Tijdelijk €25 aanbetaling

In de Witte Handt

We hebben de beste aanbieders voor Pension In de Witte Handt voor je op een rij gezet:

9.5FenomenaalScore uit 174 reviews

9.5FenomenaalScore uit 174 reviews

Pension info

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten
Meer pension info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

174 Reviews over In de Witte Handt

• 10Francien17-10-2021

Heerlijke plek om te zijn

Een fijne plek, waar goed voor je gezorgd wordt. Heerlijk ontbijtje iedere ochtend, een heel fijn bed, gezellige woonkamer om te lezen (een kast vol boeken!) of met andere gasten te praten. De tuin is prachtig met veel bloemen en voldoende mogelijkheden om te zitten. Gert en Marja zijn gezellige mensen, altijd bereid tot een praatje.

• 9Marjan10-08-2021

Sfeervol en erg gemoedelijk

Heel leuk pension.Overal staan verse bloemen😍Oog voor detail!!Mooie tuin erbij met leuke zitjesHeerlijk ontbijtHet is er schoon En erg gemoedelijk!!Een aanrader!!

• 9Marie Pauw28-09-2020

Knus en gastvrij

Een geweldige atmosfeer. Je voelt je welkom. Inrichting prima.

• 10Albert Jan Hoof14-08-2020

Een geweldig Pension. Prachtige rustige locatie. een grote rustgevende tuin. Eigenaren zorgen voor een fantastisch verblijf.

• 9M28-07-2020

Elke keer weer een warm en hartelijk welkom bij aankomst in In de Witte Handt. Gert en Carla zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. De tuin is prachtig en heeft voldoende plek om lekker te zitten en te luieren na een reis over het eiland.

• 10Tom Berends24-07-2020

Ga er heen!

Het is altijd moeilijk om te vertrekken uit 'In De Witte Handt' om weer naar huis te gaan. Want over een jaar ben ik er dan pas weer. Ik kijk er een heel jaar lang naar uit: op de Solex van Renkum naar Terschelling. Het is thuis komen bij Gert & Carla! Het is een mix van nostalgie, rust, gelijkgestemden en de relaxte sfeer die er voor zorgen dat ik kost wat het kost daar weer terug wil komen. Het viel me op dat in de eetzaal de klok stil stond. Tip aan Carla & Gert: laat dat zo! Overal draait de tijd en duwt die tijd jouw voort. Niet 'In De Witte Handt', daar staat de tijd voor jou stil. De geweldige grote tuin met allemaal zitjes hier en daar, helemaal fantastisch! Ze hebben echt aandacht voor hun gasten daar: "Zet de Solex maar bij mij binnen in de schuur." En tot slot het lieve persoonlijke briefje dat op het klaar gemaakte ontbijt-pakketje lag om half zeven toen ik wegging. Geweldig! Tom Berends

• 10Tom Berends05-07-2020

Het was wederom heerlijk!

Met mijn Solex bezoek ik elk jaar Terschelling. Het verblijf bij Carla & Gert was weer geweldig! De sfeer, de zorg voor de gast, de heerlijke tuin met die diverse zitjes, het meedenken ('Zet de Solex maar bij mij in de schuur.'), de kleine, knusse schone kamer, ze dragen allemaal bij aan een heerlijk gevoel. Toen ik rond zes uur 's ochtends het klaargezette ontbijt-pakketje pakte, lag daar een lief kaartje bij met een wens voor de terugreis. Waar vind je dat nog? Het antwoord is simpel: In De Witte Handt. De plek waar de nostalgische klok in de eetzaal stil staat. Houd dat zo, een bewijs dat je daar de tijd echt kunt vergeten!

• 10Ria03-01-2020

Het was fantastisch en voor herhaling vatbaar.

In de Witte Handt is een prima plek. Sfeervol ingerichte eetzaal, oliebollen en een kruidenbitter ter ere van de jaarwisseling! Het ontbijt was prima. Veel lokale producten. Koffie en thee kun je de hele dag pakken. In de eetzaal is ook een gedeelte waar je in lekkere fauteuils kunt zitten en een boek uit de kast pakken. Toilet en douches zijn op de begane grond en 1e etage. Nostalgie om vanaf de 2e etage naar het toilet te gaan. Kamer 10 was licht, gezellig ingericht, prima bed. In de Witte Handt ligt om de hoek van het centrum van Midsland. Ik had een fiets gehuurd in West-Terschelling en het was een lekker fietstochtje van ca 6 km.

• 10Ed en Marten29-08-2019

Geweldige gastvrijheid

Terschelling is natuurlijk altijd fantastisch, maar ‘In de witte Handt’ maakt het tot een geweldige ervaring.

• 10Inge Peters26-08-2019

Aanrader

Geweldig, gastvrij, heerlijk ontbijt en een erg fijne kamer. Een aanrader voor iedereen die van rust houdt. We zijn hier jaar weer hier te vinden

Pension In de Witte Handt info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Westerdam 10, 8891 GM