Appartement Hoeve Stortum Terschelling

213 reviews over Appartement Hoeve Stortum Terschelling

• 2018
    10Rien en Hanneke Noorlander19-11-2018

Fantastisch!

Prachtig appartement met grote tuin met speelruimte voor kinderen. Alles ziet erg keurig en gezellig uit. Fantastisch uitzicht en heel vriendelijke mensen zijn Jacco en Marjolein. Een adres om zeker volgend jaar weer terug te komen.

Gereisd met partner in november 2018

• 10Auke Verbraaken27-10-2018

Heerlijk huisje op Terschelling

We zijn al meerdere keren op het prachtige Terschelling geweest. Voor het eerst in app. Vita van Hoeve Stortum. Erg goed bevallen! Gezellig ingericht, met fijne bedden en prachtig uitzicht. Ook een fijne keuken met vaatwasser. Top dat er een paar vaatwastabletten klaar liggen om te gebruiken. Ook gezellig dat er waxinelichtjes zijn. Appartement was netjes, maar de vloer vonden wij wat schoner kunnen. We komen zeker nog eens terug! Echt een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Henries Vermeulen24-10-2018

Fantastisch!

Van 29-9 t/m 13-10 hebben we weer mogen genieten van het schitterend eiland Terschelling in deze fantastisch accommodatie! Vorig jaar hadden we onze vakantie eerder moeten afbreken, toen werden we bijzonder goed geholpen door de moeder van de eigenaar. Toen hadden we nog maar een klein stukje van het eiland kunnen zien, dus wederom geboekt nu hadden we appartement Medius. Terschelling is in onze ogen het mooiste waddeneiland dat we tot nu toe hebben gezien. Dit jaar hebben we Jacco en Marjolein zelf mogen leren kennen als zeer vriendelijke mensen. Ik denk niet dat het onze laatste keer is dat we hier zijn geweest.

Gereisd met partner in oktober 2018

• 10Fam. Bos21-10-2018

Een toplokatie op het mooiste waddeneiland.

We hebben in de herfstvakantie met z'n viertjes een volle week in appartement Medius van Hoeve Stortum gezeten. Het appartement is modern, praktisch en smaakvol ingericht. Bovendien van alle gemakken voorzien en was keurig schoon bij aankomst. De Hoeve is mooi centraal gelegen op het eiland en daarom een prima uitvalsbasis om lekker te wandelen, fietsen, shoppen of boodschappen doen. De verhuurders Jacco en Marjolein zijn vriendelijke mensen, wonen bij de appartementen en houden de zaken keurig op orde, maken op z'n tijd een praatje maar zijn zeker niet opdringerig. We hebben een fantastische week gehad (mede door het geweldige weer) en komen zeker nog een keertje terug op Hoeve Stortum.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 9Carolien16-10-2018

‘Thuis op Terschelling’ ten top

Heerlijk appartement (Amplus), klantvriendelijkheid staat bovenaan. We waren met 4 volwassenen, 1 baby en 1 kind. Aankomsttijden wisselden ivm wijziging boottocht. Dit was geen probleem en we konden met onze jonge baby eerder terecht (erg fijn). Dan is voor onze samenstelling het enige kleine minpuntje dat er een stapelbed is en maar één tweepersoonsbed en ach als dat dan ook het enige is wat je kunt benoemen ;-) Het appartement is schoon, fijne keuken met groot fornuis+grote oven. Goed gevulde kast met spelletjes en boeken. Je kunt gebruik maken van de gezamenlijke wasmachine en evt babyspullen zoals campingbedje en kinderstoel. Prachtig uitzicht richting de dijk (wadzijde) met groot speelveld met trampoline, schommel, wipwap etc. Kleine basisdingetjes zoals koffie/thee, cupjes boter, suiker (mogelijk van vorige ‘bewoners’) waren aanwezig. Fijn, voordat de boodschappen binnen zijn. Rustig maar centraal gelegen tussen West en Midsland

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2018

• 10Elise13-10-2018

Genoten

Lieve mensen, heerlijk rustig, mooi appartement . Kids hebben lekker kunnen spelen en wij hebben lekker kunnen relaxen 🤩

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

• 10Evert Sakko11-10-2018

fantastische plek met zeer gastvrije mensen

Al jaren een fantastische plek en een feest om er volgend jaar weer naar toe te gaan.

• 9hjaw van hal03-10-2018

uitmuntend hulp personeel

mensen moeten echt weten, dat ze op hoeve stortum in een gespreid bedje komen,ideaal voor voor gezinnen met kleine kinderen, en voor senioren vanwege de rust,jacco en familie zijn het baken voor de klanten,niet opdringend, en als er hele kleine dingen spelen,wordt dit gelijk opgelost, wij hebben in Vita een week gezeten,ik kom al 50 jaar op terschelling ,maar deze appartementen voldoen aan alle wensen, ik kan mij niet voorstellen dat er nog mopperaars hier zijn geweest,en ik bewonder de inzet van de eigenaren die uit gaan van de klant en niet voor eigen gewin,ook kan ik er geen touw aan vast knopen,dat ze in 2017 de 3e prijs wonnen,en volgens mij had dit de 1e plaats moeten zijn, kijk bij de reacties,klanten komen jaren en jaren hier terug,hulde hulde ,dit is ondernemersschap zoals het hoort, de klant is koning,houden ze dit in stand,dangaan ze nog hoger stijgen op de quotelijst, en dat zou volkomen terecht zijn. perfecto, hjaw van hal

• 9Wil en Frits01-10-2018

We komen in april terug.

Gastvrij, schoon, mooie ligging (prachtig uitzicht).

• 9Winda Jensma03-09-2018

Even er op uit? Dan is dit zeker een aanrader

We zijn voor de tweede keer een weekje in Otium geweest. De bedden liggen heerlijk. Mooi afgeschermd terrasje met verstelbare stoelen. Prachtig uitzicht op de mooie tuin en ideaal voor kleine en de wat oudere kinderen. De eigenaars zijn heel erg vriendelijk en gastvrij. We komen zeker nog een keertje terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Appartement Hoeve Stortum Terschelling info