Appartement Kinnumer Slaper zijhuis

7 reviews over Appartement Kinnumer Slaper zijhuis in het Nederlands

Geweldig appartement

Karel
25-9-2014

Prima appartement met alle gemakken voorzien en ligt op een rustige plek op het eiland.

Honden zijn welkom en ook die hebben de tijd van hun leven.

Vakantie zoals vakantie moet zijn!

Heleen Westerhof
26-1-2014

Een prachtig, comfortabel appartement, en een fantastische gastheer en gastvrouw maakten onze week op Terschelling perfect. Een echter aanrader!

dit huis voelt als thuiskomen!

Heidi Roos
17-9-2013

Kinnumer slaper is een warm en sfeervol huis om de vakantie door te brengen. De perfecte locatie om het eiland te verkennen.

Fantastisch vakantiehuis

H. Roos
27-7-2012

Wij zijn hier inmiddels voor het 5e jaar, telkens voor 3 weken in het hoogseizoen.

Het is een heerlijk vakantiehuis, hartelijke / gastvrije eigenaren en onze 2 kinderen vermaken zich hier opperbest.

Het huis is gezellig ingericht en van alle gemakken voorzien; het voelt voor ons echt als thuiskomen, maar toch het vakantiegevoel.

Jammer van afhandeling

Cora
17-5-2012

Een erg mooi appartement, met smaak ingericht, heerlijk met sauna. Prima toeven, in rustig plaatsje op Terschelling.

Op voorhand netjes geregeld, hier en daar lampje stuk maar werd opgelost. Des te groter de kater toen na vertrek gemeld werd dat 'helaas' de borg niet kon worden teruggestort. Ondanks 4 uur schoonmaken, stofzuigen en uitsoppen (in een tweekamer appartement!) beoordeelde men het huis als onvoldoende spik en span..

Erg, erg jammer, voelt als met voorbedachte rade!!

Zeer Fijn

Henk
8-6-2011

Zeer mooi en vrijwel nieuw appartement dat is terug te zien aan de ligging en de inriching.

Knus en gezellig

Johan
12-10-2009

Een absolute aanrader!

Een heel leuk huisje welke geschikt is voor 2 personen. Een sauna en een houtkachel zijn aanwezig. We zaten op Terschelling in dit huisje bij zware storm maar dat maakte het verblijf in het huisje eigenlijk alleen maar aangenamer. Voor winkels ben je aangewezen op het nabijgelegen Midsland.

De eigenaar van het huisje is zeer vriendelijk, zonder probleem werd onze bagage in de haven met de auto opgepikt terwijl we zelf met de fiets waren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Kinnumer Slaper zijhuis in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Kinnumer Slaper zijhuis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.