Appartement Hoeve Stortum Terschelling

160 reviews over Appartement Hoeve Stortum Terschelling in het Nederlands

Vacances 2018

Van der Laan
11-8-2018

Séjour au top! L'appartement était très propre bien équipé. Très belle vue sur le jardin avec un espace de jeux pour les enfants. Les propriétaires sont très accueillants et seront aux petits soin pour vous ! Les tarifs sont compétitifs ! Nous reviendrons certainement pour nos prochaines vacances!

Prachtige plek.

Rob Brandse
1-8-2018

Hele mooie plek en een prachtig uitzicht.

mooi,gastvrij,warme ontvangst,zeer schoon.

Henk van Roozendaal
27-6-2018

2 geweldige weken. Dankzij de gastvrouw en heer die niets aan het toeval overlaten,en zonder merkbare aanwezigheid bijdragen aan zo,n gouden randje

rondom verblijf op dit heerlijke eiland!

Regelrecht een aanrader.

toppers!

renske veldhuizen
26-6-2018

De ligging is top en alles is goed verzorgd.

ook de eigenaren zijn super aardig en betrokken bij alles.

altijd een goed verblijf met super lieve mensen

veldhuizen
26-6-2018

super verblijf bij de fjoertoer!!!

Een heel erg fijn verblijf

Stefan en Marieke Konings
25-6-2018

Wat een geweldig fijn verblijf gehad. Ons appartement (Otium) was keurig netjes en verzorgd. Ook de tuin om de Hoeve heen is prachtig. Fijne boxspring bedden, een mooi uitzicht op de waddendijk en terras op het zuiden, mooie keuken en alles wat we nodig hadden was aanwezig. Ook niet geheel onbelangrijk, het echtpaar dat dit runt is ontzettend gastvrij en vriendelijk. Wij hebben werkelijk geen minpunten.

Mariska Duivestein
22-6-2018

Weer een heerlijk midweek in Vita verbleven. Al jaren een super adres tijdens Oerol. Mooie locatie, super schoon en prettig ingericht. Inventaris is meer dan compleet, volgend jaar komen we heel graag weer!

Fantastisch verblijf. Aanrader!

Lucienne van Doorn
22-6-2018

Ieder jaar weer een superfijn verblijf tijdens Oerol. We komen al jaren graag te gast. Vriendelijke ontvangst, schoon appartement, centrale ligging, uitgebreide inventaris, fijn terras. Echte aanrader voor een mooi verblijf op Terschelling!

Geweldig!

Jan Willem Overwater
22-6-2018

Op een prachtige locatie in het centrum van het eiland. Mooie appartementen met fijne bedden. Alles is aanwezig en goed verzorgd. Heel aardig echtpaar, staat altijd voor je klaar. De beste Terschellinger experience wat ons betreft. Volgend jaar weer!

Geweldig

Valk/Lanting
8-6-2018

Alles was geweldig. Schoon, goede inrichting. Heerlijk weer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hoeve Stortum Terschelling in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hoeve Stortum Terschelling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hoeve Stortum Terschelling scoort een 9.49 uit 10 op basis van 160 reviews.