Appartement Hoeve Stortum Terschelling

Appartement
Appartement Hoeve Stortum Terschelling
9,5

165 reviews over Appartement Hoeve Stortum Terschelling in het Nederlands

Een toplokatie op het mooiste waddeneiland.

Fam. Bos
21-10-2018

We hebben in de herfstvakantie met z'n viertjes een volle week in appartement Medius van Hoeve Stortum gezeten. Het appartement is modern, praktisch en smaakvol ingericht. Bovendien van alle gemakken voorzien en was keurig schoon bij aankomst. De Hoeve is mooi centraal gelegen op het eiland en daarom een prima uitvalsbasis om lekker te wandelen, fietsen, shoppen of boodschappen doen. De verhuurders Jacco en Marjolein zijn vriendelijke mensen, wonen bij de appartementen en houden de zaken keurig op orde, maken op z'n tijd een praatje maar zijn zeker niet opdringerig. We hebben een fantastische week gehad (mede door het geweldige weer) en komen zeker nog een keertje terug op Hoeve Stortum.

‘Thuis op Terschelling’ ten top

Carolien
16-10-2018

Heerlijk appartement (Amplus), klantvriendelijkheid staat bovenaan. We waren met 4 volwassenen, 1 baby en 1 kind. Aankomsttijden wisselden ivm wijziging boottocht. Dit was geen probleem en we konden met onze jonge baby eerder terecht (erg fijn). Dan is voor onze samenstelling het enige kleine minpuntje dat er een stapelbed is en maar één tweepersoonsbed en ach als dat dan ook het enige is wat je kunt benoemen ;-) Het appartement is schoon, fijne keuken met groot fornuis+grote oven. Goed gevulde kast met spelletjes en boeken. Je kunt gebruik maken van de gezamenlijke wasmachine en evt babyspullen zoals campingbedje en kinderstoel. Prachtig uitzicht richting de dijk (wadzijde) met groot speelveld met trampoline, schommel, wipwap etc. Kleine basisdingetjes zoals koffie/thee, cupjes boter, suiker (mogelijk van vorige ‘bewoners’) waren aanwezig. Fijn, voordat de boodschappen binnen zijn. Rustig maar centraal gelegen tussen West en Midsland

Genoten

Elise
13-10-2018

Lieve mensen, heerlijk rustig, mooi appartement . Kids hebben lekker kunnen spelen en wij hebben lekker kunnen relaxen 🤩

fantastische plek met zeer gastvrije mensen

Evert Sakko
11-10-2018

Al jaren een fantastische plek en een feest om er volgend jaar weer naar toe te gaan.

uitmuntend hulp personeel

hjaw van hal
3-10-2018

mensen moeten echt weten, dat ze op hoeve stortum in een gespreid bedje komen,ideaal voor voor gezinnen met kleine kinderen, en voor senioren vanwege de rust,jacco en familie zijn het baken voor de klanten,niet opdringend, en als er hele kleine dingen spelen,wordt dit gelijk opgelost, wij hebben in Vita een week gezeten,ik kom al 50 jaar op terschelling ,maar deze appartementen voldoen aan alle wensen, ik kan mij niet voorstellen dat er nog mopperaars hier zijn geweest,en ik bewonder de inzet van de eigenaren die uit gaan van de klant en niet voor eigen gewin,ook kan ik er geen touw aan vast knopen,dat ze in 2017 de 3e prijs wonnen,en volgens mij had dit de 1e plaats moeten zijn, kijk bij de reacties,klanten komen jaren en jaren hier terug,hulde hulde ,dit is ondernemersschap zoals het hoort, de klant is koning,houden ze dit in stand,dangaan ze nog hoger stijgen op de quotelijst, en dat zou volkomen terecht zijn.

perfecto,

hjaw van hal

We komen in april terug.

Wil en Frits
1-10-2018

Gastvrij, schoon, mooie ligging (prachtig uitzicht).

Even er op uit? Dan is dit zeker een aanrader

Winda Jensma
3-9-2018

We zijn voor de tweede keer een weekje in Otium geweest. De bedden liggen heerlijk. Mooi afgeschermd terrasje met verstelbare stoelen. Prachtig uitzicht op de mooie tuin en ideaal voor kleine en de wat oudere kinderen. De eigenaars zijn heel erg vriendelijk en gastvrij. We komen zeker nog een keertje terug.

Geweldig

Tamara Veldhuis
2-9-2018

Een Woord fantastisch. Heb nog nooit zulke lieve mensen ontmoet. De eigenaren doen dit met passie. De lokale is erg mooi en schoon. Ze krijgen van mij een dikke vette 10

Colinda
1-9-2018

Het was gewoon weer fantastisch!

Alles tip top in orde !

Prachtige plek.

Rob Brandse
1-8-2018

Hele mooie plek en een prachtig uitzicht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Hoeve Stortum Terschelling in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Hoeve Stortum Terschelling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.