Appartement Heestervin

5 reviews over Appartement Heestervin in het Nederlands

Uitstekend verblijf

Jhlf,
6-8-2018

Leuk appartement, comfortabel en centraal tussen de dorpjes. Vriendelijke gastgevers. Prima bedden en ruim. Inventaris ruimvoldoene voor 4 personen en van goede kwaliteit. Tijdens de hete julidagen bleef het binnen aangenaam. Vlakbij bushalte. Ligt aan een doodlopende weg, dus rustig gelegen

Gereisd met partner in juli 2018

Uitstekende ligging. Rustig. Veel privacy.
Gezellig en comfortabel ingericht. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ruim, schoon, leuk ingericht. Goede ligging op het eiland. Rustig gelegen. Leuk tuintje. Vriendelijke verhuurders. Een echte aanrader.

Gereisd met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Ligging op fietsafstand van alle dorpjes, zee en bos. Alles aanwezig voor een comfortabel verblijf. Heerlijk rustig. Gezellig ingericht. Een aanrader dus.

2007

Een geweldig onderkomen voor 4 personen

A.Post
26-4-2007

Een geweldig onderkomen voor 4 personen. Het ligt bijna midden op het eiland dus kun je alle kanten op. Het appartement is heel erg geschikt voor 2 volwassene + 2 kinderen. Alles wat je nodig bent is aanwezig. De verhuurders zijn bijzonder gastvrij. Het is een echte aanrader voor een verblijf op Terschelling.

Gereisd familie in Thu Jun 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Heestervin

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Heestervin in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Heestervin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.