Appartement Iris en Jasmijn

Appartement
Appartement Iris en Jasmijn
8,8

2 reviews over Appartement Iris en Jasmijn in het Nederlands

Prachtige plek, dicht bij het dorp, ideaal

04hanshollander
23-1-2011

Een plek waar we zeker nog weer terug komen (hebben inmiddels weer geboekt)

2008

Toppiejoppie

Marinus en Anneke uit Veendam
18-9-2008

We gaan als het kan in 2009 voor de 3e keer naar Iris/Jasmijn. Dat geeft wel aan dat wij het fantastisch vinden. Super ligging zowel qua uitzicht zeer goede bereikbaar van west terschelling/boot/en groene strand.

Erg prettig is ook dat je de fietsen beneden overdekt kunt stallen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Iris en Jasmijn in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Iris en Jasmijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.