Vakantiehuis Huys ter Schellinck (Hoorn)

Vakantiehuis
Vakantiehuis Huys ter Schellinck (Hoorn)

24 reviews over Vakantiehuis Huys ter Schellinck (Hoorn) in het Nederlands

Met vrienden

Een mooie lokatie voor groepen

Han Fransen
20-3-2018

Huys ter Schellinck is een mooi groot huis, weliswaar oud maar sfeervol met mooie plavuizen vloer. Volledig uitgeruste ruime keuken, ruime slaapkamers en voldoende toiletten. We waren daar met 19 personen, 4 kids, 4 tieners en de rest volwassenen. Een kast met veel spelletjes voor de kids is veel gebruikt en er was ook veel leesvoer. We hebben een geweldig mooi weekend gehad en ik kan zeker dit huis aanraden voor gebruik door grotere groepen. Vriendelijke eigenaar/beheerder en behulpzaam. Bij binnenkomst was alles schoon en rook het naar schoonmaakmiddel. Bij vertrek hebben we zelf alles weer schoon gemaakt. Voldoende schoonmaakmiddelen en stofzuigers aanwezig. Vele handen maakt licht werk, dus dat was zo gepiept. Alles was weer schoon bevonden. We konden weer met een gerust hart vertrekken na een fantastisch weekend.

Zeer comfortabel huis

Helga
10-10-2017

Zeer comfortabel huis met een prachtige grote en sfeervolle woonkamer!

De keuken is ruim, van alle gemakken voorzien en berekend op het aantal gasten. De slaapkamers zijn weliswaar gedateerd (jaren '70) en het huis kan wellicht een opknapbeurt gebruiken t.a.v. onderhoud/modernisatie maar dit alles heeft wat ons betreft een prettig en aangenaam verblijf niet in de weg gestaan! Wij vonden het juist wel iets hebben. Ook heel fijn: voldoende sanitair aanwezig, een goed gevulde spelletjeskast, een wastafel op iedere slaapkamer, de ligging van het huis en prettig contact met de eigenaar (zowel bij de reservering als bij aankomst en vertrek). Jong en oud (22 personen in de leeftijd 15 - 86 jaar) heeft een fantastisch familieweekend gehad in Huys ter Schellinck, wij komen hier graag terug!

Super leuk en gezellig huis

Nicole Majoor
7-9-2017

Het is een heel gezellig groot huis met ruimte voor iedereen, grote keuken met alles erop en eraan waardoor je ook gezellig kan koken. Lekkere tuin en gezellige eigenaren.

Heerlijk

Lisa Sanders
1-7-2016

Fijn huis en hele fijne eigenaren. Heerlijke tijd gehad en heerlijk geslapen. Alles aanwezig, niks ontbrak. Echt een aanrader!!

Sigrid Paesbrugge
21-6-2016

Een zeer ruim en sfeervol verblijf, een huis met heel veel kamers. Zeer geschikt om er met een grote groep te verblijven. Een goed uitgeruste keuken en een prachtige tuin waar je rustig kunt zitten en eten.

Ligging perfect, een rustig dorp niet ver van de zee en het mooie wandelgebied Boschplaat. Eigenaren zeer aardig en correct.

Gezellig Bridgen in toplocatie.

Gerda Bos
24-2-2014

In december 2013 zijn wij voor de derde keer een weekendje wezen bridgen in dit grote sfeervolle huis. Bij aankomst was het schoon!!

Een uitstekende accomodatie met voldoende privacy: meerdere 2 en 1 persoonskamers en een 3 en 4 pers.kamer. Een hele gezellige huiskamer waar de eigenaar 2 extra (speel) tafels voor ons had neergezet. Het huis eenvoudig is ingericht, maar in de keuken was alles aanwezig voor de kookploeg. Wij komen zeker terug, maar dan weer in de zomerperiode. Heerlijk buiten ontbijten!

De eigenaren zijn niet eerlijk!!!

Sonja
17-2-2014

Huys ter Schellinck is een groot huis, zeer geschikt voor grotere groepen, al is de locatie op niet ideaal.

Ik wil iedereen ten zeerste afraden om deze accommodatie te huren. Behalve dat de prijs onevenredig hoog is, was het huis vreselijk vies en smerig. Dikke laag stof, tampons onder de bedden, kleverige smarties in de vloerbedekking op de kamer enz. Dit hebben wij allemaal opgeruimd. Bij ons vertrek was het huis schoner dan toen we er kwamen. Groot was dan ook onze verbazing dat de huiseigenaren het huis niet schoon genoeg vonden, dus dat we onze borg van €300 niet terug zouden krijgen en dat er nog zoveel moest gebeuren, het was teveel om op te noemen. Bovendien hadden we daar geen tijd meer voor, omdat we met de boot moesten. 2 van ons hebben zelfs aangeboden langer te blijven om dan dat wat volgens hun nog moest gebeuren te doen. Maar nee, dat deden ze zelf wel. Natuurlijk, het was spik en span. En die €300 staken ze lekker in hun zak.

aanrader!

baukje koolhaas
13-2-2014

Een ruim onderkomen, waar je met een flinke groep goed uit de voeten kunt. Plezierige keuken om zelf lekker te koken. Ook heel geschikt voor workshops en cursussen, met zelfvoorziening qua catering. Je kunt voor wandelingen en fietstochten alle kanten op en hebt bakker, winkel, café vlakbij. Aanrader dus!

Fantastische plek

Familie Adema
12-2-2014

Met een groep van wisselend tussen 10-18 personen variëren in leeftijd van 1 tot 66 verblijft onze familie met meerdere families jaarlijks een winterweek in Huys ter Schellinck. Een heerlijk huis, met ruimte voor zowel privacy als gemeenschappelijke gezelligheid. Gewoon degelijk en schoon materiaal waardoor jong en oud hun gang kunnen gaan. Ik kijk alweer uit naar ons volgend bezoek dat we reeds hebben gereserveerd! Fam Adema

Toppie!

idwerd dijkstra
11-2-2014

Elk jaar weer met oud en nieuw is het super leuk en gezellig in Huys Terschellink.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Huys ter Schellinck (Hoorn) in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Huys ter Schellinck (Hoorn) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.