Vakantiepark Landal Résidence Terschelling

Fantastische verblijf gehad

Roelof
11-11-2018
  • Onderkomen9

In september 2018 samen met vrouw en dochter een week op Landal Résidence verbleven. Een zeer relaxt verblijf gehad. Na contact met de receptie mochten wij eerder inchecken zodat onze dochter op tijd kon slapen. Verder werden wij heel gastvrij ontvangen door de medewerkers. De accommodatie was netjes, goed schoongemaakt en van alle gemakken voorzien zoals een Dolce Gusto voor lekkere koffie, combi-oven en grote koelkast.

Op het terrein zijn enkele speeltoestellen aanwezig en bij de receptie is een speelhoek waar kinderen zich kunnen vermaken. Het zwembad is niet al te groot maar voldeed voor ons prima. Het centrum van Midsland is zowel lopend als op de fiets prima te bereiken. Wij hebben een prima week gehad en komen zeker nog een keer terug.

een uitstekend verblijf genietend van Terschellin

Kees Tempelaar
11-11-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen8

Prima lokatie om naar toe te gaan, ruime appartement voor meerdere personen rustig gelegen op een steenworp afstand van Midsland en voor fietstochten over het eiland. vriendelijk personeel en zeer behulpzaam. echt een aanrader.

fam. Weistra

Prima onderhouden appartementencomplex. Zeer royale vezorgde appartementen.

Heel goede faciliteiten.De ligging is prachtig.

Het personeel is erg gastvrij en behulpzaam.

Een plaats om terug te komen

Voor herhaling vatbaar!

HEIJM
6-9-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen8

Wel goed: Ruime, schone huisjes. Groot terras met aangrenzend de speeltuin wat ideaal is voor onze oudste dochter. Heerlijk zwembad. Super vriendelijken behulpzaam personeel. Ligging is top, midden eiland.

Verbeterpunten: de bedden, zijn wat zacht en doorgezakt. Het klimaat in de huisjes en dan met name in de slaapkamer zonder raam, veel te warm. Openingstijd bar/restaurant. Een drankje nuttigen in de bar/terras kan alleen op vrijdag en maandag.

H.van der Plas
18-7-2018
  • Onderkomen10

Een fiets meenemen/huren is een pre.

Leuk voor een weekend

Gerhard
30-6-2018
  • Activiteiten3
  • Onderkomen10

Prima voor elkaar nette appartementen op Terschelling moet je wel mooi weer hebben anders is er weinig te doen

Modieus ingerichte schone kamers, fantastisch

De Jong
11-6-2018
  • Activiteiten6
  • Onderkomen9

Bij aankomst gezellig onthaal door een stageloper en haar collega’s!

Alles werd duidelijk uitgelegd. We verbleven met 6 personen in een ruime nieuw ingerichte kamer op de beganegrond. Kamer was goed schoon en was voorzien met alle benodigdheden. Wel jammer was de buitentafel, deze was niet geschikt voor 6 pers. Daarom werd er een los tafeltje bij geschoven. Ook vonden we de kamers gehorig, de bovenburen kon je horen lopen. Dit heeft ons trouwens weinig gestoord, tijdens het verblijf.

Het park beschikt over een zwembad met sauna en turkstoombad, ook dit is zeer schoon dus heerlijk genieten tijdens je vakantie.

Ligging is midden op het eiland, coöp supermarkt op 5 min fietsafstand, maar ook lekkere restaurantjes op fietsafstand.

Wanneer gaan we weer? Echt fantatisch.

Marjan
29-5-2018
  • Onderkomen9

Genoten van een prachtig appartement. Zeer ruim, en volledig ingericht. In het complex zwembad en sauna aanwezig. Geschikt voor oud en jong. Zeker een aanrader.

Super

marcel
11-5-2018
  • Activiteiten7
  • Onderkomen7

Heerlijk appartement wij zaten beneden met tuintje dit was goed , alleen 1 nadeel dat het wel gehorig is . De boven buren waren goed te horen in de ochtend en avond . Verder alles top . vriendelijk personeel .

We gaan zeker terug!

Kitty van Teeffelen
29-4-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Voor ons een geweldig verblijf. We hadden een appartement op de begane grond dus onze 2 kleinkinderen van 5 jaar konden zo het speeltuintje in. Iedere dag natuurlijk zwemmen in het zwembad beneden in de kelder. Wij komen hier al vanaf het begin en blijven nara deze locatie komen. Van te voren werd ons gevraagd hoe laat wij de boot hadden. De schoonmaak van het appartement konden zij dan hierop aanpassen en konden wij al,om 14.00 uur in het appartement i.p.v. 15.00 uur. Een geweldige service. Ook lag er een huishoudpakket klaar en waren de bedden opgedekt. Een klein minpuntje is de prijs voor een muntje voor de wasmachine en droger. Deze muntjes kosten 4,00 per stuk. Dit is wel incl. wasmiddel. Maar toch, we blijven natuurlijk Nederlanders.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Résidence Terschelling in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Résidence Terschelling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.