Appartement Goudberg

13 reviews over Appartement Goudberg in het Nederlands

Great place to stay!

Perrin Davies Hebden Mason Pears Group,
11-6-2018

Super appartement. Het appartement heeft alles wat we nodig hadden. De tuinruimte is geweldig. We huurden fietsen van M. Goudberg - Geweldige fietsen.

Rustig. Gezellig. Super aardig eigenaar.

Echte aanrader!

Melle van der Heide,
23-5-2018

Super gezellig weekendje weg gehad bij Goudberg Appartementen op Terschelling!

Het ontbrak de huisjes ook aan niets en de eigenaar doet echt zijn uiterste best om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Bij het fietsen huren krijg je zelfs richting mee waar je het best kunt fietsen en van de mooie natuur kunt genieten.

Echte aanrader!

Goudberg appartementen zijn fantastisch.

Fam. Huisman,
2-4-2018

Afgelopen maart zijn we een weekje op Terschelling geweest bij Goudberg appartementen.

Ondanks het koude weer hebben een prachtige week gehad op Terschelling.

Wat is het dan heerlijk om na een flinke strandwandeling terug te komen en in lekker warm appartement met vloerverwarming en van alle gemakken voorzien.

Baaiduinen ligt heel mooi tussen Midsland en West Terschelling in.

Goudberg appartementen kenmerkt zich door een gezellige en ongedwongen sfeer.

Kortom het was gewoon prachtig. We komen zeker nog eens terug.

Heerlijk appartement!

René,
25-10-2017

Wij (4 volwassenen en 3 kinderen) verbleven in het grootste appartement, dit is zeer compleet ingericht. Bij aankomst op Terschelling opgehaald door Bertus, hij had onze huurfietsen al klaar staan en heeft onze bagage naar Baaiduinen gebracht. Aangekomen in een brandschoon appartement waar het je aan niets zal ontbreken. Onze kinderen vonden de grote trampoline erg leuk. Fietsen staan droog. Zeer aardige eigenaren, die al je eilandvragen beantwoorden en je graag helpen. Een echte aanrader!

Het huis was keurig schoon en goed onderhouden. We hebben een heerlijke week gehad.

Wat ons tegenviel was de wasserette; we hadden gerekend op wasmachine en droger. Bleek dat droger niet beschikbaar was en wasmachine zeer beperkt.

Sinds een aantal jaren komen wij steevast terug bij Goudberg Appartementen. De reden : zeer gastvrije eigenaren van een mooi appartementencomplex in Baaiduinen, mooi centraal gelegen op Terschelling. Inmiddels hebben we bijna alle appartementen een keer gehuurd en deze voldoen aan alle eisen die je maar kunt hebben (zeer goede wifi-verbinding, complete inrichting qua woonkamer, badkamer en keuken). Daarnaast is er veel parkeerruimte, een zeer groot grasveld met grote trampoline, schommel en meer dan genoeg ruimte voor buitenactiviteiten. Je kunt er fietsen huren, mocht je een kinderzitje nodig hebben, alles is mogelijk.

Kortom : wil je naar Terschelling huur bij Goudberg!

Afgelopen april waren we weer met een flinke groep voor een weekje vakantie op Terschelling.

Ondanks het wat koude weer is Terschelling altijd geweldig.

Al jaren huren we een appartement bij Goudberg.

Prachtige appartementen van alle gemakken voorzien.

Dit jaar hadden we het grootste appartement voor 7 personen.

Een mooi ruim appartement met twee badkamers. Waarvan 1 met een whirlpool.

De kinderen vonden het geweldig.

Ook de ligging is voor ons bepalend. Baaiduinen ligt mooi tussen Midsland en West Terschelling

Ieder jaar gaan we een weekje naar Terschelling en zeker weer naar Goudberg.

Heerlijke accommodatie!

J. Ariëns
13-8-2016

Centraal gelegen op het eiland. Uitstekende faciliteiten in de appartementen. Alles wat je nodig hebt is er. Fietsen direct te huur en bagage wordt van en naar de boot vervoerd. Heerlijk terras bij de appartementen. Kortom een geweldige stek om te verblijven voor een bezoek aan het mooie eiland Terschelling. Aanrader!

Kon niet beter !!!

Wera en Freddie D.
26-10-2015

Al jaaaaaren komen wij bij Goudberg Appartementen. En toen gingen we trouwen.... ons trouwfeest logischerwijs dus gevierd bij Goudberg Appartementen en wat was het geweldig!!! We hebben het hele complex afgehuurd voor vrienden, familie en getuigen. Voor iedereen was plaats! Alles is geweldig geregeld door de eigenaar Bertus en zijn vrouw Brechtje. De feesttent was al eerder geinstalleerd door hen beiden dus daar hadden we geen zorgen aan. Samen alles versierd, super gezellig. De biertap was geregeld door Bertus, de mannen ook gelukkig ! En de wijn al koud gezet. Het ontbijt voor de volgende ochtend heeft Brechtje met een vriendin FANTASTISCH verzorgd! Echt, we hadden het niet beter kunnen hebben !!!

Dus groepsfeesten, bruilofts feesten of gewoon samen even weg ? Ga naar Terschelling naar Goudberg Appartementen !!

Heerlijk appartement!

Bouke
25-10-2015

Super herfstvakantieweek gehad. Wij verbleven met 3 personen in appartement Goudbaai 2. Appartement is zeer volledig ingericht en lekker warm door de vloerverwarming. Eigenaar bleek superklusser die alle appartementen eigenhandig heeft verbouwd. Alles zat op zijn plek en niks was stuk. Erg goed onderhouden! Kom je zelden tegen in vakantiehuizen. Ook prettig: grote schuur voor fietsen en op- en afhalen van bagage van/naar boot. Kortom: een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Goudberg in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Goudberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.