Vakantiepark Landal Résidence Terschelling

185 reviews over Vakantiepark Landal Résidence Terschelling in het Nederlands

Super

marcel, 11-5-2018
  • Onderkomen7

Heerlijk appartement wij zaten beneden met tuintje dit was goed , alleen 1 nadeel dat het wel gehorig is . De boven buren waren goed te horen in de ochtend en avond . Verder alles top . vriendelijk personeel .

We gaan zeker terug!

Kitty van Teeffelen, 29-4-2018
  • Activiteiten8
  • Onderkomen10

Voor ons een geweldig verblijf. We hadden een appartement op de begane grond dus onze 2 kleinkinderen van 5 jaar konden zo het speeltuintje in. Iedere dag natuurlijk zwemmen in het zwembad beneden in de kelder. Wij komen hier al vanaf het begin en blijven nara deze locatie komen. Van te voren werd ons gevraagd hoe laat wij de boot hadden. De schoonmaak van het appartement konden zij dan hierop aanpassen en konden wij al,om 14.00 uur in het appartement i.p.v. 15.00 uur. Een geweldige service. Ook lag er een huishoudpakket klaar en waren de bedden opgedekt. Een klein minpuntje is de prijs voor een muntje voor de wasmachine en droger. Deze muntjes kosten 4,00 per stuk. Dit is wel incl. wasmiddel. Maar toch, we blijven natuurlijk Nederlanders.

fantastisch en absoluut een aanrader.

Marc Saanen, 21-2-2018
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Het appartementencomplex is ruim opgezet en ideaal gelegen op het eiland. De appartementen zijn allemaal ruim en voorzien van alle mogelijke luxe. De luxere hebben zelfs een eigen sauna. Op het complex zelf is een mooie sauna, turks stoombad, relaxruimte en zwembad. Voor de kleinere is er buiten voldoende speelgelegenheid. Zo is er een springkussen en zijn er klimtoestellen. Ook de sportievelingen kunnen aan de slag op de tafeltennistafel De receptie is iedere dag enkele uren open en op de aan en vertrekdagen zelfs de hele dag. De medewerkers zijn allen behulpzaam en gastvrij. In de onmiddellijk zijn er diverse leuke, goede en betaalbare horeca gelegenheden. Het strand / zee en het leuke dorp Midsland bevinden zich op loop afstand (respectievelijk 1 km en 500 meter). Voor de deur stopt de bus zodat je ook gemakkelijk naar de andere dorpen kunt. Bovendien is tov het complex fietsverhuur Zeelen. Eigen auto is dus zeker niet nodig.

We komen zeer zeker weer terug!

Dhr. Wiepkema, 21-10-2017
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Voor de derde achtereenvolgende keer hebben we een appartement gehuurd voor 14 dagen. Ook deze keer hebben we het verblijf als uitstekend ervaren. Mooi, schoon en van alle gemakken voorzien appartement. Zeer vriendelijk personeel dat altijd tijd vrijmaakt voor een praatje.

Superrelaxed!

C. Leppers, 1-10-2017
  • Onderkomen10

Centraal gelegen, daardoor alles heel bereikbaar.

Probeer de auto niet mee te nemen als je deze niet echt nodig hebt. Openbaar vervoer is goed geregeld.

Appartement met sauna is een aanrader, heerlijk!

• Onderkomen9

Prachtige appartementen, vlakbij duinen en strand. Dorp is op loopafstand en fietsverhuur en klein winkeltje voor broodjes er tegenover. Ontzettend vriendelijk personeel, echt een aanrader!

alles was prima in orde.

jellie v/d veen gorter., 20-9-2017
  • Activiteiten9
  • Onderkomen10

alleen jammer dat het restaurant er niet meer is.

geweldig

Marc Saanen, 2-9-2017
  • Onderkomen10

Terschelling is een eiland wat verslavend kan werken. Het complex zelfs is van alle gemakken voorzien. Mooie luxe appartementen,voldoende ontspanning en ideaal gelegen ten opzichte van dorp zee en bos. Bijzonder vriendelijk en gastvrij personeel die altijd klaar staan om te helpen daar waar nodig is.

Prima 3 weken verblijf gehad

Paul, 19-8-2017

Uitstekende accommodatie, erg lieve en behulpzame medewerkers.

1 punt voor verbetering: verschaf hoeslakens met 4 elastiek-hoeken, svp.

Ik ben nogal woelig als ik slaap, en heb de helft van de avonden op een plastic (overigens verder prima) matras gelegen....

Geweldig. Iedere keer weer thuis komen.

Fam. Thijssen, 12-8-2017
  • Onderkomen9

Mooie ruime appartementen met zwembad en sauna in het complex, dat midden op het eiland gelegen is. Er is geen animatie, maar dat is ook niet nodig op zo'n eiland als Terschelling. Er worden genoeg activiteiten georganiseerd door bijv. de Waddenvereniging en 'Mooi Weer'. Bij het complex is genoeg (buiten) speelgelegenheid voor de kleinere kinderen.

Er is geen restaurant aanwezig, maar in de nabije omgeving is er genoeg horecagelegenheid aanwezig.

Als het verblijf niet zo prijzig was, kwamen wij hier (nog) vaker. Buiten het seizoen is het beter betaalbaar, maar dat is helaas niet mogelijk met schoolgaande kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Landal Résidence Terschelling in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Landal Résidence Terschelling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Landal Résidence Terschelling scoort een 8.77 uit 10 op basis van 186 reviews.