Vakantiehuis

3 reviews over Vakantiehuis Hendrika (Midsland Noord) in het Nederlands

Jaren 70 huisje

MP
28-4-2018

Het huisje is ruim en prachtig gelegen aan de rand van het duingebied. Het is wat gedateerd. Het feit dat er plastic op het bed lag ter bescherming van de matrassen vonden we ronduit vervelend. Het huisje op zich was schoon. Dat gold echter niet voor de keukenkastjes. Het serviesgoed was veelal beschadigd. Dit huisje kan wel een update gebruiken. Een beetje verzorging en het huisje is weer helemaal oké.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi huisje om tot rust te komen

joris92
22-5-2011

Tijdens mijn bezoek ben ik erg tot rust gekomen en heeft het een ideale ligging tussen de bomen en vlakbij de duinen en een dorpje

Gereisd Met vrienden in juli 2010

het was een topper

fam op den dries en fam hofhuis
7-5-2011

het was geweldig het huisje vodeed aan al onze wensen. voor de kinderen was het grote grasveld ideaal om te voetballen ook voor de ouderen was het heerlijk om lang uit op het gras te liggen. en we kregen elke dag bezoek van een fazant die kwam ff kijken , best grappig

Gereisd Met jonge kinderen in april 2011

Vakantiehuis info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Hendrika (Midsland Noord) in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Hendrika (Midsland Noord) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.