Vakantiehuis Koekoek

1 review over Vakantiehuis Koekoek in het Nederlands

nooit meer

rotong
17-9-2015

Klein huisje in een omgeving met veel andere huisjes. Staat op eigen grond en afgeschermd door bomen. Huisje was bij aankomst niet schoon! Sanitair is zeer matig. De enige WC staat in de doucheruimte en daardoor altijd nat! Doucheruimte is klein en altijd drijfnat. Water loopt soms vanuit de douche naar de woonruimte vanwege slechte waterafvoer. Er is één wasbak buiten de doucheruimte. Er waren problemen met de riolering/waterafvoer en kranen. In- en exterieur is matig onderhouden, sterk verouderd en niet schoon. Op het buitenterras hangt geen lamp. Eén buitentafel was zo smerig dat hij niet kon worden gebruikt. Buitenkussens zijn totaal versleten en vies. Houten tuinmeubels zijn verweerd en smerig. Huis ruikt muf. Achter de privékast van de eigenaar komt een zeer penetrante lucht vandaan. Sommige lampen waren kapot. Bijschuur is bouwval en vies. Prijs/kwaliteit is dik onvoldoende. Het is te gek voor woorden dat men €650 per week voor zo'n verwaarloosd onderkomen durft te vragen!

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2015

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Koekoek

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Koekoek in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Koekoek zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.