9,3

Weer vandaag2°-1°

10 reviews over Appartement Goudberg in het Nederlands

Heerlijk appartement!

René, 25-10-2017

Wij (4 volwassenen en 3 kinderen) verbleven in het grootste appartement, dit is zeer compleet ingericht. Bij aankomst op Terschelling opgehaald door Bertus, hij had onze huurfietsen al klaar staan en heeft onze bagage naar Baaiduinen gebracht. Aangekomen in een brandschoon appartement waar het je aan niets zal ontbreken. Onze kinderen vonden de grote trampoline erg leuk. Fietsen staan droog. Zeer aardige eigenaren, die al je eilandvragen beantwoorden en je graag helpen. Een echte aanrader!

Het huis was keurig schoon en goed onderhouden. We hebben een heerlijke week gehad.

Wat ons tegenviel was de wasserette; we hadden gerekend op wasmachine en droger. Bleek dat droger niet beschikbaar was en wasmachine zeer beperkt.

Sinds een aantal jaren komen wij steevast terug bij Goudberg Appartementen. De reden : zeer gastvrije eigenaren van een mooi appartementencomplex in Baaiduinen, mooi centraal gelegen op Terschelling. Inmiddels hebben we bijna alle appartementen een keer gehuurd en deze voldoen aan alle eisen die je maar kunt hebben (zeer goede wifi-verbinding, complete inrichting qua woonkamer, badkamer en keuken). Daarnaast is er veel parkeerruimte, een zeer groot grasveld met grote trampoline, schommel en meer dan genoeg ruimte voor buitenactiviteiten. Je kunt er fietsen huren, mocht je een kinderzitje nodig hebben, alles is mogelijk.

Kortom : wil je naar Terschelling huur bij Goudberg!

Afgelopen april waren we weer met een flinke groep voor een weekje vakantie op Terschelling.

Ondanks het wat koude weer is Terschelling altijd geweldig.

Al jaren huren we een appartement bij Goudberg.

Prachtige appartementen van alle gemakken voorzien.

Dit jaar hadden we het grootste appartement voor 7 personen.

Een mooi ruim appartement met twee badkamers. Waarvan 1 met een whirlpool.

De kinderen vonden het geweldig.

Ook de ligging is voor ons bepalend. Baaiduinen ligt mooi tussen Midsland en West Terschelling

Ieder jaar gaan we een weekje naar Terschelling en zeker weer naar Goudberg.

Heerlijke accommodatie!

J. Ariëns, 13-8-2016

Centraal gelegen op het eiland. Uitstekende faciliteiten in de appartementen. Alles wat je nodig hebt is er. Fietsen direct te huur en bagage wordt van en naar de boot vervoerd. Heerlijk terras bij de appartementen. Kortom een geweldige stek om te verblijven voor een bezoek aan het mooie eiland Terschelling. Aanrader!

Kon niet beter !!!

Wera en Freddie D., 26-10-2015

Al jaaaaaren komen wij bij Goudberg Appartementen. En toen gingen we trouwen.... ons trouwfeest logischerwijs dus gevierd bij Goudberg Appartementen en wat was het geweldig!!! We hebben het hele complex afgehuurd voor vrienden, familie en getuigen. Voor iedereen was plaats! Alles is geweldig geregeld door de eigenaar Bertus en zijn vrouw Brechtje. De feesttent was al eerder geinstalleerd door hen beiden dus daar hadden we geen zorgen aan. Samen alles versierd, super gezellig. De biertap was geregeld door Bertus, de mannen ook gelukkig ! En de wijn al koud gezet. Het ontbijt voor de volgende ochtend heeft Brechtje met een vriendin FANTASTISCH verzorgd! Echt, we hadden het niet beter kunnen hebben !!!

Dus groepsfeesten, bruilofts feesten of gewoon samen even weg ? Ga naar Terschelling naar Goudberg Appartementen !!

Heerlijk appartement!

Bouke, 25-10-2015

Super herfstvakantieweek gehad. Wij verbleven met 3 personen in appartement Goudbaai 2. Appartement is zeer volledig ingericht en lekker warm door de vloerverwarming. Eigenaar bleek superklusser die alle appartementen eigenhandig heeft verbouwd. Alles zat op zijn plek en niks was stuk. Erg goed onderhouden! Kom je zelden tegen in vakantiehuizen. Ook prettig: grote schuur voor fietsen en op- en afhalen van bagage van/naar boot. Kortom: een aanrader!

Prachtige appartementen en prima locatie

Wim de Leeuw, 11-10-2015

Heel mooie appartementen op een prachtige locatie, zeer vriendelijke eigenaars , uitermate behulpzaam, fietsverhuur, bagage ophalen of jezelf, zeer aan te raden voor iedereen.

Een thuis van huis

MDuijker, 30-6-2013

Een heerlijk appartement

Mooie keuken goede faciliteiten en een vriendelijke altijd aanwezige eigenaar!

Mogelijkheid van fietsen huren en afhalen bij de boot werd ook geregeld

Kortom volgende keer zeker weer!

heerlijk verblijf in Goudberg appartementen

fam. Heinneman, 19-5-2009

Mede door het mooie weer hebben wij hier een heerlijk weekend samen met de hele familie gehad (6 volwassen 1 kind van 4 en een baby van 9 maanden). We hadden het grote appartement voor 7 personen geboekt. met een babybedje erbij.

Het is een mooi op de begane grond appartement met 2 badkamers.

1 badkamer met douche jacuzi en dubbele wastafel en 1 met douche wastafel en toilet. Er is appart een 2e toilet.

Het appartement is ruim en van alle gemakken voorzien.

Je kan gebruik maken (kosteloos) om je bagage op te laten halen bij de boot door de verhuurder. Ook kun je bij de verhuurder fietsen huren. Goede service dus.

Buiten bij het appartement is er een terras(je) waar je heerlijk prive kunt zitten.

Achter het appartement is een terras en een groot grasveld waar alle appartementen gebruik van kunnen maken en voor de kinderen een trampoline e.d is.

De verhuurder heeft ook nog de mogelijkheid om te wassen.

Kortom een appartement om nog eens terug te gaan voor langere tijd!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Goudberg in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Goudberg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Goudberg scoort een 9.27 uit 10 op basis van 10 reviews.