Vakantiehuis Fri Hûs

VakantiehuisWeer vandaag19°14°
Vakantiehuis Fri Hûs
9,5

32 reviews over Vakantiehuis Fri Hûs in het Nederlands

Het is een gezellig ingericht en schoon huis. Lekker ruim voor 2 personen. In het door op een rustige plek.

Vlak bij de boot. Ideaal! We komen zeker nog een keer weer

Super fijn huisje

Sytske van Gilse
12-2-2016

Vlakbij de boot, aan de rand van het centrum van West ligt dit comfortabele dorpshuisje. Alles wat je nodig hebt is er, het is stijlvol opgeknat en de bedden liggen lekker. Bij weer en wind fijn om er thuis te komen.

Prachtig gastvrij hondvriendelijk vakantie huis

Anneke
9-1-2016

je kan dit huis prima huren als je niet van honden houddt. Het is een heel schoon huis.

Wat een heerlijk stekje! Midden in het dorp West-Terschelling, op kruipafstand van de boot. Je loopt zo het strand op bij De Walvis, of het dorp in, of de duinen en het bos..

Aan alles is gedacht, de inrichting is zowel smaakvol als zeer compleet. Alles is gloed nieuw en schoon. Uitstekende bedden en een lekker hangbank. En ook de hond voelde zich uitermate welkom, voor hem was ook alles aanwezig. We hebben een heerlijke week gehad.

Geweldig weekend in schitterend vakantiehuis gehad

Diet en Oenze Dijkstra
29-12-2015

Sfeervol, goed doordacht, goed afgewerkt, leuk ingericht met een geweldige slaapkamer. Een zeer compleet huis.

Ligging t.o.v. Groene strand en de Noordvaarder heel gunstig.

Eigenaar zeer gastvrij en behulpzaam

Super huisje,

Klaas Nijdam
4-12-2015

Heerlijk in het centrum van West op Terschelling

Fri hûs is een ontzettend fijn plekje op het mooie Terschelling. Het voelt gelijk als een thuis met de warme en gezellige inrichting!

Het was voor een volwassene met 2 kinderen een prima plek, dichtbij de haven, winkels en binnen een paar tellen op het groene strand.

Aan veel gemakken zijn gedacht, een kinderbedje, kinderstoel, wasmachine en wasrek op de overloop.

Het uitzicht op de brandaris is fenomenaal! Fijn dat de gordijnen op de slaapkamer verduisterend zijn, goede slaapuren voor de jongste.

De kindvriendelijkheid is wat minder, met onbeschermde stopcontacten op hoogte van kinderen en een open trap in de gang. Al met al, met wat aanpassingen een fijne plek!

Zeker voor herhaling vatbaar.

VakantieThuisje

Margot
27-10-2015

Fri Hus is een huisje dat al snel voelt als een 'thuisje'. De inrichting in waddenkleuren en materialen ademt een sfeer uit van rust en ontspanning en het kost weinig moeite om in zo'n omgeving snel een vakantiegevoel te krijgen. Voor ons waren 4 dagen in Fri Hus voldoende om ons geheel te kunnen ontladen en met hernieuwde zin weer aan de slag te gaan. Terschelling is een pareltje rijker!

geweldigenoten

Ray
19-10-2015

Heerlijk uitgewaaid en bijgekomen op Terschelling. Wat een weelde biedt Frihus!

Heerlijk weekend gehad. Het huisje is smaakvol ingericht en voorzien van alles wat je maar wensen kunt.

Schoonmaakkosten zijn wel erg hoog (60 euro) voor zo'n kleine accommodatie, zeker als je maar 2 nachtjes bent geweest.

Ook jammer dat je de bagage niet even in de hal mag laten staan, wij hadden de boot van half twee en moesten om 11 uur het huis uit, dan loop je toch 2 uur met je bagage te slepen. Er wordt verwezen naar de kluisjes bij de terminal van de boot maar die kluizen zijn allemaal defect dus daar kun je niets mee.

Er zijn dus nog wel wat verbeterpunten.

marije bijlsma, Eigenaar, 11-10-2015

Hartelijk dank voor uw mooie waardering en ook de puntjes op de i, we hebben inmiddels op de site van de VVVTerschelling en op-Terschelling de 60 euro schoonmaakkosten verduidelijkt ,dankzij uw reactie.

Voor huisjes is het gebruikelijk dat u zelf bedlinnen , handdoeken en keuken doeken meeneemt, wij hebben gekozen onze gasten met een opgemaakt bed, frisse handdoeken en theedoeken te verwelkomen. Dit is inbegrepen bij de schoonmaakkosten, vandaar dat wij 60 euro per boeking rekenen.

Wij hebben geen berging voor bagage, en nieuwe gasten willen graag de deur openen in een schoon opgeleverd huis. Dankzij uw feedback weet ik nu, en zal ik dit ook melden aan nieuwe huurders, dat u uw bagage na uitchecken om 11.00 uur, binnen bij de VVV kan worden neergezet, onder de banken, en bij uw fietsverhuurder, ingeval de kluizen van rederij Doeksen het niet doen.

Van harte hoop ik dat volgende gasten blij zijn met deze informatie, graag tot ziens op Terschelling.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Fri Hûs in Terschelling, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Fri Hûs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.