Hostel H2O Hostel Terschelling

Hostel H2O Hostel Terschellingsterster

8.4Fantastisch

Nederland, Waddeneilanden, Terschelling

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor H2O Hostel Terschelling voor je op een rij gezet:

Hostel info

• Kinderopvang
Meer hostel info
Tonen op kaart

10 reviews over Hostel H2O Hostel Terschelling

• 9A.15-11-2015

Heel gezellig!

De prijs-kwaliteitverhouding van het H2O Hostel is erg goed. Je hebt voldoende vrijheid; je kunt aankomen wanneer je wilt en het zo laat maken als je wilt (voor gasten is de hoofddeur altijd open). Ook kun je zelf koken en ontbijt maken. De sfeer in het gezamenlijke gedeelte is erg gezellig, de eigenaar komt regelmatig langs om te kijken en een praatje te maken, en niet onbelangrijk: om de houtkachel aan te steken. In dit gedeelte vind je ook heel veel dvd's, tijdschriften en boeken. In je eigen kamer heb je veel privacy, omdat er tijdens je verblijf niemand binnenkomt om schoon te maken. Wel kregen we na een paar dagen nieuwe handdoeken aangeboden. De kamers en het sanitair zijn schoon, op een enkele spin na. De bus stopt vlakbij het hostel, wat erg fijn is als je een zware reistas mee hebt.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 9Jessica06-08-2015

Fijne dagen gehad, aanrader

Leuk ingerichte hostel, eigen bad/slaapkamer met een ruim terras. Daarnaast kun je gebruik maken van alle voorzieningen wat het hostel biedt zonder extra kosten te betalen, denk aan: koffie, thee, keuken, koelkast, vuurkorf, bbq enz. Doordat jezelf moet inchecken doormiddel om de sleutel van het bord te pakken, geeft dit een vertrouwd gevoel. Eerst dachten wij wel: wat gek, later bedachten wat dat dit de ideale manier is.. het hostel geeft je zelf de kans om dingen te doen. Zeer gastvrije! Daarnaast zijn de kamers prima maar niet luxe, televisie hebben wij deze dagen alleen wel gemist, wifi daarin tegen deed het uitstekend. Ligging is prima, met 2 min lopen kun je al fietsen huren. Tip: ontbijt om de hoek! 6 euro p.p uitgebreid en lekker ontbijt voor de mensen die zelf tijdens hun vakantie niks willen klaarmaken;)

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Ceetje23-09-2013

Schoon, gezellig gastvrij

De kamers zijn schoon en de bedden zijn erg goed. De formule die ze hanteren met een gezamenlijke keuken en woonruimte stond ons erg aan. De sfeer was daardoor heel gemoedelijk en je blijft baas over je kosten omdat jezelf alles aanschaft van eten en drinken. Koffie en thee waren gratis. Zeker voor herhaling vatbaar.

Jelte Arntzen, Eigenaar, 10-07-2014

Hartelijk bedankt voor jullie positieve beoordeling! Erg leuk om te lezen! Graag tot de volgende keer!

Gereisd met oudere kinderen in september 2013

• 5Klaas19-09-2013

Niet voor herhaling vatbaar

In 4 dagen niemand van het hotel gezien, behalve bij het afrekenen, natuurlijk. Bij binnenkomst moest ik de sleutel van een bord pakken; "zelf inchecken" en maar op zoek naar mijn kamer. De geroemde gastvrijheid is aan mij voorbij gegaan. Zoals gezegd: in vier dagen niemand van het hotel gezien. Geen gastvrij onthaal. Geen ontbijt, geen koelkast op de kamer (op de site staat "geniet van uw zelf meegebrachte wijn), sfeerloos, geen TV op de kamer, geen shampoo, geen badschuim, bedden worden niet opgemaakt (niet erg, maar getuigt m.i. van onverschilligheid). De stoelen op mijn terrasje waren erg smerig en moest ik eerst schoonmaken. Uit alles blijkt dat men met zo weinig mogelijk inspanning een hotel wil runnen. Prijs-kwaliteit verhouding is slecht. Voor het zelfde geld kun je naar een hotel met ontbijt, waar de bedden worden opgemaakt, waar men shampoo enz. van het hotel aanbiedt, waar een koelkast en TV op de kamer is en waar iemand achter de balie is, die je ontvangt en wegwijs maakt.

Jelte Arntzen, Eigenaar, 10-07-2014

Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons dat ons hostel niet de juiste keuze voor u was. Het is goed dat u voor volgende gasten aangeeft wat ze wel en niet kunnen verwachten. Wij moedigen iedereen altijd ook aan onze pagina met belangrijke info te lezen op onze website. Wat u miste in het hostel wordt echter niet veroorzaakt door onverschilligheid maar is duidelijk een bewuste keus. Vandaar ook de naam hostel in plaats van hotel. Juist deze eigenschappen (vrijheid, privacy en rust) worden door onze gasten erg gewaardeerd. We proberen altijd deze zaken zo goed mogelijk te communiceren van tevoren. Het spijt ons echter dat u hier niet op de hoogte van was. We begrijpen dat u op een meer traditioneel hotel pension gehoopt had en als u weer naar Terschelling komt bent u van harte welkom om van onze kennis op het eiland gebruik te maken bij het zoeken naar de ideale accommodatie voor u!

Alleen gereisd in augustus 2013

• 8Marc27-10-2012

super

super gastvrij, altijd tijd voor een praatje, of even vragen hoe de dag was enz. het ontbijt was heerlijk, (beter als verwacht) kamer was mooi schoon bij binnekomst alleen was de douche in slechte staat. de ligging op zich was prachtig alleen wel jammer dat het aan de andere kant van het eiland ligt.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 10Marjolein Schut23-07-2012

Uiterst rustig en sympathiek hostel

Aan het einde van een min of meer doodlopende straat in Hoorn gelegen hotel. (waarom het hostel heet?). Keurige, schone kamers; wellicht wat aan de kleine kant. Met uitzicht op het wad (in ons geval). De woonkamer/ tv deel je met andere gasten; daar tegenover staat dat je eindeloos koffie en thee mag zetten en drinken. Een oase op het -in de zomervakantie- zo drukke Terschelling.

Gereisd met partner in juli 2012

• 8M.29-09-2010

Gastvrij en mooi!

Als je een 5 sterrenhotel bent gewent, moet je er niet heen gaan, dan valt het tegen. Het heet ook niet voor niets een "hostel" en geen hotel ;) Ik ben hier 2 keer in 1 zomer geweest en heb het heel erg naar mijn zin gehad. De eigenaren staan altijd voor je klaar en het zijn eenvoudige maar mooie kamers. Ook het ontbijt is eenvoudig maar erg lekker!!

Gereisd met partner in januari 2010

• 0ellen18-09-2010

nooit meer

je moet er van houden maar voor ons nooit meer. Het geheel ziet er wat ons betreft er sober en niet echt netjes uit. Met uitzicht op koeien en aan de binnenkant manege met paarden was dit voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar

Gereisd met partner in september 2007

• 10Fam Huizinga24-07-2010

Superrrrrrrrrrrrr!!!!!

Als je hier bent geweest wil je nooit meer ergens anders heen. De prijs kwaliteit is buitengewoon. De eigenaar en eigenaresse zijn bijzonder gastvrij. Dit hostel is gewoon normaal geen poes pas en lekker relax. Je kan lekker je gang gaan. Niks moet en alles mag!! Zeker een aanrader. Wij gaan al zo lang naar deze accommodatie dat we niet meer anders willen!!

Gereisd met partner in juli 2010

• 8gerwin31-07-2009

warme gastvrijheid

voor deze prijs echt een aanrader. nergens vind je voor deze prijs op het eiland een kamer met eigen sanitair. het personeel is heel aardig en ze nemen altijd tijd als je een praatje wilt maken.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast / Minibar, Koffie en thee

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Terras, Tuin
      • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportSurfen