Tijdelijk €25 aanbetaling

• 8.4Inrichting
  • 8.7Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

20 Reviews over Jan van Tjaard

• 9Sylvia07-11-2020

Sfeervol huis die van alle gemakken is voorzien

Heerlijke vakantie gehad in een warm en knus huis met een prachtige ruime tuin.

• 9Charlotte04-10-2020

Aanrader! We komen graag nog een keer.

Fijn huis met grote tuin met glijbaan en schommel. We hebben het goed naar ons zin gehad. Het ligt centraal op het eiland, supermarkt en fietsverhuur dichtbij. Wasmachine/droger, vaatwasser, oven aanwezig. We zijn veel buiten op pad geweest, maar toen het regende zijn we de hele dag binnen geweest wat geen probleem was in dit knusse huis. Met kleine kinderen (onze dochter is net 2) wel goed opletten met alle trapjes in huis.

• 9Jip01-08-2020

Heerlijk verblijf

Wij hebben een heerlijke tijd gehad in dit huisje. De woonkamer-keuken is heel sfeervol en licht. Het zolder kamertje voor de kinderen ook. De kamers in de kelder zijn wat minder sfeervol, maar voldoen zeker en slapen prima! Top tuin eromheen en een perfecte ligging op het eiland. We hebben een heerlijke zomerweek gehad, maar ook met minder goed weer voel je je niet teveel opgesloten in dit huisje vanwege de lichte open woonkamer met haard. Zeker een aanrader dus.

• 9Agnes09-03-2020

Sfeervol huis

Dit vakantiehuis heeft een hele fijne sfeer. De woonkamer is heel hoog, je ziet het puntdak met balken. Dat geeft een ruimtelijk effect en met de witte gelakte houten vloer zit er karakter in die in veel huisjes ontbreekt. Tijdens regen en storm hebben we heerlijk bij de open haard gezeten met een glas wijn (heel attent stond er zelfs een fles wijn voor ons klaar bij aankomst). In de zomer is het vast heerlijk relaxen in de tuin, want die is mooi ruim en goed onderhouden. De locatie Formerum is centraal gelegen op het eiland en je kunt 's ochtends meteen een rondje met je hond doen door het bos. Zeker voor herhaling vatbaar!

• 9kees de koning12-02-2020

fantastisch

Een gezellig huisje met veel comfort. Vooral de badkamer is lekker ruim en comfortabel. Het ligt ten opzichte van veel voorzieningen mooi centraal en op loopafstand. Al met al een prima huisje voor een geslaagde vakantie.

• 8Jack Brouwer14-12-2019

Sfeervol en praktisch

Gezellig en sfeervol vakantieadres , goede locatie en mooi centraal gelegen op het eiland , top !

• 9Odeke Brinkhorst13-10-2019

Genieten!

Knus huisje van alle gemakken voorzien! Prachtige tuin, prima bedden en netjes onderhouden. Lekker centraal op het eiland, winkel(s) dichtbij, lekkere koffie met gebak bij de koffiemolen en gezellig zitten en lunchen/dineren op loopafstand!

• 9Robert van Klaveren25-06-2018

Optimaal genieten van natuur, rust en gezelligheid

Alleen maar positieve berichten over de prachtige huis op een rustige plek met een heerlijke tuin. De ligging midden op het eiland (Formerum) is ook fijn als het gaat om fietsafstanden over het hele eiland. Fietsverhuurder om de hoek (Noorderlicht). Alle comfort aanwezig, prima Wifi. Een paar winkels dichtbij en een heel gezellig restaurant op loopafstand.

• 9Johanneke22-08-2017

Heerlijk huisje met een ruime tuin!

Gezellig huisje van alle gemakken voorzien. Lekkere tuin waar altijd wel een zonnig plekje is. De ligging is ook ideaal, dichtbij bos, strand, leuke activiteiten en de supermarkt. Volgend jaar weer naar Jan van Tjaard!

• 10Rob van Klaveren17-06-2017

Prachtig huisje op Toplocatie

Heerlijk huisje van alle gemakken voorzien op rustige locatie, centraal op het eiland gelegen. Ruime tuin en dicht bij zee. Uitstekende Wi-Fi.

Vakantiehuis Jan van Tjaard info

• CafeNiet beschikbaar