Appartement
9,5

177 reviews over Appartement Hoeve Stortum Terschelling in het Nederlands

Heerlijk verblijf, schoon en zeer compleet.

Mariska,
17-3-2019

Heerlijk vakantie app op t mooie Terschelling. Gunstig gelegen tussen West en Midsland in. Gelijk vriendelijk welkom geheten door de eigenaar en over het app ook alleen maar lof. Mooi speelveld voor de kids ook.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

In een woord geweldig.

Marjan Richèl Grasman,
11-3-2019

Heerlijk weekend gehad op Terschelling , op een mooie locatie. Het appartement was ruim , mooi, schoon, netjes .Vriendelijke eigenaren . Wij hebben het er heel goed naar ons zin gehad. Wij gaan er zeker weer naar toe .

Gereisd met partner in maart 2019

We hebben weer een prachtige week gehad!

Ylsa Lootsma,
23-2-2019

Heerlijk appartement met prachtig uitzicht!! Voor de tweede keer bij Hoeve Stortum, vorig jaar appartement medius nu Vita!! Nu ook weer erg genoten van een comfortabel en schoon appartement!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

Helemaal TOP👌🏻

Edward van de braak,
21-2-2019

Ik ben met me 2 kinderen 4 en 6 jaar. Een lang weekend na Terschelling gegaan. We hadden geboekt bij hoevestortum daar eenmaal aangekomen werden we super ontvangen. Appartement was zeer ruim schoon en voor kinderen ook leuke spelletjes in de kast helemaal top 👌🏻. We hebben ondanks dat winter periode was ons super vermaakt lekker uitwaaien op het strand en gewoon helemaal bijkomen. Ook de speeltuin van de hoevestortum was dik voor mekaar daar hebben de kinderen ook veel gespeeld.het is echt een aanrader en wij komen er dan ook zeker weer terug helemaal top 👍🏻👍🏻 Tot snel

fantastich

Chris Hempenius,
21-1-2019

dat het een mooie lokatie is

Gereisd met vrienden in januari 2019

Alles omvattend mooi

Tamara Veldhuis,
16-1-2019

Zijn één weekend wezen helpen om het eiland weer schoon temaken. De grasvrijheid was super. Arpatement super mooi en ruim. De twee persoonsbed sliep fantastisch, mijn twee kinderen van 13&10 jaar wouden het bed niet meer uit. Wat een mooie locatie. Alles omvattend.

écht vakantie

Rob Kroes,
6-1-2019

Voor het tweede jaar op rij verbleven we een week met twee kinderen in een appartement van Hoeve Stortum. Vorig jaar zaten we in Medius, dit jaar in Otium. De appartementen zijn netjes ingericht, schoon en rustig gelegen. We hadden uitzicht op een groot speelveld met daarachter de waddendijk. De badkamer was volledig vernieuwd en had lekker warme vloerverwarming. De zeer vriendelijke eigenaren wonen in dezelfde boerderij en zijn er als je ze nodig hebt. De huurfietsen van Tijs Knop stonden klaar bij het appartement bij aankomst en konden we laten staan bij vertrek. Geen gedoe meer met fietsen ophalen en inleveren. We hebben een heerlijk verblijf gehad in deze prachtige accommodatie.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

Het was top en we komen weer terug!!

Fam Meekels,
5-1-2019

Dat je erg vriendelijk wordt ontvangen door de eigenaren. Er ligt bij binnenkomst van het appartement altijd een attentie klaar en bij ons was er kerstversiering aanwezig dat het extra feestelijk maakte om de vakantie te starten.

De eigenaren denken mee als je iets nodig hebt en laten je weten als er iets speciaals op het eiland gaat gebeuren.

Het appartement zelf is schoon en alles is aanwezig om vooral te kunnen genieten met elkaar.

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Aanrader!

Margreet,
29-12-2018

Wij vierden kerst op Terschelling in een comfortabel appartement. Knus, warm, schoon, gezellig en van alle gemakken voorzien. De hartelijke eigenaren staan te allen tijde klaar voor hun gasten. Wij komen zeker terug op Hoeve Stortum!

Gereisd met oudere kinderen in december 2018

Fantastisch!

Rien en Hanneke Noorlander,
19-11-2018

Prachtig appartement met grote tuin met speelruimte voor kinderen.

Alles ziet erg keurig en gezellig uit.

Fantastisch uitzicht en heel vriendelijke mensen zijn Jacco en Marjolein.

Een adres om zeker volgend jaar weer terug te komen.

Gereisd met partner in november 2018

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hoeve Stortum Terschelling in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hoeve Stortum Terschelling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.