Appartement Hoeve Stortum Terschelling

148 reviews over Appartement Hoeve Stortum Terschelling in het Nederlands

Geweldig

Valk/Lanting
8-6-2018

Alles was geweldig. Schoon, goede inrichting. Heerlijk weer.

Terug naar Hoeve Stortum

Anita en Erik Vollenbroek
17-5-2018

Samen met vrienden terug naar Terschelling en terug naar Hoeve Stortum. Jaren geleden deze locatie vaker bezocht, toen was het al een bijzonder mooie locatie, maar nu nog meer. De locatie is nog steeds prachtig, mooi gelegen tussen West en Midsland. In het huisje ontbreekt het aan niets, van oven/magnetron tot vaatwasser. Lekkere bedden en mooi terras met prachtig uitzicht over de polder en de schapen op de waddendijk.

Marjolein en Jacco zijn zeer gastvrijheid en behulpzaam, bedankt daarvoor.

Na zo'n ervaring vraagt het om een herhaling, dat gaan we zeker doen.

Het voelt als thuiskomen in een heerlijke omgeving

Fam. Rompelaar
11-5-2018

Het voelde na meer dan 20jr weer als thuiskomen.

De geweldig opgeknapte vakantiehuisjes in de vertrouwde omgeving gaven direct een heerlijkvakantiegevoel. In de huisje Amplus ontbreekt het aan niets; goede bedden (incl een elektrische boxspring), een keuken met groot gasfornuis en vaatwasser en een badkamer met heerlijke vloerverwarming. Het is een accommodatie met een grote (speel-)tuin voor een onbezorgde vakantie.

Wij hebben er erg genoten, kunnen dit van harte aanbevelen en komen er zeker nog een keer terug.

Marjolein en Jacco van harte bedankt voor jullie gastvrijheid en tot een volgende keer.

Heerlijk!

Hartemink
10-5-2018

Heerlijk schoon huisje. Complete keukeninrichting. Fantastisch ruim speelveld achter de appartementen waar ook kleine kinderen veilig kunnen spelen. Heerlijke bedden. Vriendelijk ontvangst.

Geweldig weekend, even lekker er tussenuit

Huisman
28-4-2018

De vakantie begint al zodra je op de boot stapt en bij aankomst in het appartement hoef je verder niks meer te doen. De bedden waren al opgemaakt en er stond een kleine attentie op tafel. Een goede binnenkomer. Wij hadden voor het hele weekend fietsen gehuurd en door het goede weer konden we lekker het hele eiland verkennen op de fiets. Wij zullen hier zeker nog eens weer komen.

Helemaal goed.

Thea
11-4-2018

Wat ik wel goed vond? Alles . Heel goed verzorgd. Alles lekker schoon.

Je kunt merken dat het met veel plezier en aandacht word verhuurd.

Fantastisch!

Annelieke
10-4-2018

Fijn appartement op een rustige locatie en toch lekker centraal gelegen .

Gelijk geboekt voor een volgend bezoek

Sylvia
9-4-2018

Heerlijke plek , mooi centraal gelegen , supervriendelijke eigenaren

Heerlijk rustig

Huisje gezellig , alles aanwezig, je mist niks en alles is fris en schoon

een aanrader

Lianne
9-4-2018

Laag drempelig , relext, schoon en net huisje.Jacco had de boodschappen(via boodschappen service)al in de koelkast gezet, de wijn en het bier was al lekker koud toe we op vrijdag aan kwamen.

De beheerders zijn een leuk stel mensen die enthousiast bezig zijn om het je naar de zin te maken.

Geweldig verblijf en prachtig eiland

Familie Both
2-4-2018

Goed contact met de verhuurders. Gaven antwoord op al onze vragen en waren erg behulpzaam. Reageren snel terug op je mail.

Het appartement was schoon en de bedden netjes opgemaakt.

Alles was aanwezig voor een goed en leuk verblijf.

Grote tuin voor de kinderen om te spelen met speeltoestellen, zandbak en trampoline.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hoeve Stortum Terschelling in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hoeve Stortum Terschelling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Hoeve Stortum Terschelling scoort een 9.51 uit 10 op basis van 151 reviews.