de rand van de camping is een ideale ontmoetingsplaats. En het is altijd vechten wie er in de bedstede mag! Helaas zien we door de jaren heen wel dat de huisjes achteruit gaan in onderhoud, het zijn wat dat betreft maar eenvoudige huisje die te lijden hebben onder de jaren van gebruik. De service is verder prima, de receptie is erg vriendelijke en behulpzaam en de wasmachines zijn ideaal geregeld. En de bagage van en naar de haven wordt door Zeelen prima verzorgd. We zullen zeker terugkomen, al is het alleen al omdat Terschelling ons nummer 1 eiland is!

• 6Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9de Jong06-08-2018

Fantastisch park!!

Een heerlijk vakantiepark zonder poespas. Goede service aan de balie, erg behulpzaam voor het boeken of uitzoeken voor een leuke activiteit op het eiland. In ons geval sleepnetvissen en zeehonden spotten. S morgens is er een broodjesservice en Midsland ligt op 5 min fietsen voor de overige boodschappen. Ook het strand ligt op fietsafstand van dit Park. De huisjes bieden alle comfort, waren goed onderhouden en schoon. Onze kinderen vermaakten zich prima want er is voldoende ruimte om het huisje om lekker te spelen, voetballen. We hebben een heerlijke week gehad en komen zeker nog eens terug!!

• 9Activiteiten

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Ina11-12-2017

Rust!

Het is een eindje lopen vanaf de bus (vanwege het weer was fietsen geen optie), maar goed te doen. Bagage werd door Zeelen gebracht. Het park ligt heerlijk rustig, tegen de duinen. Dorp en restaurants (Aanrader: El Leon Rojo) op loopafstand. Gezellige frisse huisjes. Verse broodjes te bestellen.

Gereisd met vrienden in december 2017

• 7MB01-07-2017

Mooi in het groen met een fijne crew

Centraal op het eiland gelegen. Huisjes liggen prachtig ingebed in het groen, zodat er voldoende privacy is. De service van de staf is uitstekend. Huisjes zijn netjes van binnen.

We waren er met Oerol. Inmiddels begint de prijs/ kwaliteitverhouding uit balans raken. De huisjes zijn geschikt voor 4 volwassen.

Tip: een nespressomachine voor betere koffie.

• 7Onderkomen

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Loes Lankreijer13-05-2017

Een plek voor als je rust zoekt.

Mooi gelegen park met "kabouterhuisjes". Oma kon in de bedstee.

• 4Activiteiten
    • 8Onderkomen

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 8Henk Merkens16-09-2016

Fantastisch verblijf in mooi huisje veel privacy

Goede accomodatie schoon rustig. Veel privacy

• 3Activiteiten

Gereisd met partner in september 2016

• 10Fam. Fichtner02-05-2016

Heerlijk uitwaaien

Al diverse keren met vriend en hond verbleven op Schuttersbos. Altijd heerlijk. Vriendelijke receptiemedewerkers en fijne verblijven. Er zijn weinig faciliteiten, voor ons perfect. Alle vragen kunnen beantwoord worden, fietsen staan klaar voor de deur en verse broodjes kunnen elke dag geleverd worden. Tot de volgende keer!

• 10Activiteiten
    • 10Onderkomen

Gereisd met partner in april 2016

• 10Ruud Hagen07-03-2016

Heerlijk en perfect!

Het park heeft geen voorzieningen, dat staat ook duidelijk op de site. dat hebben een aantal mensen die een review plaatsen niet gezien. ook de ruimte was in orde, het is niet groot maar als je weet wat je boekt dan kan je daar op instellen. Staat ook op de site; aantal kamers, soort bedden etc etc Het ontbreken van voorzieningen was voor ons juist reden te boeken. De receptie was tijdelijk in een huisje ondergebracht want het originele gebouw was door brand verwoest. er wordt hard gebouwd en eigenlijk geen overlast. perfect. De vervangende receptie was in orde.

• 10Onderkomen

Gereisd met vrienden in februari 2016