Bed and Breakfast Groepsaccommodatie en B&B de Cyprian

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Groepsaccommodatie en B&B de Cyprian
7,7

9 reviews over Bed and Breakfast Groepsaccommodatie en B&B de Cyprian in het Nederlands

Zeer uitgebreid ontbijt. De kamer is netjes en schoon.Kleine maar nette douche/wc

Precies wat we wilden

Marieke
28-8-2016

Wij zochten een simpele betaalbare overnachting met een goed ontbijt om twee dagen te genieten van de tropische temperaturen op de wadden. We kregen precies wat we wilden. Een simpele maar prima kamer en een heerlijk ontbijt. De kamer is simpel en je moet douchen op de gang. Maar meer hadden we ook niet nodig en daar is de prijs ook naar. Beneden is een leuke gemeenschappelijke ruimte ingericht. Het ontbijt was super!!!! Veel keus en goeie koffie. Bij vertrek misten we de "alles naar wens geweest, bedankt en graag tot ziens" maar verder heel prima.

Op het laatste moment twee nachten geboekt omdat dochter graag naar Terschelling wilde. Er waren geen bijzetbedden meer, maar zelf een luchtbed meenemen mocht ook. Daarvoor kregen we bedlinnen. De kamer was klein, met een schuin dak (ca 3.80 x 2.30) met hierin een wastafel. Drie toiletten op de gang, en twee douches, allen keurig netjes. Vanwege het prachtige weer veel tijd buiten doorgebracht (fietsen). De wifi was geweldig. Ontbijt was genereus, veel keuze, lekkere yoghurt met cranberriecompote of vers fruit, meerdere soorten brood, ei, prima. Fietsen huren vooraf geregeld daardoor al fietsen bij de boot plus gratis bagagevervoer. Het enige minpuntje is de ligging aan de doorgaande weg. Auto's rijden best hard door Baaiduinen, overdag en 's avonds veel lawaai (omze kamer lag ook aan de voorkant) en je moet oversteken om bij het fietspad te komen (wat verder niet zo'n probleem was want de hoeveelheid verkeer valt wel mee). We hebben drie heerlijke dagen op Terschelling gehad!

top locatie

Eddy Wulfsen
29-9-2015

De cyprian is een toplocatie als je met een groep op vakantie wil op TerSchelling.

De accomodatie is netjes en er zit een geweldige keuken in.

De bazin is erg vriendelijk en staat altijd klaar als je vragen hebt. Daarnaast zoekt ze altijd naar een oplossing om je verblijf goed te laten verlopen.

Op het moment dat je een fiets wil huren kan in de buurt.

Wij gaan zeker volgend jaar weer.

gastvrij,netjes,lekker ontbijt

A W van Boxtel
25-7-2015

Wij hebben een heel fijne week gehad en de cyprian is een heel goed verblijf.

groetjes uit Brabant.

dit nooit meer

jeannette
26-5-2015

Zeer eenvoudig en onvriendelijke accomodatie!

De kamers erg klein, douche en toilet delen met vele kamers! Niet echt fris! Eigenaresse heeft weinig intresse in de gasten, bij binnenkomst alleen de vraag op welke naam er gereserveerd is. En jullie kamers zijn boven! Geen welkom of zoiets! Ze is er alleen smorgens tussen 8.30 - 10 uur met het ontbijt, verder niet gezien overdag of savonds.

Leuke plek!

wendy
26-10-2013

Wij waren hier met 6 personen een lang weekend en hebben het super gehad, ook het weer zat erg mee maar de plek was ook goed! Wij zaten niet in het hoofdgebouw maar in een soort houten huisje naast de speeltuin en daar zaten 3 kamers in voor 2 personen met allen een eigen douche en toilet, ideaal dus! Om t huisje heen 2 ruime zit gelegenheden en gezellig dorpje op 5 min fietsen!ontbijt was erg goed met diverse mogelijkheden en keuze!

lekker centraal en ongedwongen

marije kooijman
11-7-2012

gezellige en ongedwongen sfeer, het licht vrij centraal op het eiland dus je kan alle kanten op. Dus een heerlijke uitval basis voor een leuke vakantie.

kijk ook eens op de website

Cyprian is best leuk

laura
6-8-2011

Kamers zijn heel klein onder een schuin afdak.

Wij hadden een 2 persoons kamer maar helaas waren er 2 aparte bedden.

En geen ruimte om deze aan elkaar vast te zetten.

Heel erg eenvoudig.

Maar beneden is erg leuk erg gezellig spelletjes enzo .

De drankjes mag je zelf pakken en opschrijven.

Er is een hele mooie grote thuin aanwezig met stoelen en parasols.

Het ontbijt erg lekker met vers fruit en meerderen sorten brood en beleg.

De bus stopt voor het huis, met de fiets ben je zo in midsland gezellig dorpje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Groepsaccommodatie en B&B de Cyprian in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Groepsaccommodatie en B&B de Cyprian zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Groepsaccommodatie en B&B de Cyprian scoort een 7.71 uit 10 op basis van 9 reviews.

Acties

Acties voor Bed and Breakfast Groepsaccommodatie en B&B de Cyprian