Vakantiehuis Groepsaccommodatie Doeksen

6 reviews over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Doeksen in het Nederlands

Fantastische plek

Familie de Groot en ten Klooster
28-12-2014

Wij komen al jaren naar Groepsaccommodatie Doeksen en zijn zeer tevreden over de natuurlijke plek en prettige manier van omgaan met de gasten. Er is persoonlijke belangstelling. Hun humane manier van omgaan met de natuur geeft een prima resultaat in de uitvoering rondom de woonvoorzieningen.

De inrichting is eenvoudig, gezellig, schoon en functioneel.

De prijs is goed. Warme broodjes in allerlei soorten worden morgens, op bestelling, aangeleverd. Er is veel informatie beschikbaar over alles dat plaatsvindt op het eiland.

Dicht bij zee, een prachtige bestemming

Mirella Markus
30-3-2014

Dicht bij zee ligt op de mooiste plek van Terschelling. Goede rustgevende uitvalsbasis voor een wandeling of fietstocht. Café Hessel op 3 km, strandtent Heartbreak Hotel op 2 km. De inrichting is zeer functioneel en schoon. Het ontbijt op de kamer verrukkelijk met hartig en (huisgemaakt) zoet beleg. Vriendelijk personeel dat bewust met het milieu bezig is. En een super grote tuin waar je altijd wel ergens uit de wind kan zitten. Zeer geschikt voor groepen, gezinnen en echtparen.

Prima plek voor mensen die rust zoeken!

Hans Hoorn
26-7-2013

Prima maar eenvoudig accomodatie,ben je op zoek naar luxe dan niet doen,ben je op zoek naar een prima slaapplaats met heerlijk ontbijt dan zeker een aanrader.

Je zit rechtstreeks aan het duin en op 5 á 10 min fietsen van het strand,voor wie onbekend is met het eiland de dichtstbijzijnde (buurt)super zit zo een 6 km verderop dus auto of fiets is wel een aanrader.

Het complex bezit een giga grote tuin met diverse zitjes(niet allemaal even mooi)en er is een speeltuin voor kinderen al is die enigszins gedateerd.

Personeel(volgens mij ouder echtpaar met 2 dochters)is zeer behulpzaam.

We hebben genoten

H Frericks
22-7-2013

Prachtige plek, vriendelijke ontvangst, behulpzaam. Zag er netje uit en het ontbijt was heel goed! We komen nog eens terug.

Leuk maar niet voor herhaling vatbaar

Mari houten
1-7-2013

Perfecte ligging tegen de duinen aan. Onze kamer was nogal klein met 2 eenpersoonsbedden tegen elkaar aangeschoven waarvan een matras erg zacht was. Ik werd met rugpijn wakker! Een beetje sfeerloze inrichting maar verder wel gezellig. Het ontbijt was prima en de eigenaar erg vriendelijk maar echt geen 97 euro waard!

Gedateerd en veel te duur!

Wendy
9-5-2013

Locatie op het eiland niet handig, ver weg van supermarkt etc. 'Het einde van het eiland wordt daar gezegd'. Wel direct aan de duinen gelegen maar dat is ook het enige pluspunt.

De accomodatie is zijn dure prijs niet waard. Er worden belachelijke prijzen gevraagd. Het is écht vergane glorie. Klein appartement, zeer slechte bedden. Men pretendeert 4 sterren te hebben maar wij konden ze niet vinden. Er valt heel veel mooiers te krijgen op betere locaties voor betere prijzen. Écht geen aanrader

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Groepsaccommodatie Doeksen in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Groepsaccommodatie Doeksen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Groepsaccommodatie Doeksen scoort een 6.71 uit 10 op basis van 6 reviews.