Huifkarbedrijf Terpstra

9.3Fenomenaal

• 10Karin Grijm25-07-2020

Heerlijk!

Wij komen al jaren bij Huifkarbedrijf Terpstra over de vloer en komen altijd blij weer thuis. Je voelt je er welkom, het zijn leuke mensen en er wordt goed gezorgd voor de paarden. Vandaag weer paardgereden, een gevorderde rit van twee uur. Super fijne tocht. Altijd vriendelijke en betrouwbare begeleiding gehad, het zijn topmeiden. Ze kijken altijd goed naar wie ze mee hebben op hun rit en maken het gezellig. Ik heb in het begin ook veel beginners- en later half gevorderde ritten gedaan en ook dat was altijd prima. Ik zou het iedereen aanraden.

juli 2020

• 9Sara17-07-2020

GEWELDIG

Geweldige rit gehad, en leuk begleid! Leuke paarden ook, mooi verzorgd

Gereisd met vrienden in juli 2020

• 9Fam.van Wees16-03-2020

Gezellig

We hebben met ons gezin incluis kleinkinderen een geweldige huifkartocht en goeie uitleg van dhr.Terpstra gehad. We boften met het weer, zon ,harde wind wat wil je nog meer ,door de bossen,bosplaat en natuurlijk door het water, aanrader.

Gereisd met vrienden in maart 2020

• 3Ferdy06-07-2018

Ga liever ergens anders paardrijden!

Bij het reserveren aangegeven dat wij een gevorderde groep zijn, zodat wij niet zouden worden gecombineerd met beginners, zodat we mooi in draf en galop konden gaan. Allemaal geen probleem, het zou een mooie rit worden.

Helaas bleek tijdens de rit dat de paarden gespaard moesten worden en hebben wij vooral gestapt. De hele route had ik hardlopend sneller kunnen afleggen (de route met GPS vastgelegd). Op het strand zijn we heel even in galop geweest.

En inderdaad bij terugkomst niet afzadelen, want de volgende groep zou gelijk vertrekken. Uiteraard bespreek ik dit liever persoonlijk, dan achteraf simpelweg commentaar te geven via een website, maar de dochter van de eigenaar (?) zag het allemaal anders en begon een heel verhaal op een botte en onbeschofte manier. Geen eerlijk gesprek mee te voeren, dat is jammer.

Gelukkig zijn er op het eiland veel alternatieven. Daar zijn we de volgende dag naartoe gegaan en toch nog met veel plezier!

Gereisd met vrienden in september 2017

• 9LiaH23-09-2017

Een leuke tocht voor jong en oud!

Wij waren met 6 zussen en hebben genoten van de jutterstocht. Een gedeelte over natuurgebied de Boschplaat en op het strand. Onderweg een heerlijk terschelling drankje met koek. En onze koetsier/gids vertelde met veel passie over het eiland. Er was ook een klein meisje,met haar papa en mama bij het gezelschap. De huifkarrentocht rijdt ook langs het kabouterpad,dus dit maakt het ook leuk voor kinderen.

Gereisd met vrienden in september 2017

• 10Henk de Boer27-08-2017

zoals altijd super gezellig.

Was weer een gezellige boel , hooibalen net voor de onweersbui binnen daarna gezellig aangezeten .September zijn we er weer. groetjes de Edammers.

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Monique24-07-2017

Leuk om het eiland te leren kennen

Het is een leuke tocht langs de oostkant van het eiland. Mooie verhalen, verteld door de menner en prachtge natuur!

juli 2017

• 6karine21-03-2017

leuk om een keer mee te maken

na 1x ook wel gezien, met een groep is het wel gezellig

maart 2017

• 8Anne Brouwer21-02-2017

geweldig!

Prachtige rit gemaakt door natuurgebied en over het strand.Het is werkelijk de moeite waard. Ook de verhalen van de koetsier zijn prachtig. Als 2jarig kind ook deze mooie tocht/rit gemaakt over het eiland. 68 jaar geleden!

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 10Henk de Boer10-02-2016

Schitterende priverit met de marathonwagen

Ter ere van mijn vrouw haar verjaardag een priverit met Rients in het natuurgebied met de marathonwagen ,koffie toe in Kaap Hoorn .In een woord Fantastisch. Rients nogmaals bedankt namens de Edammers.En tot de volgende keer He.

Gereisd met partner in mei 2015

10 van de 51 reviews gezien