Camping Hoeve 't Noord

3 reviews over Camping Hoeve 't Noord

• 2017
      9Teus Veldhuizen30-06-2017

Heeeeerlijk

Als je wilt onthaasten is er geen betere plek te vinden, vriendelijke mensen, tijd om weer eens te genieten van de natuur, en te herontdekken hoe mooi de schepping in elkaar gezet is.

• 9Staat v/h sanitair

• Oude reviews

9Klaas Arie de Vries24-03-2011

Super camping

Ik ben een kampeerder in hart en nieren. Als klein jongentje ging ik altijd al met mijn ouders mee te kamperen. Ik heb al heel wat campings bekeken en ook heel wat tegenvallers meegemaakt. Daardoor ben ik zo onder de indruk van deze mooie camping. Een camping waar alles aanwezig is, voor jong en oud. Mooi uitzicht, alles dichtbij, en voor het gemak kan je zelfs fietsen huren op deze camping.

Echt een aanrader voor alle leeftijds categorieën!

Er is voor mij maar één conclusie, GA ERHEEN, ONDERVINDT, EN GENIET!!!!!!

• 10Staat v/h sanitair

Met vrienden

• 8Sonja19-09-2010

Heerlijke vakantie plek

Kamp met particuliere caravan verhuur. Iedere stacaravan is anders dus er is ook verschil in kwaaliteit en comfort maar ook in prijs. Rustig kamp geschikt voor jong en oud op een paar minuutjes fietsen van Midsland. Sanitair is keurig onderhouden en sfeer op het kamp is heel pleziering. Beheer is ook zeer vriendelijk. Een aanrader! Ook al zit je niet in de meest luxe caravan, blijft het een van de prettigste kampjes op Teerschelling.

• 8Staat v/h sanitair

Met oudere kinderen