Appartement Iris en Jasmijn

2 reviews over Appartement Iris en Jasmijn in het Nederlands

Heerlijke mooie plek..

Hendriks
24-7-2010

We hebben in juli een heerlijke week gehad.

Leuk huisje, wasmachine, vaatwasser lekkere douche, bedden waren prima.

De slaapkamers liggen als het ware verscholen in de duinen geen ramen een koepeltje in het plafond voor het licht wat je dicht kan doen dus heerlijk koel ook.

Niks op aan te merken helemaal prima.

erg leuk huisje op mooi plekje

Veltien
18-10-2009

Wij zijn hier in 2007 en in 2009 geweest met kleine kinderen. Het is een prima huisje, en de ligging is erg goed, een prachtig uitzicht. Het is erg handig dat er een vaatwasser en wasmachine in het huisje aanwezig zijn,ideaal met kinderen.

Terschelling is geweldig! Mooie natuur, mooi stranden en veel gezelligheid. Een eiland waar wij ons thuis voelen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Iris en Jasmijn in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Iris en Jasmijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.