Appartement Hoeve Stortum Terschelling

193 reviews over Appartement Hoeve Stortum Terschelling

• 2019
    10Marjan Richèl Grasman11-03-2019

In een woord geweldig.

Heerlijk weekend gehad op Terschelling , op een mooie locatie. Het appartement was ruim , mooi, schoon, netjes .Vriendelijke eigenaren . Wij hebben het er heel goed naar ons zin gehad. Wij gaan er zeker weer naar toe .

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Ylsa Lootsma23-02-2019

We hebben weer een prachtige week gehad!

Heerlijk appartement met prachtig uitzicht!! Voor de tweede keer bij Hoeve Stortum, vorig jaar appartement medius nu Vita!! Nu ook weer erg genoten van een comfortabel en schoon appartement!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 9Edward van de braak21-02-2019

Helemaal TOP👌🏻

Ik ben met me 2 kinderen 4 en 6 jaar. Een lang weekend na Terschelling gegaan. We hadden geboekt bij hoevestortum daar eenmaal aangekomen werden we super ontvangen. Appartement was zeer ruim schoon en voor kinderen ook leuke spelletjes in de kast helemaal top 👌🏻. We hebben ondanks dat winter periode was ons super vermaakt lekker uitwaaien op het strand en gewoon helemaal bijkomen. Ook de speeltuin van de hoevestortum was dik voor mekaar daar hebben de kinderen ook veel gespeeld.het is echt een aanrader en wij komen er dan ook zeker weer terug helemaal top 👍🏻👍🏻 Tot snel

• 10Chris Hempenius21-01-2019

fantastich

dat het een mooie lokatie is

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 10Tamara Veldhuis16-01-2019

Alles omvattend mooi

Zijn één weekend wezen helpen om het eiland weer schoon temaken. De grasvrijheid was super. Arpatement super mooi en ruim. De twee persoonsbed sliep fantastisch, mijn twee kinderen van 13&10 jaar wouden het bed niet meer uit. Wat een mooie locatie. Alles omvattend.

• 9Rob Kroes06-01-2019

écht vakantie

Voor het tweede jaar op rij verbleven we een week met twee kinderen in een appartement van Hoeve Stortum. Vorig jaar zaten we in Medius, dit jaar in Otium. De appartementen zijn netjes ingericht, schoon en rustig gelegen. We hadden uitzicht op een groot speelveld met daarachter de waddendijk. De badkamer was volledig vernieuwd en had lekker warme vloerverwarming. De zeer vriendelijke eigenaren wonen in dezelfde boerderij en zijn er als je ze nodig hebt. De huurfietsen van Tijs Knop stonden klaar bij het appartement bij aankomst en konden we laten staan bij vertrek. Geen gedoe meer met fietsen ophalen en inleveren. We hebben een heerlijk verblijf gehad in deze prachtige accommodatie.

• 9Fam Meekels05-01-2019

Het was top en we komen weer terug!!

Dat je erg vriendelijk wordt ontvangen door de eigenaren. Er ligt bij binnenkomst van het appartement altijd een attentie klaar en bij ons was er kerstversiering aanwezig dat het extra feestelijk maakte om de vakantie te starten. De eigenaren denken mee als je iets nodig hebt en laten je weten als er iets speciaals op het eiland gaat gebeuren. Het appartement zelf is schoon en alles is aanwezig om vooral te kunnen genieten met elkaar.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 2018
    10Margreet29-12-2018

Aanrader!

Wij vierden kerst op Terschelling in een comfortabel appartement. Knus, warm, schoon, gezellig en van alle gemakken voorzien. De hartelijke eigenaren staan te allen tijde klaar voor hun gasten. Wij komen zeker terug op Hoeve Stortum!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

• 10Rien en Hanneke Noorlander19-11-2018

Fantastisch!

Prachtig appartement met grote tuin met speelruimte voor kinderen. Alles ziet erg keurig en gezellig uit. Fantastisch uitzicht en heel vriendelijke mensen zijn Jacco en Marjolein. Een adres om zeker volgend jaar weer terug te komen.

Gereisd met partner in november 2018

• 10Auke Verbraaken27-10-2018

Heerlijk huisje op Terschelling

We zijn al meerdere keren op het prachtige Terschelling geweest. Voor het eerst in app. Vita van Hoeve Stortum. Erg goed bevallen! Gezellig ingericht, met fijne bedden en prachtig uitzicht. Ook een fijne keuken met vaatwasser. Top dat er een paar vaatwastabletten klaar liggen om te gebruiken. Ook gezellig dat er waxinelichtjes zijn. Appartement was netjes, maar de vloer vonden wij wat schoner kunnen. We komen zeker nog eens terug! Echt een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2018

Appartement Hoeve Stortum Terschelling info