Géén boekingskosten

Appartement info

7 Reviews over Iris en Jasmijn

• 8Hoekman11-05-2021

Geweldig

Echt een prachtig mooi uitzicht op de Brandaris Het licht schijnt niet in de kamer als je gaat slapen of in de kamer zit Het huisje is knus, gezellig ingericht. We konden er gelijk in om half een. Het huisje was schoon. Bedden zijn goed, douche is goed, goede straal. Er zit een wasmachine in. Er zit een koelkast in alleen geen vriezer. Wel handig om te weten als je ijsjes wilt eten. De omgeving is prachtig. Je kunt heerlijk fietsen, wandelen, geocachen wat we gedaan hebben. 5 minuutjes lopen en dan ben je in het centrum met allemaal leuke winkels en de Spar is ook mooi vernieuwd. Het was mooier weer dan ze hadden voorspeld. Heerlijke midweek weg

• 9EVDV15-08-2015

Prachtige plek

Comfortabele en gezellige huisjes van alle gemak voorzien (vaatwasser, oven/magnetron). Op het zonnige terras heb je een mooi uitzicht over het dorp en het wad. Je loopt zo het dorp in en duin, bos en strand zijn eveneens op loopafstand.

• 804hanshollander23-01-2011

Prachtige plek, dicht bij het dorp, ideaal

Een plek waar we zeker nog weer terug komen (hebben inmiddels weer geboekt)

• 8Hendriks24-07-2010

Heerlijke mooie plek..

We hebben in juli een heerlijke week gehad. Leuk huisje, wasmachine, vaatwasser lekkere douche, bedden waren prima. De slaapkamers liggen als het ware verscholen in de duinen geen ramen een koepeltje in het plafond voor het licht wat je dicht kan doen dus heerlijk koel ook.

Niks op aan te merken helemaal prima.

• 10Veltien18-10-2009

erg leuk huisje op mooi plekje

Wij zijn hier in 2007 en in 2009 geweest met kleine kinderen. Het is een prima huisje, en de ligging is erg goed, een prachtig uitzicht. Het is erg handig dat er een vaatwasser en wasmachine in het huisje aanwezig zijn,ideaal met kinderen. Terschelling is geweldig! Mooie natuur, mooi stranden en veel gezelligheid. Een eiland waar wij ons thuis voelen.

• 10Marinus en Anneke uit Veendam18-09-2008

Toppiejoppie

We gaan als het kan in 2009 voor de 3e keer naar Iris/Jasmijn. Dat geeft wel aan dat wij het fantastisch vinden. Super ligging zowel qua uitzicht zeer goede bereikbaar van west terschelling/boot/en groene strand. Erg prettig is ook dat je de fietsen beneden overdekt kunt stallen.

• 8frans denen23-09-2006

Vorig jaar een hele fijne vakantie gehad. Het appartement was goed en het uitzicht was in 1 woord FANTASTISCH.

Appartement Iris en Jasmijn info