Appartement Goudberg

Meer appartement info
Tonen op kaart

15 reviews over Appartement Goudberg

• 10Ton K.25-01-2020

The place to be in Baaiduinen

Al 10 jaar een vast moment van ontspanning bij fantastische gastheer en -vrouw Bertus en Brechtje. Goede schone en perfect ingerichte appartementen voor een mooie prijs. Ruime stuk grond met mogelijkheden. Beetje thuiskomen op Terschelling.

Gereisd met partner in januari 2020

• 9Ton K.25-01-2020

Mooi compact appartementen complex dicht bij West

Goed, schoon en comfortabel appartement. Wij komen hier al jaren en zijn elke keer weer enthousiast en vol lof over de gastvrijheid en service van Bertus en Brechtje.

Gereisd met partner in januari 2020

• 2018
    10Perrin Davies Hebden Mason Pears Group11-06-2018

Great place to stay!

Super appartement. Het appartement heeft alles wat we nodig hadden. De tuinruimte is geweldig. We huurden fietsen van M. Goudberg - Geweldige fietsen. Rustig. Gezellig. Super aardig eigenaar.

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Melle van der Heide23-05-2018

Echte aanrader!

Super gezellig weekendje weg gehad bij Goudberg Appartementen op Terschelling!

Het ontbrak de huisjes ook aan niets en de eigenaar doet echt zijn uiterste best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Bij het fietsen huren krijg je zelfs richting mee waar je het best kunt fietsen en van de mooie natuur kunt genieten.

Echte aanrader!

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Fam. Huisman02-04-2018

Goudberg appartementen zijn fantastisch.

Afgelopen maart zijn we een weekje op Terschelling geweest bij Goudberg appartementen. Ondanks het koude weer hebben een prachtige week gehad op Terschelling. Wat is het dan heerlijk om na een flinke strandwandeling terug te komen en in lekker warm appartement met vloerverwarming en van alle gemakken voorzien. Baaiduinen ligt heel mooi tussen Midsland en West Terschelling in. Goudberg appartementen kenmerkt zich door een gezellige en ongedwongen sfeer. Kortom het was gewoon prachtig. We komen zeker nog eens terug.

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

10René25-10-2017

Heerlijk appartement!

Wij (4 volwassenen en 3 kinderen) verbleven in het grootste appartement, dit is zeer compleet ingericht. Bij aankomst op Terschelling opgehaald door Bertus, hij had onze huurfietsen al klaar staan en heeft onze bagage naar Baaiduinen gebracht. Aangekomen in een brandschoon appartement waar het je aan niets zal ontbreken. Onze kinderen vonden de grote trampoline erg leuk. Fietsen staan droog. Zeer aardige eigenaren, die al je eilandvragen beantwoorden en je graag helpen. Een echte aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2017

• 8Liesbeth30-09-2017

Prachtig huis, centraal gelegen in mooie omgeving!

Het huis was keurig schoon en goed onderhouden. We hebben een heerlijke week gehad. Wat ons tegenviel was de wasserette; we hadden gerekend op wasmachine en droger. Bleek dat droger niet beschikbaar was en wasmachine zeer beperkt.

Gereisd met oudere kinderen in september 2017

• 9Mariska06-05-2017

Goudberg, mijn tweede thuis op Terschelling :-)

Sinds een aantal jaren komen wij steevast terug bij Goudberg Appartementen. De reden : zeer gastvrije eigenaren van een mooi appartementencomplex in Baaiduinen, mooi centraal gelegen op Terschelling. Inmiddels hebben we bijna alle appartementen een keer gehuurd en deze voldoen aan alle eisen die je maar kunt hebben (zeer goede wifi-verbinding, complete inrichting qua woonkamer, badkamer en keuken). Daarnaast is er veel parkeerruimte, een zeer groot grasveld met grote trampoline, schommel en meer dan genoeg ruimte voor buitenactiviteiten. Je kunt er fietsen huren, mocht je een kinderzitje nodig hebben, alles is mogelijk. Kortom : wil je naar Terschelling huur bij Goudberg!

Gereisd met partner in april 2017

• 9Koos06-05-2017

Heerlijke vakantie op Terschelling bij Goudberg.

Afgelopen april waren we weer met een flinke groep voor een weekje vakantie op Terschelling. Ondanks het wat koude weer is Terschelling altijd geweldig. Al jaren huren we een appartement bij Goudberg. Prachtige appartementen van alle gemakken voorzien. Dit jaar hadden we het grootste appartement voor 7 personen. Een mooi ruim appartement met twee badkamers. Waarvan 1 met een whirlpool. De kinderen vonden het geweldig. Ook de ligging is voor ons bepalend. Baaiduinen ligt mooi tussen Midsland en West Terschelling Ieder jaar gaan we een weekje naar Terschelling en zeker weer naar Goudberg.

Gereisd met vrienden in april 2017

• 10J. Ariëns13-08-2016

Heerlijke accommodatie!

Centraal gelegen op het eiland. Uitstekende faciliteiten in de appartementen. Alles wat je nodig hebt is er. Fietsen direct te huur en bagage wordt van en naar de boot vervoerd. Heerlijk terras bij de appartementen. Kortom een geweldige stek om te verblijven voor een bezoek aan het mooie eiland Terschelling. Aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2016

0 tips over Appartement Goudberg