Vakantiehuis Gamba

9 reviews over Vakantiehuis Gamba in het Nederlands

middelmatig

Fam.Vonk
27-10-2015

Het is een redelijk knus huisje.

Sommige dingen zijn m.i.amateuristisch aangelegd.W.o. elektra in de keuken - stopcontacten vlak boven het werkblad.(gevaar van kortsluiting).

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Heerlijke plek

Admiraal
14-8-2015

We hebben 2 heerlijke vakantieweken gehad bij de familie Snijder. Het is een heerlijke rustige plek, ook in het drukke hoogseizoen met een prachtig uitzicht! De kinderen waren meteen dikke vrienden met het paard en de pony. Het huisje is ruim en knus. Wij hopen zeker nog eens terug te komen!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Mooi huisje

Sophie
11-6-2013

We hebben 4 prachtige dagen gehad in vakantiehuisje Gamba op Terschelling (mijn moeder, zus en ik). Huisje is van alle gemakken voorzien, o.a. 2 toiletten, bad en douche. Wat mijn moeder (81 jaar) wel miste was een kastruimte waar ze kleding in kon hangen (er was alleen legruimte in de kast). Het was er heerlijk rustig, 's nachts geen last van het verkeer. Mochten we weer naar Terschelling gaan dan zou ik zeker weer voor huisje Gamba kiezen!

Gereisd anders in juni 2013

Knus en windvrij

Ina Fischer
7-5-2013

Gezellig huisje waar we met 2 meiden van 10 en 12 hebben gelogeerd. Met zijn vijven zou het misschien wel erg vol worden. Wijds uitzicht, een paard die gepoetst mocht worden, helemaal prima.

Superschoon en er wordt een goede pannenkoekpan aangeschaft!

Gereisd met oudere kinderen in mei 2013

Prima verblijf

geert
20-7-2012

Het huisje is opvallend ruim, afgaande op de foto's van het exterieur. Het meubilair is prettig (fijne stoelen en een goede bank, enige puntje van aandacht is de voor jonge kinderen wat steile trap). De ligging op het eiland is voor ons perfect (vrij rustig) en op voldoende afstand van de hoofdweg (geen last van). Het privetuintje bij het huis is prettig en zorgt voor een goede afscheiding van het woonhuis en de chalets (kleine kinderen kunnen binnen het tuinhek vrij spelen. Marjan (verhuurster) is een vriendelijke eilander. De prijs-kwaliteitverhouding is ons inziens zeer goed.

Slechts weinig zaken in de inventaris gemist. Een goede aanvulling zou kinderbestek en enkele plastic bekers kunnen zijn.

Er is in het huis een TV aanwezig met HDMI-ingang, wat wij erg prettig vinden.

Algemene waardering een 8. Het is een huisje waar wij nog wel eens weer naartoe zouden gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Herfstvakantie 2011

Zwaagies
21-10-2011

Voor de zoveelste keer in Gamba de herfstvakante dorgebracht. Fijne plek om de tijd door te brengen. Volledig ingericht en van alle gemakken voorzien. Mooi uitzicht over de polder en verder lekker rustig gelegen. Voor ons vieren een prima plek. Fam Snijder, dank voor de gastvrijheid!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Heerlijke rustige plek!

Musschenga e.o. Smits
24-9-2011

Huisje is van alle gemakken voorzien. Vooral keukeninrichting bijzonder compleet. We hebben in september een midweek met veel plezier in 'Gamba' gelogeerd.

Voor herhaling vatbaar!

Gereisd met partner in januari 2011

Fijn & ruim huis, mooie ligging

Fam. Kers/ van den Brandt
19-8-2011

Gamba is een fijn & ruim huis van alles voorzien, ook met twee kleuters voldoende ruimte. Er is voldoende speelruimte en de paarden Carlo & Barney maken het extra gezellig! Het verhuurdersgezin Snijder is vriendelijk & behulpzaam. Het dorp Hoorn is rustig maar gezellig, strandtent Kaap Hoorn bijzonder en lekker eten!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011

Mooie plek, fijn huisje, erg compleet.

Fam. Smit
19-5-2009

Een degelijk en redelijk ruim huisje. Zeer compleet ingericht met drie slaapkamers en een complete keuken. Centraal gelegn op Terschelling. Vriendelijke en behulpzame verhiuurders en buren (Manege!). Uitzicht heel mooi en ver over de weilnaden. Dicht bij bos en strand.

Gereisd met oudere kinderen in april 2009

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Gamba in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Gamba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.