Appartement Iris en Jasmijn

8,9

6 reviews over Appartement Iris en Jasmijn in het Nederlands

Prachtige plek

EVDV, 15-8-2015

Comfortabele en gezellige huisjes van alle gemak voorzien (vaatwasser, oven/magnetron). Op het zonnige terras heb je een mooi uitzicht over het dorp en het wad.

Je loopt zo het dorp in en duin, bos en strand zijn eveneens op loopafstand.

Prachtige plek, dicht bij het dorp, ideaal

04hanshollander, 23-1-2011

Een plek waar we zeker nog weer terug komen (hebben inmiddels weer geboekt)

Heerlijke mooie plek..

Hendriks, 24-7-2010

We hebben in juli een heerlijke week gehad.

Leuk huisje, wasmachine, vaatwasser lekkere douche, bedden waren prima.

De slaapkamers liggen als het ware verscholen in de duinen geen ramen een koepeltje in het plafond voor het licht wat je dicht kan doen dus heerlijk koel ook.

Niks op aan te merken helemaal prima.

erg leuk huisje op mooi plekje

Veltien, 18-10-2009

Wij zijn hier in 2007 en in 2009 geweest met kleine kinderen. Het is een prima huisje, en de ligging is erg goed, een prachtig uitzicht. Het is erg handig dat er een vaatwasser en wasmachine in het huisje aanwezig zijn,ideaal met kinderen.

Terschelling is geweldig! Mooie natuur, mooi stranden en veel gezelligheid. Een eiland waar wij ons thuis voelen.

Toppiejoppie

Marinus en Anneke uit Veendam, 18-9-2008

We gaan als het kan in 2009 voor de 3e keer naar Iris/Jasmijn. Dat geeft wel aan dat wij het fantastisch vinden. Super ligging zowel qua uitzicht zeer goede bereikbaar van west terschelling/boot/en groene strand.

Erg prettig is ook dat je de fietsen beneden overdekt kunt stallen.

Vorig jaar een hele fijne vakantie gehad

frans denen, 23-9-2006

Vorig jaar een hele fijne vakantie gehad. Het appartement was goed en het uitzicht was in 1 woord FANTASTISCH.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Iris en Jasmijn in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Iris en Jasmijn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Iris en Jasmijn scoort een 8.89 uit 10 op basis van 6 reviews.