Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jelle's Plak

8,9

225 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jelle's Plak in het Nederlands

Geweldig, vriendelijk, rustgevende locatie

Robert, 8-12-2017

Wat was er eigenlijk niet goed. Was een super locatie met vriendelijke beheerders. Gewoon een superlocatie om met een groep te veblijven.

De keukenbrigade was onder de indruk van de keuken-tools en pannen.

We hebben met zijn 16-en een geweldig weekend gehad.

Hier weet men wat 'hospitality' betekent

Dick, 6-11-2017

Uitstekende kamers met eigen douche en toilet, van alle gemakken voorzien.

Prettige groepsruimte met keuken waarin met gemak een maaltijd voor 15 tot 20 mensen kan worden bereid.

Liefst elk jaar!

Manon Maatje, 6-11-2017

Een eigen douche met wc bij je kamer (en bij elke andere kamer) zeer goede matrassen en bedden, lekkere stille slaapkamer.

Ruime woonkamer met open keuken. Fijne houtkachel. De ruimte is gezellig en praktisch. Prachtig uitzicht over de weilanden en de luchten. Sympatieke eigenaren.

Voelt als thuiskomen

Jan Volbers, 6-11-2017

Voor het derde jaar op rij bezoeken wij Jelles Plak in het weekend van de Berenloop. Vrijdagavond ontvangen met een heerlijke verzameling kaas en worst en na de halve marathon stond zelfs een versgebakken appeltaart op ons te wachten. De accommodatie is prachtig, optimale combi van gezamenlijkheid en privacy door de prachtige tweepersoons kamers. Keuken uitstekend geoutilleerd en buitengewoon hartelijke eigenaren

Uitstekend en goed geoutilleerd, kom steeds terug

Maarten Witteveen, 6-11-2017

Mooie ligging, schoon en een privé kamer in een groepsaccomodatie

geweldige locatie, hartelijke ontvangst.

Maria Maatje, 6-11-2017

Ik kan niks negatiefs bedenken. Goed vind ik:

Tanja en André zijn geweldig gastvrij. Fijne ontvangst met lekkere dingen en een drankje. Eigen kamer met douche en wc . Heerlijke bedden. Prachtig uitzicht. Gezellige woonkamer die groot genoeg is voor de hele groep. Goed toegeruste grote keuken, goede stereo-installatie voor de smartphone. We gaan met veel plezier elk jaar weer!

Perfecte locatie!

Marijke, 6-11-2017

Prettige kamers met wigen badkamer, geweldige ontvangst, ideale groepsruimte

Heerlijk comfortabel huis, gezellig, alles top

Rachel, 1-11-2017

Bij aankomst stond er een geweldige gourmet maaltijd klaar. Zeer goed verzorgd.

Slaapkamers comfortabel, met goede badkamers. Woonkamer van alle gemakken voorzien, heel gastvrije eigenaren.

Warme ontvangst, heerlijke verzorging

Marcel Lancée, 30-10-2017

Warme persoonlijk gastheer en -vrouw

Gezellig ruim vakantiehuis

Janine, 30-10-2017

Wij hebben onze herfstvakantie doorgebracht in Jelle's Plak. Dit is ons zeer goed bevallen. De eigenaren André en Tanja hebben ons erg warm ontvangen. Voor onze eerste avond hadden we een gourmet maaltijd bij hun besteld. Dit was tot in de puntjes verzorgd. Een goede start van de vakantie!

Het huis zelf is erg gezellig en comfortabel ingericht. De slaapkamers zijn beneden. Elke kamer heeft zijn eigen badkamer. Boven is een ruime woonzolder en je hebt vanaf hier een prachtig uitzicht op het mooie groene landschap van Terschelling. De tuin is erg ruim, waardoor onze kinderen hier heerlijk konden spelen. Kortom, we hebben een heerlijke week gehad. Bedankt Tanja en André!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jelle's Plak in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jelle's Plak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jelle's Plak scoort een 8.93 uit 10 op basis van 226 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: