Pension In de Witte Handt ***

Pension In de Witte Handt ***

Pension In de Witte Handt
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor In de Witte Handt voor je op een rij gezet:

10 tips over Pension In de Witte Handt

Tom Berends, 28-7-2015
Je ziet het vanaf de weg niet, maar als je op het Stryper kerkhof bent, staat daar een bankje waar je helemaal kunt wegdromen!
Annelies Davids, 30-6-2015
Fietsverhuur vlakbij. Midden op het eiland, dus je kunt alle kanten op!
Henrike, 1-4-2015
Pension is goed centraal gelegen op Terschelling, waardoor je veel kanten uit kunt.

M. Garretsen, 14-9-2014
    Het is iets gehorig maar niet hinderig. Verder was de accommodatie voor ons geweldig. We willen graag nog eens terug komen, wel automatenkoffie maar heel erg lekker (gratis)
    Raimond & Marga, 11-7-2013
    Cranberryboerderij in Formerum.
    ingrid van t wout, 27-6-2013
    Cranberrytaartje eten bij "De Rustende Jager". Wordt warm opgediend......heerlijk! Verder heel veel gefietst en o.a. naar "Het behouden Huys" geweest.

Ron Mak, 26-8-2012
    Restaurants op loop afstand van het pension
    jan hellenkate/ lia buter, 22-6-2012

-De tuin is vanwege de grote collectie bloeiende vaste planten gedurende mei/juni voor liefhebbers aleen al de moeite waard om te verblijven In de Witte Handt.

-Het pensioen gelegen in Midsland is een budgetvriendelijk verblijf voor een fietsvakantie/midweek/weekend.

max van vliet, 4-2-2012
    vraag om kamer 8, echt een kamer met een mooi uitzicht
    anton koster, 30-12-2011

locatie prima, dicht bij dorpskern waar uitgaan prettig is.

Flaman uitstekend restaurant. Is wat duurder maar je krijgt waar voor je geld.

Onze bezoekers bekeken ook: