Tijdelijk €25 aanbetaling

Huis op West

We hebben de beste aanbieders voor Appartement Huis op West voor je op een rij gezet:

8.3FantastischScore uit 3 reviews

8.3FantastischScore uit 3 reviews
  • 8.3Inrichting
  • 9Ruimte

Appartement info

• Sportfaciliteiten
Meer appartement info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

3 Reviews over Huis op West

• 9Fam.Mak24-09-2016

Een hele mooie accommodatie

Een heerlijk zonnig terras van s`morgens tot in de avond. een keurig onderhouden huisje. Prima badkamer. complete keuken. goede bedden. En voor de liefhebber een sauna. Kortom uitstekend en lekker dicht bij het gezellige centrum en dicht bij de boot.

Natuurlijk ook een nadeel(tje) Het zou prettig wezen als er horren in de slaapkamers geplaatst zouden worden. En wij vonden het een nadeel dat er alleen een toilet beneden is.

• 7Ingrid08-03-2013

Prima met wat kanttekeningen

Keurig huis, ruim, prima bedden. Jammer dat er in zo'n luxe huisje met zo'n grote badkamer gekozen is voor een heel klein bad waardoor lekker badderen niet gaat als je langer dan 1.70 bent. Hoewel het een prima huisje is, ga ik er niet naar terug, kwestie van smaak en de zaken die ik noem onder Tip.

• 9Henriette 03-06-2012

Centrum West, ideaal!

Heerlijk mooi ingericht appartement in het centrum van West Terschelling. Alles is dichtbij. Duin, Haven en winkels. Appartement is van alle gemakken voorzien. Heerlijke week gehad. We komen zeker terug.

En las iets over borg????? Dat wordt helemaal niet gerekend, dus misschien vergissing van de plaatser. (?) Eigenaren heel aardig en als er iets is staan ze direct voor je klaar.

Bedankt en tot snel

• 0janine beelen02-01-2012

Prima Locatie, maar let op Eindschoonmaakkosten !

Leuk weekend op Terschelling gehad in deze accommodatie en komen graag terug op dit gastvrije en gezellige eiland, maar zeer zeker niet in dit huis! Voor 2 overnachtingen 100 Euro borg betaald + 50 Euro eindschoonmaakkosten. Volledige borg is niet teruggestort, omdat "het huis niet schoon is achtergelaten en de schoonmaakploeg langer dan normaal bezig is geweest". Bedden afhalen, stofzuigen en de vuilnisbak legen valt kennelijk niet onder eindschoonmaak. De verhuurster van het huis was verder niet voor rede vatbaar en weigerde de volledige borg terug te betalen. Heel erg jammer!

Appartement Huis op West info

Soort hotel