Appartement Kinnumer Slaper zijhuis

• 9.4Inrichting
  • 9Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement infoTonen op kaart

7 Reviews over Kinnumer Slaper zijhuis

• 9Karel25-09-2014

Geweldig appartement

Prima appartement met alle gemakken voorzien en ligt op een rustige plek op het eiland. Honden zijn welkom en ook die hebben de tijd van hun leven.

• 10Heleen Westerhof26-01-2014

Vakantie zoals vakantie moet zijn!

Een prachtig, comfortabel appartement, en een fantastische gastheer en gastvrouw maakten onze week op Terschelling perfect. Een echter aanrader!

• 9Heidi Roos17-09-2013

dit huis voelt als thuiskomen!

Kinnumer slaper is een warm en sfeervol huis om de vakantie door te brengen. De perfecte locatie om het eiland te verkennen.

• 8H. Roos27-07-2012

Fantastisch vakantiehuis

Wij zijn hier inmiddels voor het 5e jaar, telkens voor 3 weken in het hoogseizoen. Het is een heerlijk vakantiehuis, hartelijke / gastvrije eigenaren en onze 2 kinderen vermaken zich hier opperbest. Het huis is gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien; het voelt voor ons echt als thuiskomen, maar toch het vakantiegevoel.

• 5Cora17-05-2012

Jammer van afhandeling

Een erg mooi appartement, met smaak ingericht, heerlijk met sauna. Prima toeven, in rustig plaatsje op Terschelling.

Op voorhand netjes geregeld, hier en daar lampje stuk maar werd opgelost. Des te groter de kater toen na vertrek gemeld werd dat 'helaas' de borg niet kon worden teruggestort. Ondanks 4 uur schoonmaken, stofzuigen en uitsoppen (in een tweekamer appartement!) beoordeelde men het huis als onvoldoende spik en span..

Erg, erg jammer, voelt als met voorbedachte rade!!

• 9Henk08-06-2011

Zeer Fijn

Zeer mooi en vrijwel nieuw appartement dat is terug te zien aan de ligging en de inriching.

• 9Johan12-10-2009

Knus en gezellig

Een absolute aanrader! Een heel leuk huisje welke geschikt is voor 2 personen. Een sauna en een houtkachel zijn aanwezig. We zaten op Terschelling in dit huisje bij zware storm maar dat maakte het verblijf in het huisje eigenlijk alleen maar aangenamer. Voor winkels ben je aangewezen op het nabijgelegen Midsland. De eigenaar van het huisje is zeer vriendelijk, zonder probleem werd onze bagage in de haven met de auto opgepikt terwijl we zelf met de fiets waren.

Appartement Kinnumer Slaper zijhuis info

Facilities