Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jelle's Plak

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jelle's Plak
8,9

19 tips over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Jelle's Plak

Maria Maatje, 12-11-2015
Zeer geschikt voor een grote groep.
japke horn , 8-11-2015
prachtig uitzicht over de hele polder naar de waddendijk en bij helder weer ook Harlingen!
japke horn , 18-10-2015
voor een familie weekend, wat wij hadden, een perfecte lokatie, lekker buiten zitten, kinderen hebben alle ruimte en speel mogelijkheden, ruime kamers met eigen badkamer en wc..relaxed vertoeven!

Peter Abbink, 7-9-2015
Ga eens kijken en wat eten en drinken in het nabij gelegen wrakkenmuseum
Van Herwijnen, 26-7-2015
Een manege met huifkarverhuur, een kaasboerderij, een kinderboerderij, een pluktuin en een speeltuin liggen dichtbij.
Ambiq, 21-7-2015

De eigenaren zijn zeer gastvrij en helpen graag mee om oplossingen te bedenken.

Verder waren de handgemaakte salades bij de BBQ overheerlijk.

koole, 31-5-2015
Prima accommodatie voor familiefeest
Hetty, 28-4-2015
's Avonds (of 's morgens vroeg) ben je op de fiets zo bij de waddendijk om weide- en wadvogels te bekijken.
Teun van Gemert, 23-11-2014

een heel grote tafel bied ruimte om als groep samen te kunnen eten.

Om uit stappen te doen ideaal gelegen op ongeveer het midden van het eiland, wat maakt dat voor wandelen/fietsen het de perfecte uitvalsbasis maakt.

Teun van Gemert, 22-11-2014

mooie vernieuwde slaapkamers met douche en toilet.

volledig ingerichte woonkamer met keuken.

grote tafel om met groep gelijktijdig aan te kunnen eten.