Vakantiehuis La Vie

Met jonge kinderen

Heerlijkheid La Vie

Fam. Bouwman
9-9-2009

Onze eerste vakantie in La Vie, Terschelling.

Het is een heerlijk huisje, voor 6 personen..maar met zijn 4tjes is het perfect.

Mooi ingericht, erg netjes onderhouden, perfecte ligging midden op Terschelling (Midsland Noord), 10 min. fietsen van het heerlijke strand en de duinen.

Het was een geweldige vakantie, mede ook door een geweldig huisje, groot speelveld en natuurlijk het mooie weer!

Wij komen zeker terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis La Vie in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis La Vie zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.