Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jelle's Plak

Vakantiehuis
Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jelle's Plak
8,9

242 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jelle's Plak in het Nederlands

Jelles Plak is echt thuis komen op Terschelling.

aelsinghorst@hotmail.com
16-4-2018

Het zijn hele fijne moderne, smaakvol ingerichte kamers. Je slaapt onder de gemeenschappelijke woonkamer. Dus als de groep naar bed is, is het muisstil.

zeer aan te raden!

Dorien
14-4-2018

Alles is fantastisch aan Jelle's Plak. De gezellige kamers zijn heerlijk rustig, met goede bedden en een fijne douche en de gemeenschappelijke ruimte met lekkere banken en een kachel voelt aan als thuis. Ook is er is een grote buitenruimte met ligstoelen en vrij uitzicht. Het ontbijt was zeer riant en de gastdame en heer zijn erg relaxed en zeer gastvrij. Zeer aan te raden!

Geweldig ,gastvrijheid staat hoog in het vaandel.

gerrie de vaal
10-4-2018

Alleen maar een goede ervaring !! Kan deze accommodatie dan ook zeer aanbevelen . Heerlijke grote tuin, fijne grote huiskamer. Prima bedden !!

Fantastisch!

Inge van Vuuren
10-4-2018

Enorme gastvrijheid en klantvriendelijkheid! Je voelt je enorm welkom en zij doen er alles aan om het je naar de zin te maken!! Een echte aanrader!!!Fantastisch

Een "plak" om nooit te vergeten!

Hedi
10-4-2018

Heel mooi uitzicht! Fijne plek! Enorm goed ontbijt en een herbergier in hart en nieren die je verwend

Comfortabele kamers met eigen douche en toilet, ruime groepsruimte met alle voorzieningen om te koken, kletsen en/of gezellig te borrelen. Maar vooral ook warme en lieve gastheer en gastvrouw die je het verblijf extra aangenaam maken!

Kortom fantastisch, er is veel mogelijk.

Marie-Louise
10-4-2018

De locatie is goed bereikbaar, het is er schoon en er is veel mogelijk tav maaltijden etc. We zijn erg verwend, de betrokkenheid was groot, kortom zeer aanbevelenswaardig. Onze groep heeft direct doorgeboekt!

In 2019 weer!

Anya Wiersma
10-4-2018

Ontzettend gastvrij! Heerlijke plek om te zijn; zowel binnen als buiten in de erg fijne tuin. Ontbijt: ontzettend lekker!!

super

paul vd hofstede
30-12-2017

gezellige locatie, goed geoutilleerd huis, gezellige gemeenschappelijke ruimte, leuke verhuurders, alles tip top, en lekkere douches en bedden!

Sfeervol, Relaxed en Gastvrij!

Marjolein Staal
30-12-2017

Wij hebben de Kerstweek met onze 6 volwassen kinderen + aanhang (leeftijd 17 t/m 30 jaar) in Jelles Plak doorgebracht. Verder waren mijn zus en broer met hun gezinnen ook een aantal dagen aanwezig. Jelles Plak was helemaal versierd in Kerstsfeer en zag er super gezellig uit.

De tweepersoons slaapkamers zijn prachtig en hebben een lekkere luxe douche en wc op de kamer en heerlijke bedden die je als je wilt tegen elkaar kunt schuiven.

De zolder is ingericht als een grote huiskamer met gezellige zithoek en openhaardkachtel, grote eettafels, chillplek voor de kleintjes met spelletjeskast en open keuken. De keuken is van alle gemakken voorzien en een kleine startvoorraad met o.a. koffie, thee, olie en allerlei kruiden is aanwezig.

De akoestiek van de woonzolder is heel prettig door het balkenplafond dat het geluid dempt, waardoor het met 20 personen niet klinkt als in een druk kippenhok. Jelles Plak is een prima stek en heel geschikt voor een familieweek, het is van alle gemakken voorzien en daarbij komt dat alles bespreekbaar is met de zeer vriendelijke eigenaren Tanja en André.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jelle's Plak 8.9 10 242 .