Géén boekingskosten

Appartement info

Meer appartement info

213 Reviews over Hoeve Stortum Terschelling

• 10Thijs ter Harmsel02-10-2020

Het is hier fantastisch echt een aanrader!

We zaten in appartement Medius. Mooi appartement rustig gelegen. Netjes en schoon. Overdekte fietsenstalling met stopcontacten waar je gemakkelijk je accu van de fiets kan opladen. Beheerders zijn gastvrij en geven leuke tips om te doen in de buurt. Wij hebben ons zeker vermaakt hier en komen ook zeker weer.

• 9Femmy en Theo01-10-2020

Aanrader

Erg te spreken over deze heerlijke plek. Wat een ontzettend fijn appartement, prachtig uitzicht, schoon en gezellig. Genoten in deze toch gekke tijd. Aanrader!

• 10Roland13-05-2020

heerlijke week gehad

Alles zeer netjes en goed verzorgd. Mooi appartement op een super locatie! Op aanraden van de eigenaresse een elektrische fiets gehuurd wat inderdaad een heel goed idee is. veel van het eiland kunnen zien kom hier zeker vaker!!

• 10Edward21-02-2020

Wij Komen Zeker Terug 👌🏻👍🏻💪🏻

Terschelling echt iets om elk jaar weer terug te komen👌🏻 Ik en me dochters gaan elk jaar na hoeve storthum en zitten Dan in amplus echt een top appartement... is heel ruim en was ook nog eens weer net verbouwd nieuwe tafel en stoelen zitten top👌🏻 We hebben ons weer super vermaakt op het eiland 🌴 en zijn weer lekker bijgekomen... super bedankt Fam kort alles was goed geregeld alles schoon en fris en zeker na wens.. We hopen snel nog eens een vakantie bij jullie te boeken... kinderen lekker gespeeld in jullie mooie speeltuin...

• 9Meekels14-01-2020

Gezellig, schoon, prettig en lekker warm!

Bij Hoeve Stortum kun je diverse appartementen huren. Er is vrij uitzicht en de eigenaren zijn erg gastvrij, benaderbaar en denken mee met de gasten. Je loopt binnen enkele minuten naar het Wad maar ook naar het meertje van Hee met het fijne bos- en duingebied. Wij zaten in appartement Amplus. Een aanrader want het is een ruim appartement. Perfect voor een gezin met oudere kinderen. De grote tuin met speelveld is goed gebruikt door onze kinderen!

• 10Pwm Verweij14-01-2020

Onbeschrijfelijk geluksgevoel ervaren!

Voelde me welkom. De rust voelde ik bij binnenkomst. Fijn appartement met zn twee of vier. Van alle gemakken voorzien, in een fris landelijke stijl, sober en stoer! En verrukkelijke bedden😍. Gebruik van wasmachines etc tegen een normale vergoeding. Spelletjes speelgoed tuinspullen voldoende aanwezig in een aparte ruimte. Heel fijn🙂. En het uitzicht😍❤😍 wij voelde ons gelukkig daarvan te mogen genieten. Verslavend mooi! De eigenaren zijn aardig, behulpzaam indien je wilt. Op de achtergrond als je dat liever hebt. Wij komen terug!!!

• 10Esther Scheffer27-12-2019

Fantastische verblijf

Erg fijn huisje, leuke attentie en zelfs kerststukje bij aankomst. Het uitzicht is geweldig... voor de kids mooie speelweide en aan alles is gedacht; wasserette, vaatwasser en vloerverwarming in de douche badkamer Super netjes onderhouden dus ja wat wil je nog meer! Wij hebben alvast weer geboekt. Erg vriendelijk en gezellige eigenaren.

• 9Fam v Rijsingen03-12-2019

Echt Terschelling!

Centrale ligging, heerlijk vrij uitzicht, huisdieren toegestaan. Vriendelijke en behulpzame gastheer.

• 9Greetje en Hans van Beusichem27-09-2019

Superfantastischmemorabel.

Ik en mijn vrouw hebben een week in het appartement Otium van hoeve Stortum gelogeerd. Dit appartement paste ons als een jas. Het zat gegoten. Wat kan ik over deze verblijfplaats zeggen. Woorden schieten te kort. Het was AF!! De indeling, het meubilair, het sanitair, de bedden. Het was warm, comfortabel, sfeervol, compleet. En de gastheer en gastvrouw uiterst vriendelijk, en behulpzaam. De ligging van de hoeve is subliem. It is a good place to be!!!

• 10Clementine en Evert22-09-2019

sssst, niet verder vertellen :]

Al meer dan 10 jaar ons adres en het is niet te omschrijven hoe mooi!!! Uitzicht,verblijf, gastvrouw en gastheer alles in 1 woord geweldig.

Appartement Hoeve Stortum Terschelling info

• CafeNiet beschikbaar