Chalet Fugelfrij

Chalet
Chalet Fugelfrij
6,6

17 reviews over Chalet Fugelfrij in het Nederlands

Plek is goed, verblijf zozo

Fam B.
31-7-2018

Chalet staat op Eldorado en is perfecte plek op Terschelling, centraal en rustig.. Het chalet zelf is redelijk.. douche en toilet erg gedateerd, douche was ook bijna niet in te regelen. Warm water en kachel nog via geiser. Bedden voor ons te zacht. Er staat bij dat er 2 fietsen beschikbaar zijn, deze zijn voor lange mensen en fietsen redelijk (hebben duidelijk onderhoudsbeurt nodig). Zelf schoonmaken scheelt kosten, maar nadeel is dat de hygiëne soms te wensen over laat.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Een absolute aanrader!

Eline Vuurens
1-12-2016

Het chalet Fugelfrij, is een mooie chalet, alles is aanwezig, zelfs kruiden voor bij het koken die je kan gebruiken. Wij hebben genoten van ons weekendje weg en raden mensen ook aan om direct te boeken!

Gereisd Met partner in november 2016

Lekker stekkie

Harrie
27-8-2016

Je op een plekje van het eiland komt waar rust, ruimte en schoonheid tot zijn recht komt.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijk genoten!!

Janneke P.
9-7-2016

Een mooi en modern ingericht chalet op een heerlijke en vooral rustige, stille camping. Locatie tussen West en Midsland maakt het ideaal. De eigenaren doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Dus ook bij wat minder weer is het goed vertoeven. Boeken, spelletjes, dvd's liggen klaar voor gebruik. Zelfs 2 fietsen en een verrekijker mogen vrij worden gebruikt. Het eiland heeft vele fietsroutes en vanuit het chalet is het opstappen hup klaar voor vertrek. Zelden zo'n stilte meegemaakt als op deze camping. Heerlijk genoten van onze week in Fugelfrij! Een aanrader voor een ieder die niet van tent of hotel houdt.

Gereisd Met partner in juli 2016

Bijzonder leuke chalet !

monique
9-9-2013

Heerlijk genoten van dit leuke plekje op Terschelling. We hebben hier begin Augustus onze vakantie doorgebracht. Het is een perfecte ligging tussen Midsland en West .De chalet is netjes en comfortabel en kindvriendelijk ingericht en van alle gemakken voorzien. Fietsen zijn aanwezig. Kortom een prima aanrader!!!

Gereisd Met partner in juli 2013

Prima chalet op een centrale plaats!

Robijn
18-5-2013

Wij hebben genoten van ons verblijf in Fûgelfrij, alles was keurig voor elkaar. Ondanks dat we het niet zo getroffen hebben met het weer, hebben we een heel prettig verblijf gehad. In het chalet was van alles voorhanden om ook de regenachtige dagen prettig door te brengen. Vanaf de lekker zittende bank heb je ook een mooi uitzicht op het bos. Bij mooi weer kan je gebruik maken van de picknicktafel in de tuin. Kortom: een prima plek om je vakantie op Terschelling te vieren.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

Free as a bird!

Cynthia
14-4-2013

Heerlijk genoten van een weekendje Fugelfrij! Ideale thuisbasis bij actieve dagen, we zijn het hele eiland overgefietst! Ook bij minder weer een prima plekkie. De ligging is echt perfect, bos, duinen, het wad en dorpen dichtbij. Na een lange dag lekker op de bank, voor de tv of met een boek. Alles is netjes, schoon en fris. Volgend jaar weer!

Gereisd Met vrienden in januari 2013

Een bijzonder goed chalet!

Cherryl van Alst
27-4-2011

Wij hebben een weekend mogen doorbrengen in het chalet Fugelfrij. De ligging is perfect, tussen West en Midsland en de bus stopt praktisch voor de deur. Het chalet is zeer netjes en comfortabel ingericht, aan alles is gedacht. Je hebt zeker waar voor je geld.

Gereisd Met partner in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi Chalet op centrale plaats.

Hag
4-4-2011

We hebben hier in maart een lang weekend doorgebracht en het is ons goed bevallen. Er stonden twee fietsen tot onze beschikking en daar hebben we heerlijk op rondgetoerd. We komen vast en zeker een keer terug.

Gereisd Met partner in Fri Mar 18 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

licht en fris

Baukje
20-4-2010

Door de eigenaren met smaak opnieuw ingericht.Fris en schoon.Van alle gemakken voorzien en zeer gunstig gelegen.Bijzonder prettig is de aanwezigheid van twee fietsen waar je vrij gebruik van kunt maken.

Gereisd Met vrienden in Mon Mar 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Chalet info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurTV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Fugelfrij in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Fugelfrij zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.